Biblia copywritingu

- Data wydania:
- 2017-03-17
- Data 1. wyd. pol.:
- 2017-03-17
- Liczba stron:
- 192
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788328327009
- Wydawnictwo:
- Helion
- Tagi:
- marketing copywriting biznes
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Data wydania:
- 2017-03-17
- Liczba stron:
- 192
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788328327009
- Tagi:
- marketing copywriting biznes
Jak myślisz, kiedy powstała reklama? Kiedy ludzie zaczęli posługiwać się tekstami, które miały skłonić innych do kupna, skorzystania z usługi czy do określonego zachowania? Może Cię to zdziwi, ale reklama i copywriting są niemal tak stare jak pismo, a może nawet starsze! Już starożytni Sumerowie zachwalali swoje usługi na tabliczkach, a Grecy wypracowali skuteczne reguły pisania tekstów perswazyjnych. Dzisiaj mamy do dyspozycji nieco inne techniki i inne możliwości, ale dobry tekst reklamowy jest zawsze na czasie. Ty też możesz zostać rasowym copywriterem — takim, który wie, co i kiedy powiedzieć, umie rozwiać wątpliwości, dąży do celu i pokazuje go z odpowiedniej perspektywy. Naucz się mówić jasno i precyzyjnie i postaraj się na wskroś poznać swoich klientów. Jeśli chcesz tak działać, Biblia copywritingu powinna znaleźć się wśród Twoich ulubionych książek.
Znajdziesz tu bezcenne informacje o tym, jak pisać teksty perswazyjne i nie zgubić ich sensu po drodze. Zobaczysz, co wywołuje konkretne emocje i zdecydowane reakcje, jakie narzędzia warto wykorzystać w konkretnych sytuacjach i jak można nakłonić czytelników do podjęcia działań. Co więcej, ta książka w całości opiera się na przykładach z życia wziętych — odsłania dobre i złe strategie, które autor stosował przy różnych kampaniach reklamowych. Przede wszystkim jednak jej zadaniem jest przekonanie Cię, że copywriting wymaga wiary w produkt, wiary w siebie i chęci porozumienia się z klientem. Cała reszta to tylko dodatki.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Opinie [25]
Moja opinia na: https://takieksiazki.blogspot.com/2020/06/darek-puzyrkiewicz-biblia-copywritingu.html
Pokaż mimo toCopywriting sprzedażowy.
więcej"Biblia copywritingu"... Szumna nazwa. Czyżby odbijało się w niej wielkie ego autora? Trochę tak. Niemniej jednak stara prawda jest taka, że jeśli jesteś dobry, to po co to ukrywać? Dariusz Puzyrkiewicz zdecydowanie jest dobry w tym, co robi. A niniejsza książka może być nieocenioną pomocą dla kogoś, kto stawia pierwsze kroki w copywritingu...
Książka o copywritingu sprzedażowym koncentrująca się na tematyce poznania potrzeb i oczekiwań klienta, jego wątpliwości, problemów, systemu wartości. Zupełnie nie przyda się copywriterom SEO ani osobom piszącym teksty do social media. Nieco za dużo dygresji, niepotrzebnych rozważań autora. Warto ją jednak przeczytać, by spojrzeń na treści z punktu widzenia klienta.
więcejPełna...
Same mięso. Krok po kroku opisany cały proces. Nie wiem czy jest dużo książek dotyczących pisania sprzedażowego. Ta to krok do przodu w moim warsztacie pisarskim.
Pokaż mimo toPo pierwsze sam tytuł. Określenie przez autora tej książki „biblią” świadczy o bardzo rozbujałym ego. Dalsze fragmenty książki tylko to potwierdzają. Rozumiem, ma się sprzedawać. Jedyna wartość tek książki znajduje się na jej pierwszych 20 stronach, czyli opis procesu pisania. Niestety autorem tej koncepcji nie jest autor książki, pod różnymi nazwami funkcjonuje z...
więcejO matulu. Autor jest coachem w najgorszym coacherskim stylu. Poza tym, fragmenty książki w stylu "co tam napisał ten świetny Puzyrkiewicz", "moje cudowne techniki", świadczą o dość sporym samouwielbieniu. Bardzo żenujące są także fragmenty, w których autor próbuje przekonać czytelnika, że pewne techniki manipulacji są "moralnym obowiązkiem" copywritera wobec klienta. Autor...
więcejDla osób, które potrzebują napisać tekst reklamowy, to bardzo dobra pozycja.
Pokaż mimo toUważam, że jest to bardzo wartościowa książka dla osób, które chcą ciekawie pisać. Poza podstawami copywritingu, zawiera masę cennej wiedzy ocierającej się o marketing, sprzedaż, socjologię i psychologię. Dla mnie była ciekawa. Zdecydowanie na plus. Polecam.
Pokaż mimo toTo moja pierwsza książka o tej tematyce. Jak dla mnie książka ciekawa, praktyczna, czyta się przyjemnie. Napewno warto przeczytać, jeśli interesujesz sie copywritingiem.
Pokaż mimo toPrzyznam, że zastanawia mnie fenomen popularności tej książki. Najwyraźniej jest na tę tematykę zapotrzebowanie na rynku. Ja jednak podchodziłbym ze sporą dozą ostrożnością. Już bombastyczny tytuł (biblia dla pozycji z przypisami ledwo ca 190 stron; no znaj proporcje, Mocium Panie) mnie raził i zniechęcał.
więcejA co w środku? Apoteoza myków z Telezekupów Mango i inspirowania...