Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży
Wydawnictwo: Onepress biznes, finanse
256 str. 4 godz. 16 min.
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Tytuł oryginału:
- The Buying Brain: Secrets for Selling to the Subconscious Mind
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Data wydania:
- 2011-08-26
- Data 1. wyd. pol.:
- 2011-08-26
- Liczba stron:
- 256
- Czas czytania
- 4 godz. 16 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788324632978
- Tłumacz:
- Magda Witkowska
- Tagi:
- marketing zakupy mózg na zakupach
Jak działa mózg i jak można wpływać na jego decyzje?
Jak poznać prawdziwe oczekiwania i potrzeby klientów?
Jak tworzyć przekazy reklamowe, produkty i marki, które pokochają klienci?
To lektura obowiązkowa dla wszystkich praktyków marketingu, którzy poszukują możliwości dalszego rozwijania się w swojej dziedzinie.
David Poltrack,
dyrektor ds. badań, CBS Corporation
Odwołując się do zasad neurobiologii i strategii marketingowych, dr Pradeep tworzy nową dziedzinę neuromarketingu, której dorobek znajduje zastosowanie we wszystkich kategoriach działalności marketingowej.
Rajiv Lal,
profesor Uniwersytetu Harvarda, specjalista w dziedzinie handlu detalicznego
Dodaj do biblioteczki
Porównaj ceny
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Szukamy ofert...
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 106
- 34
- 12
- 8
- 3
- 3
- 2
- 2
- 2
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Bardzo wysoko oceniam tą książkę ze wzgklędu na wiele przykładów i naukowe popracie. Po Przeczytaniu można się podzielić z innymi konkretnymi faktami co w marketingu jest coraz bardziej cenione: emocje sprzedają - owszem, natomiast należy wiedzieć jak to zrobić.
Bardzo wysoko oceniam tą książkę ze wzgklędu na wiele przykładów i naukowe popracie. Po Przeczytaniu można się podzielić z innymi konkretnymi faktami co w marketingu jest coraz bardziej cenione: emocje sprzedają - owszem, natomiast należy wiedzieć jak to zrobić.
Pokaż mimo toKsiążka ciężka.
Część druga tejże książki jest tej opinii sprawcą.
Za dużo pokazywania jaki to wspaniałe produkty oferuje firma autora (co bardzo drażni) za mało wiedzy przekazywanej.
Za to część pierwsza wręcz odwrotnie!
Jej czytanie jest przyjemne, napędzane ciągłymi ciekawostkami neurobiologicznymi. Tak więc z czystym sumieniem polecam jedynie część tej książki zaś część proponuje pominąć.
Jeśli chcesz dowiedzieć się co nie co o tym jak działa Twój mózg, na co zwraca uwagę a co ignoruje, co go męczy a co pobudza, przeczytaj warto.
Jeśli masz firmę i chcesz coś poprawić w produktach lub sklepie także warto byś do tej książki zajrzał (do pierwszej części oczywiście ;) ).
Treści tam zawarte zmieniają nieco nasze spojrzenia na produkty i reklamy.
Miłej lektury !
Książka ciężka.
więcej Pokaż mimo toCzęść druga tejże książki jest tej opinii sprawcą.
Za dużo pokazywania jaki to wspaniałe produkty oferuje firma autora (co bardzo drażni) za mało wiedzy przekazywanej.
Za to część pierwsza wręcz odwrotnie!
Jej czytanie jest przyjemne, napędzane ciągłymi ciekawostkami neurobiologicznymi. Tak więc z czystym sumieniem polecam jedynie część tej książki zaś część...
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży
Mózg na zakupach. Chwytliwy tytuł. Zwłaszcza, gdy uświadomimy sobie, że nie patrzymy oczami, nie słyszymy uszami itd.- tylko wszystko to robi pofałdowany mięsień leżakujący w naszej czaszce. Nawet to, jakie widzimy kolory zależy od jego interpretacji natężenia światła. Do kogo więc kierować reklamy, czyje reakcje badać? Koniec końców przecież to mózg kupuje…a właściwie to wyrusza na łowy.
Więcej na: http://alicyawkrainieslow2.blogspot.com/2014/02/mozg-na-zakupach-neuromarketing-w.html
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży
więcej Pokaż mimo toMózg na zakupach. Chwytliwy tytuł. Zwłaszcza, gdy uświadomimy sobie, że nie patrzymy oczami, nie słyszymy uszami itd.- tylko wszystko to robi pofałdowany mięsień leżakujący w naszej czaszce. Nawet to, jakie widzimy kolory zależy od jego interpretacji natężenia światła. Do kogo więc kierować reklamy, czyje reakcje badać? Koniec...
Moje oczekiwania wobec tej książki nie zostały zaspokojone.
O ile wywód o różnicach w budowie i funkcjonowaniu mózgu kobiety i mężczyzny jest ciekawy, to wnosi niewiele do mojej dotychczasowej wiedzy. To, co było dla mnie nowe, niestety było trudne do zrozumienia ze względu na użycie specjalistycznej terminologii i powołanie się na zaawansowane badania, do których ciężko się odnieść. Niestety wiele z tych mądrości żyje własnym życiem i autor nie podpowiada wystarczająco jak je powiązać z działaniami marketingowymi, aby osiągnąć najlepsze efekty.
Plus należy się za klarowny układ graficzny, ładne wydanie i wygodną zakładkę wklejoną w okładkę. Tym jednak nie zdobywa się serca czytelnika, stąd dość niska ocena.
Moje oczekiwania wobec tej książki nie zostały zaspokojone.
więcej Pokaż mimo toO ile wywód o różnicach w budowie i funkcjonowaniu mózgu kobiety i mężczyzny jest ciekawy, to wnosi niewiele do mojej dotychczasowej wiedzy. To, co było dla mnie nowe, niestety było trudne do zrozumienia ze względu na użycie specjalistycznej terminologii i powołanie się na zaawansowane badania, do których ciężko...
Ta książka to w zasadzie reklama firmy autora. Nie dostarcza zbyt dużo przełomowej wiedzy, a raczej opisuje możliwości badań, które NeuroFocus prowadzi. Czyli zapłać za badanie to się dowiesz:)
Ta książka to w zasadzie reklama firmy autora. Nie dostarcza zbyt dużo przełomowej wiedzy, a raczej opisuje możliwości badań, które NeuroFocus prowadzi. Czyli zapłać za badanie to się dowiesz:)
Pokaż mimo to