Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Marketing skierowany do kobiet /Jak zrozumieć dotrzeć i zwiększyć swój udział w największym na ś

Wydawnictwo: CeDeWu
6,25 (4 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
2
6
1
5
1
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788375560817
liczba stron
268
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Kobiety to najpotężniejsi konsumenci na świecie. Stanowią trochę ponad połowę populacji i kontrolują dużo więcej niż połowę wydatków -,, zarówno w gospodarstwach domowych, jak i w wielkich i małych firmach. Dlaczego kobiety potrzebują innego marketingu? Odpowiedź kryje się w zasadzie marketingu nr dwa -,, ,,Rozumieć swojego klienta ,,. Kobiety cechuje zupełnie inny zestaw priorytetów,...

Kobiety to najpotężniejsi konsumenci na świecie. Stanowią trochę ponad połowę populacji i kontrolują dużo więcej niż połowę wydatków -,, zarówno w gospodarstwach domowych, jak i w wielkich i małych firmach. Dlaczego kobiety potrzebują innego marketingu? Odpowiedź kryje się w zasadzie marketingu nr dwa -,, ,,Rozumieć swojego klienta ,,. Kobiety cechuje zupełnie inny zestaw priorytetów, preferencji i postaw niż mężczyzn. Ich proces podejmowania decyzji o zakupie jest kompletnie różny. I różnie też reagują na media i przekazy marketingowe, na język i obrazy. Przed ,,Marketingiem skierowanym do kobiet ,, nie ukazała się ani jedna książka, która opisywałaby praktyczne aspekty prowadzenia marketingu skierowanego do klientów rodzaju żeńskiego. Najwidoczniej ktoś nie dość uważnie spogląda na wskazania ,,zakupomierza ,,. Z jakiegoś powodu konsumenci płci żeńskiej wybierają naszą konkurencję. Co gorsza, ponieważ każdy klient płci żeńskiej tworzy efekt multiplikacji, straty również są większe niż sądzimy. Co kobiety kupują, to ,,sprzedają ,, dalej -,, jeśli są zadowolone z produktu lub usługi opowiadają o nich znajomym -,, kobietom i mężczyznom. Ten przekaz ustny jest najpotężniejszym narzędziem marketingowym, jaki można sobie wymarzyć. Pewnie spotkałeś się z ogólnymi stwierdzeniami typu ,,musisz zrozumieć swoją grupę docelową ,,, ,,kobiety różnią się między sobą ,,, ,,kobiety są skomplikowane ,,, ,,musisz poznać jej wartości i emocje ,, lub ,,w przypadku kobiet wszystko sprowadza się do związków ,, są bezsprzecznie prawdziwe, ale nie dają przełożyć się zbytnio na działania. Potrzebna jest kombinacja fachowej wiedzy nt. płci i praktycznych pomysłów płynących z doświadczeń marketingowych, czyli przełożenie obserwacji na taktykę działań. W skrócie -,, potrzebna jest niniejsza książka. Celem ,,Marketingu skierowanego do kobiet , , jest udzielenie odpowiedzi na trzy kluczowe pytania: 1. Co sprawia, że kobiety to interesujący rynek? 2. Dlaczego kobiety potrzebują innego marketingu? 3. Jak przejść od ogółów nt. płci do taktyki działania? Okładka: miękka, Rok wydania: 2008,

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (9)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 519
paola | 2016-10-02
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: styczeń 2012
książek: 124
0lciaa92 | 2014-09-09
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 09 września 2014
książek: 303
Michał M | 2013-07-06
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 3313
Krystian P | 2012-12-09
Na półkach: Przeczytane
książek: 8821
Chaoticreader | 2016-04-13
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 642
Dawid | 2016-02-21
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 97
pir-ania | 2015-11-25
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 12
Pani | 2013-11-22
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 764
Femme | 2011-11-10
Na półkach: Chcę przeczytać
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd