Brand America. Tajemnica Megamarki. Ameryka jako marka. Nauki dla Polski

Książka jest przypisana do serii/cyklu "Gospodarka pod własną banderą". Edytuj książkę, aby zweryfikować serię/cykl.
Wydawnictwo: Fundacja Promocja Polska, Instytut Marki Polskiej
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Brand America. The of All Brands
data wydania
ISBN
8391263061
liczba stron
236
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodała
Belladonna

Brand America. Tajemnica megamarki to fascynująca opowieść o tym, jak powstała marka Ameryka, jak nabrała siły, podbiła świat i stała się bezkonkurencyjną potęgą, i jak w ciągu kilku lat popadła w dramatyczne tarapaty. Bezcenne dla budowanej od podstaw marki POLSKA studium przypadku i źródło inspiracji.

 

źródło opisu: Instytut Marki Polskiej, 2005

źródło okładki: Źródło własne

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (0)
 Pokaż tylko oceny z treścią
Brak opinii. Napisz pierwszą opinię!
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd