Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży

Okładka książki Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży A.K. Pradeep
Okładka książki Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży
A.K. Pradeep Wydawnictwo: Onepress biznes, finanse
256 str. 4 godz. 16 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
The Buying Brain: Secrets for Selling to the Subconscious Mind
Wydawnictwo:
Onepress
Data wydania:
2011-08-26
Data 1. wyd. pol.:
2011-08-26
Liczba stron:
256
Czas czytania
4 godz. 16 min.
Język:
polski
ISBN:
9788324632978
Tłumacz:
Magda Witkowska
Tagi:
marketing zakupy mózg na zakupach
Średnia ocen

6,3 6,3 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,3 / 10
26 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
59
22

Na półkach: ,

Bardzo wysoko oceniam tą książkę ze wzgklędu na wiele przykładów i naukowe popracie. Po Przeczytaniu można się podzielić z innymi konkretnymi faktami co w marketingu jest coraz bardziej cenione: emocje sprzedają - owszem, natomiast należy wiedzieć jak to zrobić.

Bardzo wysoko oceniam tą książkę ze wzgklędu na wiele przykładów i naukowe popracie. Po Przeczytaniu można się podzielić z innymi konkretnymi faktami co w marketingu jest coraz bardziej cenione: emocje sprzedają - owszem, natomiast należy wiedzieć jak to zrobić.

Pokaż mimo to

avatar
170
38

Na półkach:

Książka ciężka.
Część druga tejże książki jest tej opinii sprawcą.
Za dużo pokazywania jaki to wspaniałe produkty oferuje firma autora (co bardzo drażni) za mało wiedzy przekazywanej.
Za to część pierwsza wręcz odwrotnie!
Jej czytanie jest przyjemne, napędzane ciągłymi ciekawostkami neurobiologicznymi. Tak więc z czystym sumieniem polecam jedynie część tej książki zaś część proponuje pominąć.
Jeśli chcesz dowiedzieć się co nie co o tym jak działa Twój mózg, na co zwraca uwagę a co ignoruje, co go męczy a co pobudza, przeczytaj warto.
Jeśli masz firmę i chcesz coś poprawić w produktach lub sklepie także warto byś do tej książki zajrzał (do pierwszej części oczywiście ;) ).
Treści tam zawarte zmieniają nieco nasze spojrzenia na produkty i reklamy.
Miłej lektury !

Książka ciężka.
Część druga tejże książki jest tej opinii sprawcą.
Za dużo pokazywania jaki to wspaniałe produkty oferuje firma autora (co bardzo drażni) za mało wiedzy przekazywanej.
Za to część pierwsza wręcz odwrotnie!
Jej czytanie jest przyjemne, napędzane ciągłymi ciekawostkami neurobiologicznymi. Tak więc z czystym sumieniem polecam jedynie część tej książki zaś część...

więcej Pokaż mimo to

avatar
662
594

Na półkach:

Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży

Mózg na zakupach. Chwytliwy tytuł. Zwłaszcza, gdy uświadomimy sobie, że nie patrzymy oczami, nie słyszymy uszami itd.- tylko wszystko to robi pofałdowany mięsień leżakujący w naszej czaszce. Nawet to, jakie widzimy kolory zależy od jego interpretacji natężenia światła. Do kogo więc kierować reklamy, czyje reakcje badać? Koniec końców przecież to mózg kupuje…a właściwie to wyrusza na łowy.

Więcej na: http://alicyawkrainieslow2.blogspot.com/2014/02/mozg-na-zakupach-neuromarketing-w.html

Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży

Mózg na zakupach. Chwytliwy tytuł. Zwłaszcza, gdy uświadomimy sobie, że nie patrzymy oczami, nie słyszymy uszami itd.- tylko wszystko to robi pofałdowany mięsień leżakujący w naszej czaszce. Nawet to, jakie widzimy kolory zależy od jego interpretacji natężenia światła. Do kogo więc kierować reklamy, czyje reakcje badać? Koniec...

więcej Pokaż mimo to

avatar
491
151

Na półkach: ,

Moje oczekiwania wobec tej książki nie zostały zaspokojone.
O ile wywód o różnicach w budowie i funkcjonowaniu mózgu kobiety i mężczyzny jest ciekawy, to wnosi niewiele do mojej dotychczasowej wiedzy. To, co było dla mnie nowe, niestety było trudne do zrozumienia ze względu na użycie specjalistycznej terminologii i powołanie się na zaawansowane badania, do których ciężko się odnieść. Niestety wiele z tych mądrości żyje własnym życiem i autor nie podpowiada wystarczająco jak je powiązać z działaniami marketingowymi, aby osiągnąć najlepsze efekty.
Plus należy się za klarowny układ graficzny, ładne wydanie i wygodną zakładkę wklejoną w okładkę. Tym jednak nie zdobywa się serca czytelnika, stąd dość niska ocena.

Moje oczekiwania wobec tej książki nie zostały zaspokojone.
O ile wywód o różnicach w budowie i funkcjonowaniu mózgu kobiety i mężczyzny jest ciekawy, to wnosi niewiele do mojej dotychczasowej wiedzy. To, co było dla mnie nowe, niestety było trudne do zrozumienia ze względu na użycie specjalistycznej terminologii i powołanie się na zaawansowane badania, do których ciężko...

więcej Pokaż mimo to

avatar
323
8

Na półkach: ,

Ta książka to w zasadzie reklama firmy autora. Nie dostarcza zbyt dużo przełomowej wiedzy, a raczej opisuje możliwości badań, które NeuroFocus prowadzi. Czyli zapłać za badanie to się dowiesz:)

Ta książka to w zasadzie reklama firmy autora. Nie dostarcza zbyt dużo przełomowej wiedzy, a raczej opisuje możliwości badań, które NeuroFocus prowadzi. Czyli zapłać za badanie to się dowiesz:)

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    106
  • Przeczytane
    34
  • Posiadam
    12
  • Teraz czytam
    8
  • Marketing
    3
  • Chcę w prezencie
    3
  • Ebook
    2
  • Sprzedaż
    2
  • E-book
    2
  • Posiadam2
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży


Podobne książki

Przeczytaj także