Odwracanie marki. Dlaczego teraz klienci rządzą firmami - i jak obrócić to na własną korzyść

Marty Neumeier Wydawnictwo: StudioEMKA biznes, finanse
160 str.
Tytuł oryginału:
The Brand Flip
Data wydania:
2017-04-28
Data 1. wyd. pol.:
2017-04-28
Liczba stron:
160
Język:
polski
ISBN:
9788365068200
Tłumacz:
Krzysztof Mazurek
Wydawnictwo:
StudioEMKA
Tagi:
firma marka klient
Tytuł oryginału:
The Brand Flip
Kategoria:
biznes, finanse
Data wydania:
2017-04-28
Liczba stron:
160
Język:
polski
ISBN:
9788365068200
Tłumacz:
Krzysztof Mazurek
Tagi:
firma marka klient
Średnia ocen
7,3 / 10
9 ocen 2 opinii

Oceń przeczytaną książkę
i
Dodaj książkę do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Poczekaj, szukamy dla Ciebie najlepszych ofert

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama
Reklama

Książki autora

Podobne książki

Więcej
więcej

Oceny

Średnia ocen
7,3 / 10
9 ocen
Twoja ocena
0 / 10
Reklama

Opinie [2]

Sortuj:
261
49

Na półkach:

Ciekawa pozycja dla osób, które prowadzą swoją firmę, zajmują się handlem lub marketingiem. Zwraca uwagę na najczęstsze błędy w handlu i relacjach z klientami oraz przedstawia "nieco" odświeżone podejście do tych tematów.

Pokaż mimo to

2844
2049

Na półkach:

Początki Internetu były czasem jednostronnego komunikatu: firmy informowały o produktach, dbały o wizerunek opowiadając o ofercie i możliwościach zaspokojenia potrzeb, które wymyślał specjalista pracujący w firmie. Od jego umiejętności zależało powodzenie przedsiębiorstwa, wzrost sprzedaży, wyprzedzanie konkurencji. Zmiana w tworzeniu miejsca w sieci stała się rewolucją...

więcej Pokaż mimo to

Reklama

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    26
  • Przeczytane
    11
  • Posiadam
    4
  • Teraz czytam
    2
  • Chcę w prezencie
    2
  • Marketing
    1
  • 2021-marka
    1
  • Marketing & PR
    1
  • Biznes
    1
  • Business
    1

Cytaty

Mogą Cię również zainteresować

Reklama

Przeczytaj także

zgłoś błąd
zgłoś błąd