Konsument w globalnej gospodarce. Trzy perspektywy
![Okładka książki Konsument w globalnej gospodarce. Trzy perspektywy](https://s.lubimyczytac.pl/upload/books/4843000/4843928/653698-170x243.jpg)
- Kategoria:
- nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
- Wydawnictwo:
- Oficyna wydawnicza Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
- Data wydania:
- 2013-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2013-01-01
- Liczba stron:
- 301
- Czas czytania
- 5 godz. 1 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788373788343
Każdego dnia na naszej planecie kilka miliardów ludzi występuje w rolach konsumentów. Współczesny konsument widziany z różnych perspektyw i występujący w różnych kontekstach jest głównym bohaterem tej książki, chociaż występuje oczywiście w towarzystwie innych dramatis personae, wśród których szczególna rola przypada przedsiębiorstwom. Konsument i przedsiębiorstwo ulokowane są bowiem w centrum procesów gospodarowania i relacjom między nimi zachodzącym poświęcona została znaczna część rozważań w niniejszej książce.
Konsument na początku drugiej dekady XXI w. żyje w zglobalizowanym świecie oplecionym pajęczyną sieci komputerowych, w niesłychanie zmiennym i dynamicznym otoczeniu. Świat epoki globalizacji i internetu funkcjonuje w przyspieszonym, frenetycznym rytmie: jak w kalejdoskopie zmieniają się trendy konsumenckie, znikają stare i powstają nowe modele biznesowe, wyraźnie zakreślone granice między tradycyjnymi rolami podmiotów gospodarczych zaczynają się zacierać, przedsiębiorstwa otwierają się na współpracę z konsumentami. Wyłania się "nowa normalność", którą charakteryzują: niepewność, elastyczność, niestabilność struktur i układów sił, zmienne konstelacje rynkowe oraz rosnące znaczenie konsumentów nie tylko jako adresatów oferty firm, ale również jako ich szczególnego zewnętrznego "zasobu intelektualnego".
Celem niniejszej książki jest próba autorskiego spojrzenia na rolę konsumenta we współczesnej gospodarce oraz rozległą i wielowątkową problematykę zachowań konsumenckich z trzech perspektyw, które przenikają się nawzajem i uzupełniają, dając holistyczny ogląd omawianych zagadnień. W prowadzonych rozważaniach będą się przewijały wątki o charakterze uogólniającej refleksji wynikające z lektury najnowszych publikacji autorów krajowych i zagranicznych zajmujących się problematyką konsumpcji i zachowań konsumenckich, analizy raportów, źródeł internetowych i wyników własnych badań empirycznych. Autor starał się utrzymać ton wyważonej, naukowej narracji, ale niektóre wątki nacechowane są zapewne subiektywnym punktem widzenia, a formułowane opinie i wnioski przefiltrowane są przez pryzmat własnych przemyśleń i doświadczeń badawczych.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE