Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedaży
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Tytuł oryginału:
- Fanatical Prospecting: The Ultimate Guide to Opening Sales Conversations and Filling the Pipeline by Leveraging Social Selling, Telephone, Email, Text, and Cold Calling
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Data wydania:
- 2017-07-11
- Data 1. wyd. pol.:
- 2017-07-11
- Liczba stron:
- 304
- Czas czytania
- 5 godz. 4 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788328331235
- Tłumacz:
- Bogusław Solecki
Nic się nie dzieje, jeśli nikt niczego nie sprzedaje.
Nie ma sukcesu bez wysiłku. Nie istnieją magiczne pigułki i czarodziejskie metody, które pozwolą pójść na łatwiznę i uzyskać spektakularny efekt.
Jest to prawdziwe szczególnie w handlu — tam nie ma drogi na skróty! Prawdą również jest to, że niezwykle skuteczny sprzedawca nie dysponuje wcale nadprzyrodzonymi mocami. Najczęściej jest „jedynie” pracowity, pełen entuzjazmu, niezwykle zmotywowany i aktywny.
Fanatycznie poszukuje klientów.
Jednak czyni to w sposób konsekwentny i zrównoważony, wykorzystując odpowiednie kanały sprzedaży dopasowane do sytuacji.
Książka, którą trzymasz w dłoni, nie oferuje rozwiązań łatwych, tylko skuteczne.
To znakomity przewodnik dla handlowców, pełen pomocnych wskazówek. Dowiesz się, w jaki sposób zapełnić lejek sprzedaży, korzystając z metodologii zrównoważonych poszukiwań. Nauczysz się optymalizować takie metody, jak marketing społecznościowy, mailing, cold calling, networking czy polecenia. Zgłębisz tajniki sprzedaży bezpośredniej.
Dowiesz się, jak osiągnąć długotrwały sukces w sprzedaży!
Poznasz:
siedem sposobów myślenia fanatycznych poszukiwaczy klientów
powszechne prawo potrzeby
pięć elementów sprzedaży społecznościowej
pięciostopniowy model gwiaździsty
piramidę poszukiwawczą
„Puste kanały sprzedażowe to zmora sprzedawców i organizacji handlowych.
Książka Jeba Blounta pomoże ci skończyć z odkładaniem rzeczy na później i poprawić twoją wydajność w pracy.
Fanatyczne Poszukiwania to świetna pozycja”.
Anthony Iannarino, autor 17 Elements i The Sales Blog
Jeb Blount jest ekspertem w dziedzinie sprzedaży, a przy tym charyzmatycznym mówcą, wykładowcą i doradcą.
Pomagał zarówno startupom, jak i firmom z listy Fortune 500. Autor niezwykle popularnych książek.
Top Sales Magazine uznał Blounta za jednego z 50 najbardziej wpływowych ludzi w handlu i marketingu, a Forbes — za jednego z 30 najważniejszych ekspertów w dziedzinie sprzedaży poprzez media społecznościowe.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 39
- 16
- 3
- 2
- 2
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedaży
Dodaj cytat
Opinia
To jest słaba książka, którą może i szybko się czyta, ale która nie wnosi żadnej wartości. Fakt napisać 300 stron o tym, że do klientów trzeba dzwonić i pisac, żeby im coś sprzedać, to jest jakaś umiejętność, ale wciąż - nie na tyle ważna, aby ktoś realnie mógł wzmocnić swój warsztat sprzedażowy. Książkę czytałam w ramach pracy - nie polecam osobom zajmującym się sprzedażą, bo zapewne to, że nikt nie lubi inicjować kontaktów telefonicznych z obcymi osobami, maile nie rozwiązują sprawy oraz musisz kochać sprzedaż już na pewno ktoś Wam powiedział. Metody sprzedawania uslug i produktów są różne, a w książce amerykańskie podejście do tematu jest okrutnie rażące. Nawet jak na poradnik człowieka imieniem Jeb.
To jest słaba książka, którą może i szybko się czyta, ale która nie wnosi żadnej wartości. Fakt napisać 300 stron o tym, że do klientów trzeba dzwonić i pisac, żeby im coś sprzedać, to jest jakaś umiejętność, ale wciąż - nie na tyle ważna, aby ktoś realnie mógł wzmocnić swój warsztat sprzedażowy. Książkę czytałam w ramach pracy - nie polecam osobom zajmującym się sprzedażą,...
więcej Pokaż mimo to