Wszystkie książki w serii (10)
Sortuj:
Okładka książki Badania jako podstawa projektowania User Experience Iga Mościchowska, Barbara Rogoś-Turek
Średnia ocen:
7,5 / 10
49 ocen
Czytelnicy: 254 Opinie: 6
Okładka książki Cyfryzacja życia w erze Big Data. Człowiek - Biznes - Państwo Jerzy Surma
Średnia ocen:
6,9 / 10
10 ocen
Czytelnicy: 32 Opinie: 1
Okładka książki Transformacja cyfrowa. Perspektywa marketingu Grzegorz Mazurek
Średnia ocen:
0,0 / 10
ocen
Czytelnicy: 0 Opinie: 0
Okładka książki Hakowanie sztucznej inteligencji Jerzy Surma
Średnia ocen:
7,0 / 10
2 ocen
Czytelnicy: 12 Opinie: 1
Okładka książki Rebranding. Strategiczna zmiana dla organizacji Barbara Mróz-Gorgoń
Średnia ocen:
0,0 / 10
ocen
Czytelnicy: 4 Opinie: 0
Okładka książki Rynkowy Due Diligence. Pomiar odporności rynkowej organizacji Robert Kozielski
Średnia ocen:
0,0 / 10
ocen
Czytelnicy: 1 Opinie: 0

Cytaty

Więcej
Iga Mościchowska Badania jako podstawa projektowania User Experience Zobacz więcej
Iga Mościchowska Badania jako podstawa projektowania User Experience Zobacz więcej
Iga Mościchowska Badania jako podstawa projektowania User Experience Zobacz więcej