-
ArtykułyTeatr Telewizji powraca. „Cudzoziemka” Kuncewiczowej już wkrótce w TVPKonrad Wrzesiński4
-
ArtykułyCzytamy w weekend. 17 maja 2024LubimyCzytać352
-
Artykuły„Nieobliczalna” – widzieliśmy film na podstawie książki Magdy Stachuli. Gwiazdy w obsadzieEwa Cieślik3
-
Artykuły„Historia sztuki bez mężczyzn”, czyli mikrokosmos świata. Katy Hessel kwestionuje kanonEwa Cieślik15
Biblioteczka
2022-11-26
2021-10-12
Specyficzna książka i zdecydowanie nie dla każdego. Mogę spokojnie napisać, że nawet nudna. Jednakże w książce są opisane tematy, które dość często nie pojawiają się w innych publikacjach. Na pewno książka jest dla tych, co chcą poszerzyć wiedzę odnośnie tematu marek i ich wpływu na nasz świat. Temat bardzo niszowy, dlatego napisałem, że książka może być nudna.
Specyficzna książka i zdecydowanie nie dla każdego. Mogę spokojnie napisać, że nawet nudna. Jednakże w książce są opisane tematy, które dość często nie pojawiają się w innych publikacjach. Na pewno książka jest dla tych, co chcą poszerzyć wiedzę odnośnie tematu marek i ich wpływu na nasz świat. Temat bardzo niszowy, dlatego napisałem, że książka może być nudna.
Pokaż mimo to2021-10-04
Ciekawa książka o historii gospodarki. Oczywiście nie dla każdego. Jest to specyficzna bardzo niszowa tematyka.
Mimo to książka podobała mi się, gdyż ukazuje pewne zależności między bogactwem a nędzą narodów.
Dlaczego pewne narody są bogate a inne biedne? W tej książce jest to dość fajnie przedstawione.
Ciekawa książka o historii gospodarki. Oczywiście nie dla każdego. Jest to specyficzna bardzo niszowa tematyka.
Mimo to książka podobała mi się, gdyż ukazuje pewne zależności między bogactwem a nędzą narodów.
Dlaczego pewne narody są bogate a inne biedne? W tej książce jest to dość fajnie przedstawione.
2021-04-29
Bardzo fajna książka. Polecam tym, którzy chcą lepiej zrozumieć otaczający nasz świat. A dokładnie świat pieniądza, wielkich interesów, wpływ korporacji na polityków a następnie na zwykłych ludzi. Naomi Klein pokazuje w jaki sposób są wykorzystywane konflikty na świecie do robienia biznesów przez wielkie korporacje. A jeśli nie ma tych kryzysów to sztuczne ich wywołanie. Gorąco zachęcam. Wówczas wiadomości w TV na pewno będą wyglądać inaczej.
Bardzo fajna książka. Polecam tym, którzy chcą lepiej zrozumieć otaczający nasz świat. A dokładnie świat pieniądza, wielkich interesów, wpływ korporacji na polityków a następnie na zwykłych ludzi. Naomi Klein pokazuje w jaki sposób są wykorzystywane konflikty na świecie do robienia biznesów przez wielkie korporacje. A jeśli nie ma tych kryzysów to sztuczne ich wywołanie....
więcej mniej Pokaż mimo to2020-12-04
Zajebista książka, jest to jeden z lepszych autorów z jakimi miałem do czynienia.
Piąty tom to właściwie typowa książka historyczna, ale opowiedziana również od strony gospodarczej.
Na pewno o wiele lepiej rozumiem sytuację na bliskim wschodzie. Zawsze uważałem, że jest tylko islam i tyle. A są Sunnici oraz Szyici a to bardzo wiele zmienia. Do tego w jaki sposób mocarstwa mieszają w tych rejonach i jakie maja tam interesy. Można tylko główkować w jaki sposób również te samem mocarstwa mieszają w Polsce.
Polecam każdemu przeczytać tę jak i pozostałe tomy. Lektura obowiązkowa.
Zajebista książka, jest to jeden z lepszych autorów z jakimi miałem do czynienia.
Piąty tom to właściwie typowa książka historyczna, ale opowiedziana również od strony gospodarczej.
Na pewno o wiele lepiej rozumiem sytuację na bliskim wschodzie. Zawsze uważałem, że jest tylko islam i tyle. A są Sunnici oraz Szyici a to bardzo wiele zmienia. Do tego w jaki sposób mocarstwa...
2020-10-24
W mniej niż połowie zaprzestałem czytać.
Książka dla niektórych może być ciekawa, ale na półce mam o wiele lepsze egzemplarze. Dlatego zdecydowałem się na odłożenie jej. Więc źle świadczy o książce, ale to moje osobiste przemyślenie i wolę czas poświęcony na czytanie przeznaczyć na inne lepsze książki.
W mniej niż połowie zaprzestałem czytać.
Książka dla niektórych może być ciekawa, ale na półce mam o wiele lepsze egzemplarze. Dlatego zdecydowałem się na odłożenie jej. Więc źle świadczy o książce, ale to moje osobiste przemyślenie i wolę czas poświęcony na czytanie przeznaczyć na inne lepsze książki.
2020-08-01
Fajna książka dla tych, co interesują się biznesem.
Fajna książka dla tych, co interesują się biznesem.
Pokaż mimo to2020-05-17
Książka była dobra kilka lat temu, ale być może ktoś jeszcze nie wie, że social media są bardzo ważne i wręcz należy tam być.
Książka o budowaniu marki osobistej jak i biznesowej.
Autor udowadnia na podstawie wielu przykładów w jaki sposób social media pomogły wielu osobom wybić się i znaleźć swoje miejsce wśród firm, które odniosły sukces.
Ogólnie polecam przeczytać. Jestem osobą, która i tak już dość sporo działa w social mediach a planuję być jeszcze bardziej otwarty na to medium.
Książka była dobra kilka lat temu, ale być może ktoś jeszcze nie wie, że social media są bardzo ważne i wręcz należy tam być.
Książka o budowaniu marki osobistej jak i biznesowej.
Autor udowadnia na podstawie wielu przykładów w jaki sposób social media pomogły wielu osobom wybić się i znaleźć swoje miejsce wśród firm, które odniosły sukces.
Ogólnie polecam przeczytać. ...
2020-04-16
Książka jest specyficzna. Omawia ciekawe tematy ekonomiczne, ale może być po prostu nudna :)
Raczej polecam ludziom, co interesują się szeroko pojętą ekonomią i szukają dogłębniejszej analizy tematu.
Książka jest specyficzna. Omawia ciekawe tematy ekonomiczne, ale może być po prostu nudna :)
Raczej polecam ludziom, co interesują się szeroko pojętą ekonomią i szukają dogłębniejszej analizy tematu.
2020-01-21
Bardzo fajna książka dla tych co interesują się inwestowaniem na giełdzie. Historia tradera, która pokazuje, że z rynkiem nie da się wygrać :) Wiele życiowych rad. Polecam każdemu. Jeśli nie inwestujesz to nie zabieraj się za czytanie, bo to nie dla ciebie.
Bardzo fajna książka dla tych co interesują się inwestowaniem na giełdzie. Historia tradera, która pokazuje, że z rynkiem nie da się wygrać :) Wiele życiowych rad. Polecam każdemu. Jeśli nie inwestujesz to nie zabieraj się za czytanie, bo to nie dla ciebie.
Pokaż mimo to2020-01-22
Odpuściłem sobie czytanie. Jakoś nie przypadła mi do gustu.
Odpuściłem sobie czytanie. Jakoś nie przypadła mi do gustu.
Pokaż mimo to2020-01-01
Bardzo fajna książka dla tych, co chcą się dowiedzieć co należy zrobić, aby odnieść sukces. Autor dzieli się swoimi doświadczeniami. W końcu osiągnął sukces w swojej branży, więc warto czerpać wiedzę od ludzi doświadczonych oraz takich co osiągnęli sukces. Wystarczy skopiować to co oni robią a z książki się to dowiesz :)
Bardzo fajna książka dla tych, co chcą się dowiedzieć co należy zrobić, aby odnieść sukces. Autor dzieli się swoimi doświadczeniami. W końcu osiągnął sukces w swojej branży, więc warto czerpać wiedzę od ludzi doświadczonych oraz takich co osiągnęli sukces. Wystarczy skopiować to co oni robią a z książki się to dowiesz :)
Pokaż mimo to2019-11-30
2019-08-02
Bardzo fajna książka, która w prosty sposób pokazuje jak funkcjonuje gospodarka. Uważam, że każdy polityk powinien zdać egzamin z przeczytania tej książki. Bez tej wiedzy nie powinien piastować urzędy. Dosłownie tak samo jak jest w szkole. Nie znasz lektury lub streszczenia to masz problem :)
Polecam każdemu w końcu ludzie zrozumieją jak powinna funkcjonować gospodarka kapitalistyczna.
Trochę więcej o tej książce można przeczytać na blogu:
https://www.moneygrabbing.co.uk/kazdy-polityk-powinien-zaczac-swoja-kadencje-od-tego-testu/
Bardzo fajna książka, która w prosty sposób pokazuje jak funkcjonuje gospodarka. Uważam, że każdy polityk powinien zdać egzamin z przeczytania tej książki. Bez tej wiedzy nie powinien piastować urzędy. Dosłownie tak samo jak jest w szkole. Nie znasz lektury lub streszczenia to masz problem :)
Polecam każdemu w końcu ludzie zrozumieją jak powinna funkcjonować gospodarka...
2019-08-30
Fajna książka, która w prosty sposób tłumaczy, że ekonomia wdzięczności przekłada się na zyski we współczesnych firmach. A za sprawą social mediów można dotrzeć do klientów bezpośrednio.
Również sama technologia pomaga w tym podejściu.
W książce są przykłady firm, które wprowadziły to podejście w życie odnoszą sukcesy biznesowe.
Polecam tym co mają lub chcą założyć biznes oraz co działają w internecie jak np. blogerzy czy twórcy internetowi. Ale oni już pewnie ją stosują od dawana :)
Fajna książka, która w prosty sposób tłumaczy, że ekonomia wdzięczności przekłada się na zyski we współczesnych firmach. A za sprawą social mediów można dotrzeć do klientów bezpośrednio.
Również sama technologia pomaga w tym podejściu.
W książce są przykłady firm, które wprowadziły to podejście w życie odnoszą sukcesy biznesowe.
Polecam tym co mają lub chcą założyć...
2019-01-15
Bardzo fajna książka dla tych co działają głównie online. Dowiesz się w niej w jaki sposób przygotować się do kampanii online np. sprzedaży kursu.
Jest to książka o współczesnym marketingu a dokładnie social marketingu.
Więc polecam ją tym, co mają jakiś biznes albo chcą zacząć działać online.
Dużo więcej napisałem na blogu wraz z licznymi zdjęciami ze szkolenia w Londynie:
https://www.moneygrabbing.co.uk/co-mysle-o-ksiazce-jedna-kampania-do-wolnosci/
Bardzo fajna książka dla tych co działają głównie online. Dowiesz się w niej w jaki sposób przygotować się do kampanii online np. sprzedaży kursu.
Jest to książka o współczesnym marketingu a dokładnie social marketingu.
Więc polecam ją tym, co mają jakiś biznes albo chcą zacząć działać online.
Dużo więcej napisałem na blogu wraz z licznymi zdjęciami ze szkolenia w...
2019-01-10
Bardzo fajna książka dla tych, co chcą nauczyć się sprzedawać. Autor podaje jak na tacy to, co trzeba zrobić, aby odnieść sukces w sprzedaży bezpośredniej. Oczywiście nie jest to jakaś tam teoria tylko praktyczne sposoby na zwiększenie sprzedaży poparte własnym doświadczeniem.
Uważam, że warto przeczytać tę książkę, jeśli chcesz zająć się skuteczną sprzedażą.
Trochę więcej napisałem na blogu:
https://www.moneygrabbing.co.uk/czy-potrafisz-sprzedac-kazdemu-cokolwiek/
Bardzo fajna książka dla tych, co chcą nauczyć się sprzedawać. Autor podaje jak na tacy to, co trzeba zrobić, aby odnieść sukces w sprzedaży bezpośredniej. Oczywiście nie jest to jakaś tam teoria tylko praktyczne sposoby na zwiększenie sprzedaży poparte własnym doświadczeniem.
Uważam, że warto przeczytać tę książkę, jeśli chcesz zająć się skuteczną sprzedażą.
Trochę więcej...
Raczej słaba książka i nie polecam.
Mało wartościowej treści, wywiad jakieś słabe. I do tego grono polityków zamieszanych w wiele spraw - raczej nie zachęca ta pozycja. Polecam inne książki.
Raczej słaba książka i nie polecam.
Pokaż mimo toMało wartościowej treści, wywiad jakieś słabe. I do tego grono polityków zamieszanych w wiele spraw - raczej nie zachęca ta pozycja. Polecam inne książki.