Biblia copywritingu

Dariusz Puzyrkiewicz Wydawnictwo: Helion biznes, finanse
192 str.
Data wydania:
2017-03-17
Data 1. wyd. pol.:
2017-03-17
Liczba stron:
192
Język:
polski
ISBN:
9788328327009
Wydawnictwo:
Helion
Tagi:
marketing copywriting biznes
Kategoria:
biznes, finanse
Data wydania:
2017-03-17
Liczba stron:
192
Język:
polski
ISBN:
9788328327009
Tagi:
marketing copywriting biznes
Średnia ocen
6,4 / 10
92 ocen 25 opinii

Oceń przeczytaną książkę
i
Dodaj książkę do biblioteczki

Porównaj ceny

Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Poczekaj, szukamy dla Ciebie najlepszych ofert

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama

Książki autora

Reklama

Podobne książki

Więcej
więcej

Oceny

Średnia ocen
6,4 / 10
92 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinie [25]

Sortuj:
287
91

Na półkach:

Moja opinia na: https://takieksiazki.blogspot.com/2020/06/darek-puzyrkiewicz-biblia-copywritingu.html

Pokaż mimo to

1417
1415

Na półkach: , ,

Copywriting sprzedażowy.

"Biblia copywritingu"... Szumna nazwa. Czyżby odbijało się w niej wielkie ego autora? Trochę tak. Niemniej jednak stara prawda jest taka, że jeśli jesteś dobry, to po co to ukrywać? Dariusz Puzyrkiewicz zdecydowanie jest dobry w tym, co robi. A niniejsza książka może być nieocenioną pomocą dla kogoś, kto stawia pierwsze kroki w copywritingu...

więcej Pokaż mimo to

104
84

Na półkach: ,

Książka o copywritingu sprzedażowym koncentrująca się na tematyce poznania potrzeb i oczekiwań klienta, jego wątpliwości, problemów, systemu wartości. Zupełnie nie przyda się copywriterom SEO ani osobom piszącym teksty do social media. Nieco za dużo dygresji, niepotrzebnych rozważań autora. Warto ją jednak przeczytać, by spojrzeń na treści z punktu widzenia klienta.
Pełna...

więcej Pokaż mimo to

Reklama
200
5

Na półkach:

Same mięso. Krok po kroku opisany cały proces. Nie wiem czy jest dużo książek dotyczących pisania sprzedażowego. Ta to krok do przodu w moim warsztacie pisarskim.

Pokaż mimo to

189
10

Na półkach:

Po pierwsze sam tytuł. Określenie przez autora tej książki „biblią” świadczy o bardzo rozbujałym ego. Dalsze fragmenty książki tylko to potwierdzają. Rozumiem, ma się sprzedawać. Jedyna wartość tek książki znajduje się na jej pierwszych 20 stronach, czyli opis procesu pisania. Niestety autorem tej koncepcji nie jest autor książki, pod różnymi nazwami funkcjonuje z...

więcej Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

193
7

Na półkach:

O matulu. Autor jest coachem w najgorszym coacherskim stylu. Poza tym, fragmenty książki w stylu "co tam napisał ten świetny Puzyrkiewicz", "moje cudowne techniki", świadczą o dość sporym samouwielbieniu. Bardzo żenujące są także fragmenty, w których autor próbuje przekonać czytelnika, że pewne techniki manipulacji są "moralnym obowiązkiem" copywritera wobec klienta. Autor...

więcej Pokaż mimo to

254
176

Na półkach:

Dla osób, które potrzebują napisać tekst reklamowy, to bardzo dobra pozycja.

Pokaż mimo to

58
23

Na półkach:

Uważam, że jest to bardzo wartościowa książka dla osób, które chcą ciekawie pisać. Poza podstawami copywritingu, zawiera masę cennej wiedzy ocierającej się o marketing, sprzedaż, socjologię i psychologię. Dla mnie była ciekawa. Zdecydowanie na plus. Polecam.

Pokaż mimo to

67
22

Na półkach:

To moja pierwsza książka o tej tematyce. Jak dla mnie książka ciekawa, praktyczna, czyta się przyjemnie. Napewno warto przeczytać, jeśli interesujesz sie copywritingiem.

Pokaż mimo to

274
115

Na półkach: ,

Przyznam, że zastanawia mnie fenomen popularności tej książki. Najwyraźniej jest na tę tematykę zapotrzebowanie na rynku. Ja jednak podchodziłbym ze sporą dozą ostrożnością. Już bombastyczny tytuł (biblia dla pozycji z przypisami ledwo ca 190 stron; no znaj proporcje, Mocium Panie) mnie raził i zniechęcał.
A co w środku? Apoteoza myków z Telezekupów Mango i inspirowania...

więcej Pokaż mimo to

Dyskusje

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    206
  • Przeczytane
    122
  • Posiadam
    40
  • Teraz czytam
    29
  • Poradniki
    5
  • Marketing
    5
  • 2019
    5
  • Copywriting
    4
  • Biznes
    4
  • 2019
    3
więcej mniej

Reklama
Reklama

Tu pojawią się rekomendacje dla ciebie

Aby zobaczyć rekomendacje oceń 30 książek w serwisie

Oceń

Wypożycz z biblioteki

Reklama

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Biblia copywritingu


Mogą Cię również zainteresować

Reklama

Przeczytaj także

zgłoś błąd