Social Media Marketing: A Strategic Approach

Okładka książki Social Media Marketing: A Strategic Approach Donald Barker, Melissa Barker, Nicholas Bormann, Krista Neher
Okładka książki Social Media Marketing: A Strategic Approach
Donald BarkerMelissa Barker Wydawnictwo: South-Western Cengage Learning popularnonaukowa
Kategoria:
popularnonaukowa
Tytuł oryginału:
Social Media Marketing: A Strategic Approach
Wydawnictwo:
South-Western Cengage Learning
Data wydania:
2013-01-01
Data 1. wydania:
2013-01-01
Język:
angielski
ISBN:
9788131521014
Średnia ocen

7,0 7,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,0 / 10
1 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    2
  • Przeczytane
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Social Media Marketing: A Strategic Approach


Podobne książki

Przeczytaj także

Ciekawostki historyczne