8 (1 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
1
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788377463994
liczba stron
286
słowa kluczowe
marketing, PR
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodała
joly_fh

Ludzi łączących działalność charytatywną i komercyjną przedstawia się często bądź to jako oportunistów, którzy cynicznie wykorzystują potencjał działalności non profit, bądź jako kierujących się wizją przedsiębiorców społecznych, upatrujących w działalności handlowej zła koniecznego i środka na drodze do tworzenia lepszego świata. Dobro popłaca! to czerpiący garściami z życia przewodnik dla...

Ludzi łączących działalność charytatywną i komercyjną przedstawia się często bądź to jako oportunistów, którzy cynicznie wykorzystują potencjał działalności non profit, bądź jako kierujących się wizją przedsiębiorców społecznych, upatrujących w działalności handlowej zła koniecznego i środka na drodze do tworzenia lepszego świata. Dobro popłaca! to czerpiący garściami z życia przewodnik dla rzesz ludzi, którzy w jak najlepszej wierze usiłują jednocześnie zarabiać i dawać coś światu.

Marketing sprawy to dziś coś więcej niż tylko fajna sprawa, to konieczność. Książka Dobro popłaca! zawiera praktyczne rady, dzięki którym można uwzględnić społeczne inicjatywy marketingowe i korporacyjne w ramach ogólnej działalności biznesowej firmy. To podręcznik, z którego menedżerowie i pracownicy korporacji dowiedzą się, jak wybierać najbardziej odpowiednie sprawy, najlepszych partnerów i najskuteczniejsze inicjatywy. Organizacjom non profit oraz instytucjom publicznym zabiegającym o wsparcie korporacyjne książka ta dostarcza cennych wskazówek na temat zasad budowania obustronnie korzystnej relacji partnerskiej.

Na jej kartkach znaleźć można mnóstwo praktycznych porad dotyczących skutecznej realizacji przedsięwzięć marketingowych i korporacyjnych. W szczególności podpowiada ona, jak:
• przekonać konsumentów do udziału w kampanii promującej ważną sprawę społeczną,
• wspierać sprzedaż produktów oraz zaangażowanie klientów poprzez powiązanie ich z dotacjami,
• organizować pracowników i zachęcać ich do poświęcania czasu i umiejętności promowanej sprawie,
• zmienić podejście do biznesu, aby osiągnąć społecznie pożądany rezultat,
• radzić sobie z cynikami i krytykami, którzy na pewno się pojawią.

Dobro popłaca! to nie traktat o społecznej odpowiedzialności biznesu, ale podręcznik dla budowniczych firm. Powstał z myślą o kapitalistach o wielkich sercach i błyskotliwych umysłach, którzy pragną w pozytywny sposób oddziaływać na życie społeczne, a jednocześnie na wyniki biznesowe swoich firm. Dzięki książce Dobro popłaca! możesz jednocześnie promować ważną sprawę społeczną i zwiększać zyski. Wszyscy na tym korzystają!

Jak wybrać inicjatywę i stworzyć skuteczną kampanię – na złość cynikom!
Książka Dobro popłaca! dowodzi, że firma może czerpać korzyści z czynienia dobra. Dostarcza współczesnych przykładów z terenu Stanów Zjednoczonych i całego świata. Opisuje między innymi przypadki następujących firm:
General Electric * IBM * Nike * Seventh Generation * Starbucks * Ben & Jerry’s * Whole Foods Market * Johnson & Johnson * Campbell Soup Company * Bristol-Myers Squibb * Mattel * McDonald’s * AT&T Wireless * Target * Chipotle Mexican Grill * DuPont * First Response * Macy’s * Farmers Insurance * Food Network * Pearson * Marks and Spencer * General Mills * LensCrafters * TOMS Shoes * Sainsbury’s * Avon * Pedigree * Procter & Gamble * Subaru * TELUS * Kraft Foods * SUBWAY * Levi’s * Best Buy * Energizer * Allstate * Clorox * Miron Construction * V/Line * Lowe’s * Anglian Water * PepsiCo * The Boston Beer Company * Western Union * Pfizer * ConAgra Foods * Sellen Construction * FedEx * Patagonia * Coca-Cola * Microsoft

 

źródło opisu: MT Biznes, 2012

źródło okładki: http://www.mtbiznes.pl/b1263-dobro-poplaca.htm

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (0)
 Pokaż tylko oceny z treścią
Brak opinii. Napisz pierwszą opinię!
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd