Escape Quest. Świat wirtualny

Okładka książki Escape Quest. Świat wirtualny Dimitri Chappuis, Pa Ming Chiu, Laurence Grenier
Okładka książki Escape Quest. Świat wirtualny
Dimitri ChappuisPa Ming Chiu Wydawnictwo: Egmont Polska literatura młodzieżowa
108 str. 1 godz. 48 min.
Kategoria:
literatura młodzieżowa
Wydawnictwo:
Egmont Polska
Data wydania:
2020-10-28
Data 1. wyd. pol.:
2020-10-28
Liczba stron:
108
Czas czytania
1 godz. 48 min.
Język:
polski
ISBN:
9788328159006
Tagi:
escape room książka gra escape quest
Średnia ocen

7,0 7,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,0 / 10
11 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
233
7

Na półkach:

Miła rozrywka, aczkolwiek chyba w niektórych zagadkach ktoś ciągle twierdzi, że Pluton jest planetą ;)

Miła rozrywka, aczkolwiek chyba w niektórych zagadkach ktoś ciągle twierdzi, że Pluton jest planetą ;)

Pokaż mimo to

avatar
89
72

Na półkach:

Bardzo przyjemna zabawa na spędzenie czasu z książkową grą z zagadkami ;)

Po trzech rozegranych grach z tej serii ta podobała mi się najbardziej. ("Poszukiwacze zaginionego skarbu", "Za garść neodolarów")
Fajna futurystyczna fabuła, ciekawe i nieprzekombinowane zagadki, różne drogi do obrania podczas naszych przygód i trzy zakończenia.

Szkoda tylko, że sprawdzając inne ścieżki trafiamy na takie same typy zagadek, które różnią się tylko innym rozwiązaniem. Gdyby nie ta lekka powtarzalność byłoby oczko wyżej.

Dla fanów zagadek serdecznie polecam ;)

Bardzo przyjemna zabawa na spędzenie czasu z książkową grą z zagadkami ;)

Po trzech rozegranych grach z tej serii ta podobała mi się najbardziej. ("Poszukiwacze zaginionego skarbu", "Za garść neodolarów")
Fajna futurystyczna fabuła, ciekawe i nieprzekombinowane zagadki, różne drogi do obrania podczas naszych przygód i trzy zakończenia.

Szkoda tylko, że sprawdzając inne...

więcej Pokaż mimo to

avatar
16
16

Na półkach:

Co o niej myślę posłuchajcie w mojej recenzji.

Co o niej myślę posłuchajcie w mojej recenzji.

Pokaż mimo tovideo - opinia

avatar
475
244

Na półkach:

Tego gamebooka najbardziej polecam dorosłemu czytelnikowi – takiemu, który odnajduje się w grach retro i popkulturze, bo to właśnie nawiązania do nich stanowią tu największy walor fabularny. Dla 12-latka flippery czy gundamy będą po prostu obco brzmiącymi nazwami. Ale możemy też wykorzystać grę do wspólnej zabawy – rozwiązywanie zagadek w kooperacji będzie na pewno łatwiejsze, a ewentualne niejasności fabularne mogą okazać się dobrym pretekstem do pokazania dziecku kawałka własnego dzieciństwa. Cena jest także bardzo przystępna, jak na tak ładne, magazynowe wydanie. To fajny pomysł na prezent dla każdego fana łamigłówek – zwłaszcza, jeżeli poza tym jest także graczem zafiksowanym na punkcie VR.

Tego gamebooka najbardziej polecam dorosłemu czytelnikowi – takiemu, który odnajduje się w grach retro i popkulturze, bo to właśnie nawiązania do nich stanowią tu największy walor fabularny. Dla 12-latka flippery czy gundamy będą po prostu obco brzmiącymi nazwami. Ale możemy też wykorzystać grę do wspólnej zabawy – rozwiązywanie zagadek w kooperacji będzie na pewno...

więcej Pokaż mimo to

avatar
1116
1112

Na półkach:

Gamebook Świat wirtualny, to książka, którą gorąco polecam zarówno fanom tego typu rozrywki, jak i tym, którzy jeszcze nie mieli okazji jej wypróbować. Połączenie gier bez prądu i książek w tej formie sprawdza się znakomicie. Pozycja ta posiada limit wiekowy +12. Ja również polecam ją raczej starszym czytelnikom. Nie ze względu na trudność zagadek lub drastyczne sceny (bo takich tu brak),ale dlatego, że to oni docenią przede wszystkim nawiązania do kultowych kiedyś gier i filmów. W czasie lektury mamy okazję przemierzyć przeróżne światy, poddając się przy okazji testowi na spryt i spostrzegawczość, sprawdzając swoje zdolności matematyczne oraz umiejętność łączenia faktów. Rozwiązując kolejne zagadki, jednocześnie poznając historię głównego bohatera, bawiłam się rewelacyjnie. Jedyną wadą tego typu rozgrywki jest dla mnie konieczność pisania po książce lub odrywania jej elementów, którą jednak z pewną dozą wysiłku także można przeskoczyć.

http://kulturacja.pl/2021/01/pa-ming-chiu-laurence-grenier-escape-quest-swiat-wirtualny-recenzja/

Gamebook Świat wirtualny, to książka, którą gorąco polecam zarówno fanom tego typu rozrywki, jak i tym, którzy jeszcze nie mieli okazji jej wypróbować. Połączenie gier bez prądu i książek w tej formie sprawdza się znakomicie. Pozycja ta posiada limit wiekowy +12. Ja również polecam ją raczej starszym czytelnikom. Nie ze względu na trudność zagadek lub drastyczne sceny (bo...

więcej Pokaż mimo to

avatar
779
162

Na półkach: , , ,

https://itomigra.blogspot.com/2021/03/jakie-czasy-taki-vr-recenzja-escape.html

https://itomigra.blogspot.com/2021/03/jakie-czasy-taki-vr-recenzja-escape.html

Pokaż mimo to

avatar
2662
2656

Na półkach:

"Być może człowiek musi zrozumieć świat, aby zrozumieć siebie samego?...aby znaleźć swoje miejsce."

Wciągam się w gry książkowe, i chociaż adresowane są już do dwunastolatków, to jednak z przyjemnością poddaję się ich urokowi, przebiegowi i regułom. "Świat wirtualny" ciekawie przemyślano i atrakcyjnie zilustrowano. Czasowo przenosimy się w przyszłość, a klimatycznie w przeszłość, interesujący i zaskakujący efekt.

Sztuczna inteligencja błyskawicznie uczy się, zdobywa autonomię i wbrew woli projektantów nie ogranicza się do funkcji dostarczającej rozrywki, ale przejmuje władzę nad częścią świata, więzi blisko milion graczy w rzeczywistości wirtualnej. A może to jednak hakerzy zabawiają się w niebezpieczny sposób? Trzeba natychmiast podłączyć się do neuronowej stacji w tajnej siedzibie, za pomocą holograficznego interfejsu dostać się do SI i przeprowadzić test weryfikacyjny. Wchodzimy w różne światy i tryby gry, rozwiązujemy logiczne zagadki, omijamy zasadzki, testujemy wyobraźnię, napotykamy efektowne atrakcje. Brak ograniczeń czasowych, możemy dowolnie przerwać i wznowić rozwiązywanie łamigłówek, bez szkody dla utraty zaangażowania. Chociaż do dyspozycji gracza pozostawiono na końcu książki wskazówki i rozwiązania, to jednak nie warto decydować się na złamanie ich pieczęci, ponieważ liczy się zajmująca zabawa, podkręcanie szarych komórek, ćwiczenie dopasowywania skojarzeń, sprytne omijanie pułapek i krytycznych błędów.

Gra była dla mnie okazją do cofnięcia się pamięcią do lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych, kiedy powstały pierwsze szesnastobitowe komputery, z procesorem Motoroli, a na nich graficzne środowiska gier i platform logicznych. Ależ to było uzależniające, grało się z rodziną i znajomymi. Znów poczułam atmosferę retro w informatyce, z fantasy, robotyką, zombie, lataniem stateczkami, podróżowaniem w przestrzeni kosmicznej, superbohaterami. Nawiązano do kultowych produkcji filmowych. Klimatycznie zsynchronizowano oprawę graficzną książki, surowe ilustracje wypełnione symbolami, bez współczesnej szczegółowości, a z uroczą prostotą z przeszłości. W grę bawimy się w pojedynkę lub w towarzystwie. Warto odnotować, że można wędrować trzema ścieżkami zakończenia, sami decydujemy o wyborze. Narracja fabularyzowanej części absorbuje na równi z zadaniami. Zerknijcie także na wrażenia z odbywania podobnej gry książkowej, "Sam w Salem" z mroczną historią w tle.

bookendorfina.pl

"Być może człowiek musi zrozumieć świat, aby zrozumieć siebie samego?...aby znaleźć swoje miejsce."

Wciągam się w gry książkowe, i chociaż adresowane są już do dwunastolatków, to jednak z przyjemnością poddaję się ich urokowi, przebiegowi i regułom. "Świat wirtualny" ciekawie przemyślano i atrakcyjnie zilustrowano. Czasowo przenosimy się w przyszłość, a klimatycznie w...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Przeczytane
    14
  • Chcę przeczytać
    5
  • Posiadam
    4
  • 2021
    2
  • Komiksy
    1
  • Komiks
    1
  • 2020
    1
  • Książki z którymi mieszkam
    1
  • SiFi
    1
  • Ruszyły w świat
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Escape Quest. Świat wirtualny


Podobne książki

Przeczytaj także