Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach

Okładka książki Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
Magdalena Pawłowska Wydawnictwo: Onepress biznes, finanse
272 str. 4 godz. 32 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Onepress
Data wydania:
2017-10-16
Data 1. wyd. pol.:
2017-10-16
Liczba stron:
272
Czas czytania
4 godz. 32 min.
Język:
polski
ISBN:
9788328333758
Tagi:
marketing marketing cyfrowy
Dodaj do pakietu
Dodaj do pakietu
Średnia ocen
7,2 7,2 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Poczekaj, szukamy dla Ciebie najlepszych ofert

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama
Reklama

Podobne książki

Reklama

Oceny

Średnia ocen
7,2 / 10
26 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
47
6

Na półkach:

spoko książka, bazująca sporo na amerykańskich autorach którzy dawno już wprowadzili takie metody. Warta zapoznania jeżeli chce ktoś wejść w takie tematy :)

Pokaż mimo to

avatar
46
22

Na półkach:

Pozycja obowiązkowa dla kogoś, kto myśli o zarabianiu w internecie. Ja jeszcze się nie odważyłem ruszyć z produktem (wciąż w przygotowaniu/legal reasons), ale podręcznik jak go wypuścić na rynek, sprzedać i zyskać stałych klientów - już mam!

Pokaż mimo to

avatar
247
155

Na półkach: , , ,

Bardzo fajna książka dla tych co działają głównie online. Dowiesz się w niej w jaki sposób przygotować się do kampanii online np. sprzedaży kursu.
Jest to książka o współczesnym marketingu a dokładnie social marketingu.
Więc polecam ją tym, co mają jakiś biznes albo chcą zacząć działać online.

Dużo więcej napisałem na blogu wraz z licznymi zdjęciami ze szkolenia w...

więcej Pokaż mimo to

Reklama
avatar
464
114

Na półkach:

Fajna lekka książka. Znajdziesz w niej też sporo konkretów. Masz tu rozpisany cały proces tworzenia biznesu opartego na kursach.

Pokaż mimo to

avatar
354
91

Na półkach: ,

Jedna... książka, która otwiera dla wielu świat cyfrowego marketingu.
A co ciekawe, publikacja zawiera chyba wszystkie elementy dobrego produktu marketingowego ☺

"Jest wyrazista i ma swoje zdanie".
Polecam

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    58
  • Przeczytane
    35
  • Posiadam
    12
  • 2018
    3
  • 2020
    2
  • 2020
    2
  • Ebook
    2
  • Audio🎧
    1
  • Czytane wielokrotnie
    1
  • POSIADAM
    1

Cytaty

Reklama

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki Geografia 1 (podręcznik licealny) Ewa Lipińska, Małgorzata Sobańska, Wojciech Wiecki
Ocena 7,0
Geografia 1 (p... Ewa Lipińska, Małgo...
Okładka książki Biznes w Chinach Jacek Bartosiak, Bogdan Góralczyk, Radosław Pyffel
Ocena 7,5
Biznes w Chinach Jacek Bartosiak, Bo...
Okładka książki Kryptowaluty, dlaczego jeden bitcoin wart będzie milion dolarów? Szczepan Bentyn, Michał Grzybkowski
Ocena 7,7
Kryptowaluty, ... Szczepan Bentyn, Mi...
Okładka książki Lider wystarczająco dobry. 12 lekcji autentycznego przywództwa na czasy niepewności Sebastian Drzewiecki, Piotr Prokopowicz
Ocena 6,5
Lider wystarcz... Sebastian Drzewieck...

Przeczytaj także

zgłoś błąd