Inżynieria Gier. Level design dla początkujących

Średnia ocen

                8,0 8,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki Przed i po Matthias Aregui, Anne-Margot Ramstein
Ocena 8,4
Przed i po Matthias Aregui, An...
Okładka książki Kto ukradł jutro? Dominika Czerniak-Chojnacka, Olga Ptak
Ocena 8,0
Kto ukradł jutro? Dominika Czerniak-C...
Okładka książki Przyjaźń. To, co nas łączy Heike Faller, Valerio Vidali
Ocena 7,6
Przyjaźń. To, ... Heike Faller, Valer...

Oceny

Średnia ocen
8,0 / 10
7 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
76
27

Na półkach:

Książka pokazuje w jaki sposób twórca gry może komunikować się z graczem za pomocą Level Designu na podstawie kilku zmyślonych, ale w gruncie rzeczy naprawdę interesujących gier.
Odpowiada między innymi na pytania takie jak:
- dlaczego niektóre gry z "otwartym światem" sprawiają wrażenie dużo bardziej ograniczających niż niektóre gry złożone z liniowych misji (np. "Deus Ex")
- dlaczego bardzo złym pomysłem jest zmienianie mechaniki w kolejnych levelach (ostatnio widziałem recenzję gry "Lew Leon" - pasuje idealnie do tego punktu)
- co zrobić, żeby gracz nie biegał przez godzinę po całym levelu szukając jednego głupiego klucza do drzwi,
- dlaczego w strzelankach tuż przed bossem jest pokój pełen apteczek, pancerzy i amunicji,
- jak tworząc grę akcji nie zmęczyć gracza i zachęcić do dalszego jej przechodzenia
- jak przekazać złożony wątek fabularny nie zmuszając gracza do czytania znalezionych dokumentów lub przeklikiwania przydługawych dialogów

Książka pokazuje w jaki sposób twórca gry może komunikować się z graczem za pomocą Level Designu na podstawie kilku zmyślonych, ale w gruncie rzeczy naprawdę interesujących gier.
Odpowiada między innymi na pytania takie jak:
- dlaczego niektóre gry z "otwartym światem" sprawiają wrażenie dużo bardziej ograniczających niż niektóre gry złożone z liniowych misji (np. "Deus...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    21
  • Przeczytane
    8
  • Teraz czytam
    6
  • Posiadam
    6
  • 2021
    1
  • Informatyczne
    1
  • UXUI
    1
  • Game design
    1
  • Rozwój - chcę przeczytać
    1
  • Gry
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Inżynieria Gier. Level design dla początkujących


Podobne książki

Przeczytaj także