rozwiń zwiń

Mity marketingowe : marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń

Okładka książki Mity marketingowe : marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń
Jacek Pogorzelski Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska biznes, finanse
249 str. 4 godz. 9 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Wolters Kluwer Polska
Data wydania:
2010-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2010-01-01
Liczba stron:
249
Czas czytania
4 godz. 9 min.
Język:
polski
ISBN:
978-83-7526-741-9
Tagi:
marketing relacje
Średnia ocen

                6,9 6,9 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,9 / 10
18 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
625
23

Na półkach: ,

Świetnie napisana, z humorem i nutką ironii. Przyciąga czytelnika i nie pozwala się nudzić. Duży plus dla autora za:
- świeżość poglądów - Pogorzelski korzystał głównie z niedawno wydanych pozycji, głównie amerykańskich, które prezentują trochę odmienny pogląd na relacje sprzedaż/marketing - klient niż powszechnie przyjęty i praktykowany w Polsce (o czym b. ciekawie w książce),
- przykłady z rynku polskiego - z największą przyjemnością czytałam o markach, których rozwój i "karierę" obserwuję na co dzień (Krakowski Kredens, mBank, PZPN ;)). Zdecydowanie za mało polskich autorów skusza się na pracę twórczą wykorzystującą rodzime przykłady (niestety w większości wciąż czytamy o strategiach marek Nike, IBM...),
- ideę rysunków (z naciskiem i przytupem na teksty w dymkach),
- OGROMNY plus (ale za to bardzo subiektywny ;)) za rewelacyjne, proste, a zarazem idealnie trafiające w sedno, odniesienia do marketingu miejsc/miast

Obowiązkowa pozycja dla zainteresowanych marketingiem, relacjami z klientem i relacjami międzyludzkimi ogólnie. Rewelacyjny kąsek dla wszystkich innych - chciałoby się rzec - smacznego ;)

Świetnie napisana, z humorem i nutką ironii. Przyciąga czytelnika i nie pozwala się nudzić. Duży plus dla autora za:
- świeżość poglądów - Pogorzelski korzystał głównie z niedawno wydanych pozycji, głównie amerykańskich, które prezentują trochę odmienny pogląd na relacje sprzedaż/marketing - klient niż powszechnie przyjęty i praktykowany w Polsce (o czym b. ciekawie w...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    51
  • Przeczytane
    22
  • Posiadam
    6
  • Teraz czytam
    1
  • 2018
    1
  • DO KUPIENIA
    1
  • 2014
    1
  • Uczelnia
    1
  • Przeczytane w 2014
    1
  • 2o15
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Mity marketingowe : marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń


Podobne książki

Przeczytaj także