Sztuczna inteligencja w biznesie

Okładka książki Sztuczna inteligencja w biznesie Thomas Davenport, Nitin Mittal
Okładka książki Sztuczna inteligencja w biznesie
Thomas DavenportNitin Mittal Wydawnictwo: MT Biznes informatyka, matematyka
272 str. 4 godz. 32 min.
Kategoria:
informatyka, matematyka
Tytuł oryginału:
All in on AI How Smart Companies Win Big with Artificial Intelligence
Wydawnictwo:
MT Biznes
Data wydania:
2023-10-06
Data 1. wyd. pol.:
2023-10-06
Liczba stron:
272
Czas czytania
4 godz. 32 min.
Język:
polski
ISBN:
9788382312874
Tłumacz:
Maja Białek, Witold M. Hensel
Tagi:
AI IT
Średnia ocen

9,0 9,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki Git dla profesjonalistów. Wydanie II Scott Chacon, Ben Straub
Ocena 8,0
Git dla profes... Scott Chacon, Ben S...
Okładka książki Sztuczna inteligencja 2041. 10 wizji przyszłości Kai-Fu Lee, Chen Qiufan
Ocena 6,9
Sztuczna intel... Kai-Fu Lee, Chen Qi...
Okładka książki Metodologia i statystyka. Przewodnik naukowego turysty. Tom 1 Aleksandra Arciszewska-Leszczuk, Natalia M. Józefacka, Mateusz F. Kołek
Ocena 10,0
Metodologia i ... Aleksandra Arciszew...
Okładka książki Kafka w praktyce. Przetwarzanie strumieniowe i potoki danych o dużej skali. Wydanie II Shapira Gwen, Krit Petty, Rajini Sivaram, Palino Todd
Ocena 7,5
Kafka w prakty... Shapira Gwen, Krit ...
Okładka książki Microsoft Power BI. Jak modelować i wizualizować dane oraz budować narracje cyfrowe. Wydanie II Schacht Bradley, Knight Devin, Ostrowsky Erin, Pearson Mitchell
Ocena 7,0
Microsoft Powe... Schacht Bradley, Kn...
Okładka książki Fascynujące liczby pierwsze i hipoteza Riemanna Barry Mazur, William Stein
Ocena 8,0
Fascynujące li... Barry Mazur, Willia...

Oceny

Średnia ocen
9,0 / 10
3 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
33
33

Na półkach:

Książka stanowi znakomite wprowadzenie w zagadnienie stosowania AI w biznesie. Niczego innego nie oczekiwałbym od prof. Thomasa H. Davenporta, świetnego specjalisty w zakresie wykorzystania IT w firmach, autora kilku innych książek z tej dziedziny. Davenport to "twardziel", czyli autor, który lubi twarde konkrety, nie uprawia żadnego ecie-pecie, a przy tym łączy akademicką wiedzę z ogromnym doświadczeniem konsultanta. (Współautor to z kolei wysoki menedżer w Deloitte Consulting, a więc zdecydowanie praktyk).

Prof. Dariusz Jemielniak z Akademii Leona Koźmińskiego we wstępie do książki pisze: "Niniejsza pozycja jest zdecydowanie wyjątkowa - nie koncentruje się na szybko zmieniających się i, w gruncie rzeczy, mało istotnych kwestiach technicznych, a na strategicznych fundamentach rewolucji AI w zarządzaniu. (...) Istotą książki Davenporta i Mittala jest to, że AI nie miałaby szans jej napisać. Autorzy nie dają się porwać fali hurraoptymizmu i nie przesadzają z futurologicznymi fantazjami, ale jednocześnie trzeźwo dostrzegają ogrom nadchodzącego tsunami rewolucji technologicznej i strategicznej". Nic dodać, nic ująć.

Dla mnie najciekawsze są przykłady omówionych w książce firm, które od początku były budowane przez ich założycieli jako "biznesy AI". Nie są to "normalne" firmy do których funkcjonowania w pewnym momencie dodano AI, ale firmy zaprojektowane jako "firmy AI". Niecelowe byłoby streszczanie tutaj ich przypadków, skoro są one szczegółowo omówione w książce. Natomiast chciałbym podzielić się refleksją, że czytając książkę miałem dobre wrażenie i odczucie, że dzięki lekturze jestem na bieżąco z tym, co dzieje się teraz w biznesie. W dużym stopniu książka zawdzięcza to faktowi, że obydwaj autorzy od lat prowadzą intensywną działalność doradczą i mają stały kontakt z realnym światem biznesu.

Wiele mówiący i fajny jest oryginalny, angielski tytuł książki, który brzmi: "All-in On AI", co można nieco swobodnie przetłumaczyć jako "Po uszy w AI".

Książka jest dobrze przetłumaczona i ma czytelny, przyjazny skład, co nie jest bez znaczenia w przypadku książek dla profesjonalistów.

Książka stanowi znakomite wprowadzenie w zagadnienie stosowania AI w biznesie. Niczego innego nie oczekiwałbym od prof. Thomasa H. Davenporta, świetnego specjalisty w zakresie wykorzystania IT w firmach, autora kilku innych książek z tej dziedziny. Davenport to "twardziel", czyli autor, który lubi twarde konkrety, nie uprawia żadnego ecie-pecie, a przy tym łączy akademicką...

więcej Pokaż mimo to

avatar
630
198

Na półkach: ,

"Sztuczna inteligencja w biznesie" autor: Thomas H.Davenport i Niti Mittal.

Dzięki tej książce dowiecie się m.in. co jest konieczne aby firma była zasilana AI, zostaną omówione tu elementy konieczne do stworzenia nowoczesnej infrastruktury wykorzystującej AI i środowiska danych, przedstawione zostaną przypadki użycia sztucznej inteligencji w różnych branżach oraz zostanie omówiona droga do zasilania AI. Poruszone zostaną tu również takie tematy jak strategia i czynnik ludzki.

Powiem szczerze, że jestem tą książką bardzo pozytywnie zaskoczona. Miałam już okazję zapoznać się z kilkoma tytułami dotyczącymi tej tematyki, ale ten tytuł był zdecydowanie najlepszy 👍Jeśli interesuje Was prezentowana tematyka to szczerze polecam Wam tę książkę 👍

#współpracarecenzencka

"Sztuczna inteligencja w biznesie" autor: Thomas H.Davenport i Niti Mittal.

Dzięki tej książce dowiecie się m.in. co jest konieczne aby firma była zasilana AI, zostaną omówione tu elementy konieczne do stworzenia nowoczesnej infrastruktury wykorzystującej AI i środowiska danych, przedstawione zostaną przypadki użycia sztucznej inteligencji w różnych branżach oraz zostanie...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    12
  • Przeczytane
    3
  • Posiadam
    2
  • Teraz czytam
    1
  • Praca
    1
  • Posiadam
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Sztuczna inteligencja w biznesie


Podobne książki

Przeczytaj także