Biznes na Facebooku i nie tylko
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Wolters Kluwer Polska
- Data wydania:
- 2013-08-05
- Data 1. wyd. pol.:
- 2013-08-05
- Liczba stron:
- 180
- Czas czytania
- 3 godz. 0 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788326443879
- Tagi:
- marketing PR Facebook
Książka stanowi kompendium wiedzy o tym, jak promować firmę, produkt, osobę czy usługę, wykorzystując najnowsze sposoby komunikacji w internecie.
Autorzy opowiadają w niej o fenomenie mediów społecznościowych, które stały się potężnym orężem w rękach marketingowców i specjalistów od public relations. Jak z nich korzystać, ale także jakie niosą ze sobą zagrożenia? Jak zastosować je do budowania pozytywnego wizerunku albo jak wykorzystać w sytuacji kryzysowej? Co zrobić, by te działania nie wzniecały internetowych pożarów?
Autorzy udzielają odpowiedzi w książce, przytaczając dziesiątki przykładów działań, zarówno pozytywnych, jak i negatywnych.
Omawiają szczegółowo takie zagadnienia, jak:
- rodzaje mediów społecznościowych i źródła ich popularności,
- marketing i PR w mediach społecznościowych,
- reklama i promocja na Facebooku oraz w NK.pl,
- prowadzenie dobrego fanpage'a na Facebooku,
- konkursy, aplikacje i reklamy na Facebooku,
- sytuacje kryzysowe i sposoby wychodzenia z nich,
- metody promocji w społecznościach profesjonalistów,
- marketing szeptany i wirusowy w mediach społecznościowych,
- prowadzenie bloga firmowego i promowanie się na blogach,
- badanie skuteczności działań promocyjnych w mediach społecznościowych,
- zasady odpowiedzialności za komentarze na forum internetowym i na Facebooku,
- prawo autorskie a publikacje w internecie.
To interesująca propozycja dla przedsiębiorców, menedżerów oraz specjalistów ds. marketingu i PR wykorzystujących media społecznościowe w działaniach promocyjnych, a także dla wszystkich osób zainteresowanych tą tematyką, a zwłaszcza aktywnych użytkowników Facebooka, Twittera, blogosfery.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 20
- 19
- 6
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
Opinia
Słaba pozycja z 2013 roku. Może w połowie o facebooku. Autor nie ma doświadczenia z branży facebooka, więc nie jest to specjalista.
Po przeczytaniu zostałem raczej zainspirowany niż nauczony. Moja inspiracja sprowadza się do tego, że zatrudnię agencję do prowadzenia mojego profilu firmowego. W książce są podane podstawy i potraktowanie social mediów ogólnie. Jest nawet wytłumaczone co to jest baner display, jakie są formy reklam w Internecie albo jak założyć blog ;) Książka przegadana i zbyt ogólna jak dla mnie.
W tytule jest słowo "praktyczny"... Dla mnie książka głównie teoretyczna. Przykłady case study są z najwyższej półki - nie mają dla mnie praktycznego zastosowania. Dobre jako ciekawostki - ciężko mi wnioski dla siebie wyciągnąć. Nawet agencji wymienionych nie zatrudnię, bo mnie nie stać na kilkadziesiąt/kilkaset tysięcy PLN miesięcznie. Przykłady pewnie ściągnięte gdzieś z neta.
Podobało mi się uporządkowanie historyczne sytuacji w Internecie. Dominacja społecznościówek w liczbach jest niezaprzeczalna. Podział social mediów, opis edge rank też na plus. Ogólne wytyczne czego nie pisać.
Porady typu konkurs/promocja wymagające polubienia marki są już nieaktualne - są sprzeczne z regulaminem FB.
Autor myli marketing wirusowy z grywalizacją.
Pisze o wykopie, ale nie pisze, że ruch stamtąd jest mało wartościowy. Użytkownicy wchodzą i wychodzą od razu. Dobre tylko jeśli użytkownik ma wykonać akcję na podstronie, ale lojalności się tym nie zbuduje.
Wiele ogólników pokazujących efekty bez tłumaczenia jak to osiągnąć, co nie zaspokaja potrzeb większości czytelników.
Myślę, że czas poświęcony na tą książkę lepiej można spożytkować szukając informacji w necie. Polecam jedynie osobom, które nie miały nigdy styczności z facebookiem.
Słaba pozycja z 2013 roku. Może w połowie o facebooku. Autor nie ma doświadczenia z branży facebooka, więc nie jest to specjalista.
więcej Pokaż mimo toPo przeczytaniu zostałem raczej zainspirowany niż nauczony. Moja inspiracja sprowadza się do tego, że zatrudnię agencję do prowadzenia mojego profilu firmowego. W książce są podane podstawy i potraktowanie social mediów ogólnie. Jest nawet...