Opinie użytkownika
Wydaje mi się że jeśli jest coś pewnego w Polskiej grozie to to, że wszyscy znamy magazyn "Histeria": czyli internetowy zin/czasopismo, które działało zanim na dobre zakręciłem się w czytanie grozy i które mam nadzieje jeszcze długo bedzie trwało.
Dlatego też kiedy gruchneły pierwsze zapowiedzi wydania najlepszych opowiadań z Histerii byłem wniebowzięty i czekałem z uporem...
Właściwie niewiele się zmieniło patrząc na poprzednie edycje. Dalej mamy dużo swietnych opowiadań, w dalszym ciągu pojawiają się zagraniczni goście i wciaż można się dobrze bawić podczas czytania.
Przecztacie tu miedzy innymi historie o terroryscie próbującym wysadzić przedszkole, gosciu który chce się zemscic za odrąbaną reke, o detektywie mordercy, płatnym zabójcy,...
Czołem ludziki.
Pora na coś posranego na wieczór- czyli wypisz, wymaluj kolejną część gorefikacji.
Przed wami III odsłona cyklu. Tym razem nie internetowo i w PDF a elegancko w miękkiej oprawie prosto od wydawnictwa dom horroru.
Mnóstwo znanych nazwisk, kilku sławnych gości z całego świata i mamy przepis na swietna antologie. Co prawda nie sądze żeby każdemu się wszystko...
pierwszy tom "Gorefikacji 2".
Jeszcze więcej stron,jeszcze brutalniej i przede wszystkim jeszcze bardziej hardkorowo. W drugiej edycji znalazlo sie też miejsce dla gwiazd amerykańskiego horroru ekstremalnego: przeczytamy tu opowiadanie panów Lee, Eversona, Hardinga a także pani Jacob.
Przekrój opowiadań i tematów jest naprawdę solidny. Przeczytamy tu czasami najgorsze z...
Nowy projekt od Adama już za mną. 😎
Wrażenia po lekturze mogę ubrać w dwa słowa: jestem tam samo oczarowany jak i obrzydzony. Mocne opisy połączone z hektolitrami krwi tworzą wzorcowy zbiór animal horroru.
Nie dajcie się zwieść mikro wyglądem
"Animal holocaust" to 160 stron czystej bezkompromisowej jazdy bo bandzie. Mamy tu aż 7 opowiadań gdzie pojawiają sie krwiożercze...
Czuje że doszedłem do dziwnego punktu na mapie literatury.
Wiedziałem że bizzaro fiction to dziwny temat. Czytałem trochę tego z naszego podwórka ale powiem wam że nic, ale to absolutnie nic nie przygotowałoby mnie na dupogobliny.
To jest ten rodzaj ksiażek o których lepiej nie mówic, nie pisać a już broń boże nie chwalić się na forach. Jeśli myśleliście że "nawiedzona...
"Duchy-fakty czy fikcja"?
To jest dopiero pytanie. Siedzące w głowach przez stulecia i facynujące kolejne pokolenia a mimo to dalej zostające bez jasnej odpowiedzi.
Bo w sumie, czy da się na nie odpowiedzieć?
Nie jestem w stanie udzielić wam odpowiedzi. Autorka raczej też nie... Ale jeśli chcecie utwierdzić się w swoim przekonaniu lub skonfrontować swoje myśli z...
To jest zajebiste.
(tak, nic innego jak przeklinanie nie pasuje do ksiażek Eda)
Rok 1934. Lovecraft niczym Peja reprezentuje biede, gdy nagle dostaje niesamowicie hojną propozycje stworzenia opowiadania do niszowego magazynu.. Jest tylko jeden warunek: To musi być opowiadanie erotyczne. I to najlepiej w jakiejś hardokorowej wersji.
Biedujący Howard oczywiscie się zgadza....
Przed wami "Wielka księga blużnierstwa" prosto od necro publications.
Antologia wyszła dość niedawno bo w 2019. Raczej nie zapowiada się na szybkie pojawienie u nas (o ile wogóle) ale na szczęscie w dobie globalizacji da się ją sciągnąc szybko do Polski (czekałem może z tydzień) i cieszyć się pieknym wydaniem.
A wierzcie mi jest czym się zachwycać. 380 stron pełnych...
Od ekstremy do ekstremy. Tak można żyć.. (przynajmniej do czasu aż nie wyląduje przez nadmiar tych historii w domu bez klamek) 😅
Dziś chciałbym pokazać wam kolejny mini zbiorek od sinister grin press. Trójka pisarzy, trzy rózne historie i mocne krwawe opisy (a to wszystko na 66 stronach).
"a flat and dreary monday night" Raya Gartona to opowieśc o małżenstwie w średnim...
Kraboszczaki po raz czwarty w akcji. 🔥
Guy dalej udowadnia że kraby to coś czego literatura potrzebuje, serwując nam czwartą częsc cyklu czyli "powrót krabów". Tym razem jednak przenosimy się prosto do szkocji na jezioro Loch Merse.
Żadnych odniesień do innych historii o krabach, zupełnie nowi durni bohaterowie i zupełnie inny styl niz w poprzednich opowiesciach... Tylko...
Pamietam jak zaczynałem swoją przygode z horrorrem ekstremalnym. Wszystko mnie wtedy dziwiło i szokowało w tym podgatunku. Wydawało mi się ze to co jest wydane na naszym podwórku to już szczyt wszystkiego i gorzej nie będzie.
Oj jak sie wtedy myliłem.
To co mamy w Polsce to dopiero wierzchołek wielkiej krwawej góry zrobionej z ludzkiego miesa i krwi.
Ksiażki Eda są...
Dziś chciałbym pokazać i polecić wam niesamowitą rzecz prosto od wydawnictwa IX. Przed wami "Dęby Czarnobylskie" Tadeusza Micińskiego.
Daruje tu sobie opis jego życia czy też wybór publikacji. W tej materii zostało już tyle napisane że kolejnych kilka zdań byłoby czystą kalka.
Powyższa ksiażka to zbiór kilku historii.
Oprócz tytułowych dębów, w tomiku znajdują się...
Przed wami jedyny w swoim rodzaju, wspaniały, cudowny, prawdziwy mistrz grozy w galaktyce i okolicach, wieszcz Anglii ostrzegajacy przed realnymi zagrozeniami, playboy i znawca krwiożerczych zwierząt GUY N. SMITH i jegooooo "noc kraaabów".<3
(oklaski w tle)
To teraz bardziej na serio. Jak sami widzicie postanowiłem posiłowac się znowu z Guyem i jego najbardziej...
Co mamy tym razem? Kolejny rozpierdziel oczywiscie. Ta sama historia co w "nocy krabów" ale opowiedziana z perspektywy innych miejsc i osób, bo w końcu krabąszcze kroiły ludzi tu i ówdzie.
Jeśli spodziewacie się kalki z pierwszej częsci to powiem jak rabini-tak i nie. Schemat sie powtarza bo co innego mogą robic kraby oprócz wydzierania flaków i pozbawiania ludzkich...
Tym razem przenosimy się o 4 lata do przodu i bliżej Australii. Niewiem dlaczego Guy chciał akurat tam umiejscowić akcje swojej powieści ale coś nie pykło.
O ile chwaliłem sobie na swój sposób dwie poprzednie częsci, tak ta jest słaba. Oczywiscie mamy tu kraby, sporo krwi, ucinania kończyn i klikania w oddali ale jednocześnie jawi mi się to bardziej jako kiepska dekoracja...
"The woods are dark" zaczyna sie prosto, od dwóch koleżanek i typowej rodziny którzy chcą spedzic miło czas w pewnym z reguły typowym mieście/wsi.
Normalnie może by im to wypaliło ale miejsce w którym się znalezli nie jest zbytnio normalne a mieszkańcy zamiast rzucać im co najwyzej niechetnych spojrzeń, łapią ich wszystkich i przywiązują do martwych drzew w lesie gdzie...
Jest to dla mnie pozycja dość szczególna, i to nie ze względu na świetnych autorów a z powodów jej rzadkości.Wersja papierowa wyszła w określonym nakładzie a jej szukanie ponad 10 lat od premiery wiązało się z dość długimi poszukiwaniami.
Oczywiście w internecie jest dostępna za darmo w wersji pdf. Ale skoro wyszła w formie fizycznej to sami wiecie jak bardzo chciałem to...
znowu wracam do twórczości Tomka. Już to chyba kiedyś czytałem ale zawsze jest dobrze sobie odswieżyc ksiażke, tym bardziej że jest to zbiorek "na raz". "
Tam gdzie rozkwitają serca" to zbiór 7 opowiadań. Tomek bawi się swobodnie konwencjami pokazując nam historie z róznych gatunków, mamy tu trochę grozy, obyczajówki, fantastyki i w sumie dramatu. Ogółem dla każdego coś...
Odrazu ostrzegam, lepiej nic nie podjadać przy lekturze bo może sie wam co nieco ulać z tego i owego miejsca.
Powyższa ksiażka to zbiorek dziewieciu opowiadań: raczej nie należą do długich ale wierzcie mi:pod koniec lektury zmiecie was to z planszy.
Brain cheese buffet wydany został w 2010 roku przez deadite press i chwilowo nie zanosi się zeby ukazał się w Polsce.
Ale na...