Fabularyzowane gry komputerowe w przestrzeni humanistycznej
219 str.
3 godz. 39 min.
- Kategoria:
- nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
- Tytuł oryginału:
- Fabularyzowane gry komputerowe w przestrzeni humanistycznej
- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
- Data wydania:
- 2014-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2014-01-01
- Liczba stron:
- 219
- Czas czytania
- 3 godz. 39 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788323226635
Ta książka nie posiada jeszcze opisu.
Dodaj do biblioteczki
Porównaj ceny
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Szukamy ofert...
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Fabularyzowane gry komputerowe w przestrzeni humanistycznej
Dodaj cytat
Opinia
Trudno było mi się przez tę niewielką książeczkę przebić. Przede wszystkim ze względu na jej przedawniony charakter – choć autor wspomina o produkcjach takich jak „Fallout 3” czy „GTA San Andreas”, mentalnie ciągle zwiedza „Wrota Baldura” i każdą z tych produkcji traktuje w ten sam sposób.
Spodziewałem się skupienia na fabule, co nieco sugerował mi tytuł. Ten aspekt gier komputerowych został jednak potraktowany po macoszemu – zredukowano go do roli moralistycznej, jakby snucie opowieści w tym czy innym medium miało na celu jedynie doktrynalizację młodych umysłów.
Niekiedy autor wyciąga wnioski z niewystarczającej ilości przesłanek bądź myli przyczynę ze skutkiem jakiegoś zjawiska. Tezy pokroju: „gry komputerowe powodują eskapizm” pojawiają się w niemal każdym rozdziale. Podkreślanie statusu książki i wywyższanie literatury pięknej ponad gropowieści jest tu nagminne. Dorzucić do tego można jeszcze dziwną argumentację czy pobieżne potraktowanie materiału źródłowego.
Jedynym plusem jest to, że to bodaj pierwsza pozycja, którą dane mi było przeczytać, a która traktuje o grach komputerowych z perspektywy literaturoznawczej. Ogólnie praca ta wygląda, jakby piętnaście lat temu napisał ją literaturoznawca zaniepokojony tym, że książki dla dzieci odchodzą do lamusa na rzecz gier.
Dobrze, że o grach komputerowych już się tak nie myśli.
Trudno było mi się przez tę niewielką książeczkę przebić. Przede wszystkim ze względu na jej przedawniony charakter – choć autor wspomina o produkcjach takich jak „Fallout 3” czy „GTA San Andreas”, mentalnie ciągle zwiedza „Wrota Baldura” i każdą z tych produkcji traktuje w ten sam sposób.
więcej Pokaż mimo toSpodziewałem się skupienia na fabule, co nieco sugerował mi tytuł. Ten aspekt gier...