rozwiń zwiń

Biznes na Facebooku i nie tylko

Okładka książki Biznes na Facebooku i nie tylko
Tomasz BonekMarta Smaga Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska biznes, finanse
180 str. 3 godz. 0 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Wolters Kluwer Polska
Data wydania:
2013-08-05
Data 1. wyd. pol.:
2013-08-05
Liczba stron:
180
Czas czytania
3 godz. 0 min.
Język:
polski
ISBN:
9788326443879
Tagi:
marketing PR Facebook
Średnia ocen

                6,1 6,1 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,1 / 10
16 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
153
84

Na półkach: ,

Słaba pozycja z 2013 roku. Może w połowie o facebooku. Autor nie ma doświadczenia z branży facebooka, więc nie jest to specjalista.

Po przeczytaniu zostałem raczej zainspirowany niż nauczony. Moja inspiracja sprowadza się do tego, że zatrudnię agencję do prowadzenia mojego profilu firmowego. W książce są podane podstawy i potraktowanie social mediów ogólnie. Jest nawet wytłumaczone co to jest baner display, jakie są formy reklam w Internecie albo jak założyć blog ;) Książka przegadana i zbyt ogólna jak dla mnie.

W tytule jest słowo "praktyczny"... Dla mnie książka głównie teoretyczna. Przykłady case study są z najwyższej półki - nie mają dla mnie praktycznego zastosowania. Dobre jako ciekawostki - ciężko mi wnioski dla siebie wyciągnąć. Nawet agencji wymienionych nie zatrudnię, bo mnie nie stać na kilkadziesiąt/kilkaset tysięcy PLN miesięcznie. Przykłady pewnie ściągnięte gdzieś z neta.

Podobało mi się uporządkowanie historyczne sytuacji w Internecie. Dominacja społecznościówek w liczbach jest niezaprzeczalna. Podział social mediów, opis edge rank też na plus. Ogólne wytyczne czego nie pisać.

Porady typu konkurs/promocja wymagające polubienia marki są już nieaktualne - są sprzeczne z regulaminem FB.

Autor myli marketing wirusowy z grywalizacją.
Pisze o wykopie, ale nie pisze, że ruch stamtąd jest mało wartościowy. Użytkownicy wchodzą i wychodzą od razu. Dobre tylko jeśli użytkownik ma wykonać akcję na podstronie, ale lojalności się tym nie zbuduje.

Wiele ogólników pokazujących efekty bez tłumaczenia jak to osiągnąć, co nie zaspokaja potrzeb większości czytelników.

Myślę, że czas poświęcony na tą książkę lepiej można spożytkować szukając informacji w necie. Polecam jedynie osobom, które nie miały nigdy styczności z facebookiem.

Słaba pozycja z 2013 roku. Może w połowie o facebooku. Autor nie ma doświadczenia z branży facebooka, więc nie jest to specjalista.

Po przeczytaniu zostałem raczej zainspirowany niż nauczony. Moja inspiracja sprowadza się do tego, że zatrudnię agencję do prowadzenia mojego profilu firmowego. W książce są podane podstawy i potraktowanie social mediów ogólnie. Jest nawet...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Przeczytane
    20
  • Chcę przeczytać
    19
  • Posiadam
    6
  • 2015
    1
  • #PAPIEROWA
    1
  • *E-COMMERCE
    1
  • *MARKETING
    1
  • NIEPOTRZEBNE
    1
  • Teraz czytam
    1
  • Poradniki
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Biznes na Facebooku i nie tylko


Podobne książki

Przeczytaj także