Neuromarketing w Internecie. Pozytywne doświadczenia klientów w świecie cyfrowym

Okładka książki Neuromarketing w Internecie. Pozytywne doświadczenia klientów w świecie cyfrowym Benjamin Fischer, Ralf Pispers, Joanna Rode
Okładka książki Neuromarketing w Internecie. Pozytywne doświadczenia klientów w świecie cyfrowym
Benjamin FischerRalf Pispers Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego popularnonaukowa
225 str. 3 godz. 45 min.
Kategoria:
popularnonaukowa
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Data wydania:
2021-04-14
Data 1. wyd. pol.:
2021-04-14
Liczba stron:
225
Czas czytania
3 godz. 45 min.
Język:
polski
ISBN:
9788382204483
Tagi:
marketing neuromarketing
Średnia ocen

7,1 7,1 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,1 / 10
11 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
165
28

Na półkach:

Napakowana informacjami, lecz jeśli siedzi się w biznesie UXowym to niewiele nowości.

Napakowana informacjami, lecz jeśli siedzi się w biznesie UXowym to niewiele nowości.

Pokaż mimo to

avatar
165
47

Na półkach:

Ooooojjjjj.... pomanipulować Wami trochę? Po tej lekturze wiem co nieco o tym, jak sprawić, by po szperaniu w czeluściach Internetu zaczepić Czytelnikowi wredną myśl, która wykiełkuje w jego głowie do hasła "bardzo, bardzo, bardzo chcę mieć tę rzecz" lub do motta "od zawsze tak myślałam, ale nie umiałam tak trafnie ująć tego w słowa!". Czuję się też na siłach spróbować wepchnąć Wam tuzin niepotrzebnych i bezużytecznych rzeczy, które gdy wyświetlą się Wam tryliard razy jako "przypadkowa" reklama gdzieś po boku ekranu postanowicie posiąść na własność.

Cóż... Układ nerwowy łatwo oszukać. Nieraz wypluwa do krwi miliony cząsteczek neurotransmiterów, byśmy się kimś zauroczyli (autokorekta- i słusznie- poprawia mi ten wyraz na "zamroczyli"). Ale czy każdy obiekt westchnień wart jest zwarcia z nim szeregów w bezwzględnej walce o przetrwanie gatunku? No nie! Tak jak nie każda kurtka wyświetlona w internecie bije na głowę jakością i designem pozostałe. Tak jak nie każda książka (sic!) reklamowana niby mimochodem podczas przeglądania wiadomości wypełniona jest treścią merytoryczną, błyskotliwą i... potrzebną.

Jak upchnąć bubel? Popracować nad pradawną potrzebą ludzkiego układu nerwowego- potrzebą przynależności do grupy (stada, koczowiska, obozowiska, partii politycznej, klasy w szkole, graczy w Tibię). A jeśli nie czuję potrzeby przynależności do nowej grupy? Jeśli osiągam komfort, szczęście, poczucie bezpieczeństwa, zen i mam górę świetnych książek pod ręką w turbowygodnym fotelu? Wtedy bombrrujcie mnie reklamami, ogłoszeniami, przekazami podprogowymi... Po co? Bo musicie stworzyć mi nową grupę- do której nie chciałabym należeć, gdybym o jej istnieniu wciąż nie wiedziała. Bo jest mi też do szczęścia ani niczego innego absolutnie niepotrzebna. To grupa na waszych zasadach- posiadaczy torebki za sto milionów, kierowców czerwonych kabrioletów, klikaczy danej strony Internetowej czy lajkujących posty na instagramie (prawdę mówiąc nie wiem czy tam się lajkuje cokolwiek). Repetitio est mater studiorum (łac. powtarzanie jest matką wiedzy),w moim ekstrawaganckim tłumaczeniu: zbombarduj mnie reklamą w Internecie tyle razy, żebym uznała tę rzecz za niezbędny element mojego otoczenia.

Neuromarketing w internecie. Szykowny tytuł książki o e-manipulacji. Ojjjj warto. Znajdziecie tam dużo więcej niż zarysowałam powyżej. Lepiej wydać na tę książkę i oszczędzić na niepotrzebnych zakupach w sieci niż odwrotnie.

Z poczucia moralnego obowiązku recenzenta: Czuć trochę narrację zza oceanu, język i styl są znośne, tłumaczenie poprawne, objętość wystarczająca.

Książka została otrzymana z Klubu Recenzenta serwisu nakanapie.pl. Dziękuję!

Ooooojjjjj.... pomanipulować Wami trochę? Po tej lekturze wiem co nieco o tym, jak sprawić, by po szperaniu w czeluściach Internetu zaczepić Czytelnikowi wredną myśl, która wykiełkuje w jego głowie do hasła "bardzo, bardzo, bardzo chcę mieć tę rzecz" lub do motta "od zawsze tak myślałam, ale nie umiałam tak trafnie ująć tego w słowa!". Czuję się też na siłach spróbować...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    31
  • Przeczytane
    12
  • Posiadam
    2
  • ! BŚ
    1
  • Marketing
    1
  • Marketing & PR
    1
  • Do rozważenia
    1
  • Marketing
    1
  • Copywriting/marketing
    1
  • Teraz czytam
    1

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także

Ciekawostki historyczne