Fotka. O zdjęciach i mediach społecznościowych

Okładka książki Fotka. O zdjęciach i mediach społecznościowych
Nathan Jurgenson Wydawnictwo: Karakter Seria: Mówi muzeum reportaż
176 str. 2 godz. 56 min.
Kategoria:
reportaż
Seria:
Mówi muzeum
Tytuł oryginału:
The Social Photo
Wydawnictwo:
Karakter
Data wydania:
2021-10-08
Data 1. wyd. pol.:
2021-10-08
Liczba stron:
176
Czas czytania
2 godz. 56 min.
Język:
polski
ISBN:
9788366147942
Tłumacz:
Łukasz Zaremba
Średnia ocen

                5,4 5,4 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
5,4 / 10
30 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
193
184

Na półkach:

Książka ta była dla mnie obietnicą ciekawostek, smaczków dla marketingowca zajawionego siłą zdjęć i mediów społecznościowych. Czymś, co mnie wzbogaci. Okazało się, że książka niesamowicie mnie zmęczyła. Nie jest na pewno lekturą dla laika. Nie jest także pozycją dla osób po prostu zainteresowanych fenomenem wykorzystywania zdjęć w komunikacji społecznościowej.

Rzadko kiedy trafiam na książki, które czytam na raty w tak długich odstępach czasu. Rzadko również nie odczuwam z czytania przyjemności. Tak niestety było w tym przypadku. Czułam się tak, jakbym czytała rozprawę doktorską, naszpikowaną okrągłymi zdaniami, mającymi wypełnić kolejne strony, pełne erudycji, ale trudne w odbiorze. Autor serwuje nam sporo przypisów i odniesień do historii, ale to o czym pisze, a bardziej - jak pisze, trudno jest przetworzyć i zapamiętać. Byłam zdeterminowana, aby przeczytać książkę do końca, bo a nuż narracja trochę się zmieni. Płonne były moje nadzieje.

Jeśli jesteś zatem pasjonatom mediów społecznościowych, marketingowcem i szukasz pogłębienia wiedzy to wiedz, że musisz mieć sporą dawkę cierpliwości i wytrwałości, aby przebrnąć przez ten esej. Ja nie zrobiłabym tego sobie ponownie. To, co najbardziej podobało mi się w tej książce to… okładka. Tylko tyle.

Książka ta była dla mnie obietnicą ciekawostek, smaczków dla marketingowca zajawionego siłą zdjęć i mediów społecznościowych. Czymś, co mnie wzbogaci. Okazało się, że książka niesamowicie mnie zmęczyła. Nie jest na pewno lekturą dla laika. Nie jest także pozycją dla osób po prostu zainteresowanych fenomenem wykorzystywania zdjęć w komunikacji społecznościowej.

Rzadko...

więcej Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    57
  • Przeczytane
    39
  • Teraz czytam
    8
  • Posiadam
    4
  • 2022
    3
  • 2021
    2
  • Studia kulturowe
    1
  • Sztuki wizualne
    1
  • Współczesna
    1
  • Popularnonaukowe
    1

Cytaty

Więcej
Nathan Jurgenson Fotka. O zdjęciach i mediach społecznościowych Zobacz więcej
Więcej

Podobne książki

Przeczytaj także