Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Marketing skierowany do kobiet

Wydawnictwo: CeDeWu
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
8360089108
liczba stron
268
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Kobiety to najpotężniejsi konsumenci na świecie. Stanowią trochę ponad połowę populacji i kontrolują dużo więcej niż połowę wydatków zarówno w gospodarstwach domowych, jak i w wielkich i małych firmach. Dlaczego kobiety potrzebują innego marketingua Odpowiedź kryje się w zasadzie marketingu nr dwa Rozumieć swojego klienta . Kobiety cechuje zupełnie inny zestaw priorytetów, preferencji i postaw...

Kobiety to najpotężniejsi konsumenci na świecie. Stanowią trochę ponad połowę populacji i kontrolują dużo więcej niż połowę wydatków zarówno w gospodarstwach domowych, jak i w wielkich i małych firmach. Dlaczego kobiety potrzebują innego marketingua Odpowiedź kryje się w zasadzie marketingu nr dwa Rozumieć swojego klienta . Kobiety cechuje zupełnie inny zestaw priorytetów, preferencji i postaw niż mężczyzn. Ich proces podejmowania decyzji o zakupie jest kompletnie różny.

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (1)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 704
kerkira | 2013-01-06
Na półkach: Chcę przeczytać
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd