rozwińzwiń

Homo corporaticus, czyli przewodnik przetrwania w korporacji. Wydanie II rozszerzone

Okładka książki Homo corporaticus, czyli przewodnik przetrwania w korporacji. Wydanie II rozszerzone Joanna Krysińska
Okładka książki Homo corporaticus, czyli przewodnik przetrwania w korporacji. Wydanie II rozszerzone
Joanna Krysińska Wydawnictwo: Onepress biznes, finanse
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Onepress
Data wydania:
2016-02-18
Data 1. wyd. pol.:
2016-02-18
Język:
polski
ISBN:
9788328326293
Średnia ocen

6,6 6,6 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki Jak zarządzać dużymi projektami Bent Flyvbjerg, Dan Gardner
Ocena 7,3
Jak zarządzać ... Bent Flyvbjerg, Dan...
Okładka książki Startupowcy. Jak polskie start-upy podbijają świat Krzysztof Domaradzki, Artur Kurasiński
Ocena 7,2
Startupowcy. J... Krzysztof Domaradzk...
Okładka książki Marketing afiliacyjny dla bystrzaków Mladjenovic Paul, Sudol Ted
Ocena 8,7
Marketing afil... Mladjenovic Paul, S...
Okładka książki Bankructwa. Tom 3. Przedsiębiorstwa i konsumenci Andrzej Tokarski, Maciej Tokarski
Ocena 6,7
Bankructwa. To... Andrzej Tokarski, M...
Okładka książki B2B E-commerce. Podręcznik menedżera Justyna Skorupska, Piotr Truszkowski
Ocena 8,0
B2B E-commerce... Justyna Skorupska, ...
Okładka książki Badanie wartości szacunkowych w praktyce rewizji finansowej Anna Staszel, Paweł Zieniuk
Ocena 6,0
Badanie wartoś... Anna Staszel, Paweł...
Okładka książki AI w strategii. Rewolucja sztucznej inteligencji w zarządzaniu Dariusz Jemielniak, Aleksandra Przegalińska
Ocena 6,4
AI w strategii... Dariusz Jemielniak,...

Oceny

Średnia ocen
6,6 / 10
5 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
116
13

Na półkach:

Ani to śmieszne, ani pouczające czy w inny sposób wartościowe. Samo pie****enie o niczym, szkoda każdej minuty straconej na ten twór.
Tym bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że przed przeczytaniem danej książki trzeba przeczytać sporo opinii, zanim się podejmie decyzję. Ja takiej możliwości nie miałem, dlatego dodaję swoją opinię tutaj, żebyście nie popełnili tego błędu co ja i stracili czas na to coś.

Ani to śmieszne, ani pouczające czy w inny sposób wartościowe. Samo pie****enie o niczym, szkoda każdej minuty straconej na ten twór.
Tym bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że przed przeczytaniem danej książki trzeba przeczytać sporo opinii, zanim się podejmie decyzję. Ja takiej możliwości nie miałem, dlatego dodaję swoją opinię tutaj, żebyście nie popełnili tego błędu...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    5
  • Przeczytane
    5
  • Posiadam
    1
  • Filla 5
    1

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także