Marketing skierowany do kobiet /Jak zrozumieć dotrzeć i zwiększyć swój udział w największym na ś
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- CeDeWu
- Data wydania:
- 2008-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2008-01-01
- Liczba stron:
- 268
- Czas czytania
- 4 godz. 28 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788375560817
Kobiety to najpotężniejsi konsumenci na świecie. Stanowią trochę ponad połowę populacji i kontrolują dużo więcej niż połowę wydatków -,, zarówno w gospodarstwach domowych, jak i w wielkich i małych firmach. Dlaczego kobiety potrzebują innego marketingu? Odpowiedź kryje się w zasadzie marketingu nr dwa -,, ,,Rozumieć swojego klienta ,,. Kobiety cechuje zupełnie inny zestaw priorytetów, preferencji i postaw niż mężczyzn. Ich proces podejmowania decyzji o zakupie jest kompletnie różny. I różnie też reagują na media i przekazy marketingowe, na język i obrazy. Przed ,,Marketingiem skierowanym do kobiet ,, nie ukazała się ani jedna książka, która opisywałaby praktyczne aspekty prowadzenia marketingu skierowanego do klientów rodzaju żeńskiego. Najwidoczniej ktoś nie dość uważnie spogląda na wskazania ,,zakupomierza ,,. Z jakiegoś powodu konsumenci płci żeńskiej wybierają naszą konkurencję. Co gorsza, ponieważ każdy klient płci żeńskiej tworzy efekt multiplikacji, straty również są większe niż sądzimy. Co kobiety kupują, to ,,sprzedają ,, dalej -,, jeśli są zadowolone z produktu lub usługi opowiadają o nich znajomym -,, kobietom i mężczyznom. Ten przekaz ustny jest najpotężniejszym narzędziem marketingowym, jaki można sobie wymarzyć. Pewnie spotkałeś się z ogólnymi stwierdzeniami typu ,,musisz zrozumieć swoją grupę docelową ,,, ,,kobiety różnią się między sobą ,,, ,,kobiety są skomplikowane ,,, ,,musisz poznać jej wartości i emocje ,, lub ,,w przypadku kobiet wszystko sprowadza się do związków ,, są bezsprzecznie prawdziwe, ale nie dają przełożyć się zbytnio na działania. Potrzebna jest kombinacja fachowej wiedzy nt. płci i praktycznych pomysłów płynących z doświadczeń marketingowych, czyli przełożenie obserwacji na taktykę działań. W skrócie -,, potrzebna jest niniejsza książka. Celem ,,Marketingu skierowanego do kobiet , , jest udzielenie odpowiedzi na trzy kluczowe pytania: 1. Co sprawia, że kobiety to interesujący rynek? 2. Dlaczego kobiety potrzebują innego marketingu? 3. Jak przejść od ogółów nt. płci do taktyki działania? Okładka: miękka, Rok wydania: 2008,
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 8
- 4
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Marketing skierowany do kobiet /Jak zrozumieć dotrzeć i zwiększyć swój udział w największym na ś
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE