Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu

Tłumaczenie: Bartosz Sałbut
Wydawnictwo: Helion
5,79 (29 ocen i 6 opinii) Zobacz oceny
10
1
9
3
8
2
7
6
6
4
5
7
4
1
3
2
2
1
1
2
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Inbound Marketing: Get Found Using Google, Social Media, and Blogs (The New Rules of Social Media)
data wydania
ISBN
978-83-246-2727-1
liczba stron
320
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
Robert

Wciągnij klienta w swe sieci • Zdecyduj się tylko na taką nazwę firmy, która posiada wolną domenę • Obowiązkowo stwórz stronę internetową • Załóż konta w serwisach społecznościowych • Zacznij pisać firmowy blog • Obserwuj Twoją konkurencję i czerp z jej doświadczeń • Zainstaluj oprogramowanie monitorujące statystyki strony • Promuj tych, którzy promują Ciebie • Ciesz się wolnością, baw się i...

Wciągnij klienta w swe sieci
• Zdecyduj się tylko na taką nazwę firmy, która posiada wolną domenę
• Obowiązkowo stwórz stronę internetową
• Załóż konta w serwisach społecznościowych
• Zacznij pisać firmowy blog
• Obserwuj Twoją konkurencję i czerp z jej doświadczeń
• Zainstaluj oprogramowanie monitorujące statystyki strony
• Promuj tych, którzy promują Ciebie
• Ciesz się wolnością, baw się i pozwól się odnaleźć swoim klientom!

„Jeżeli masz więcej pieniędzy niż szarych komórek, możesz koncentrować swoje wysiłki na outbound marketingu. Jeżeli jednak masz więcej szarych komórek niż pieniędzy, skup się na inbound marketingu. Przeczytaj tę książkę”.
Guy Kawasaki

Przestań marnować pieniądze na komunikaty marketingowe, które nikogo nie obchodzą!
Uważasz, że to Ty szukasz klientów, ale tak naprawdę oni chcą poznać Ciebie! Jeśli wciąż wyznajesz stare zasady rynkowe, według których:
(a) marketing polega na tradycyjnych, podręcznikowych działaniach,
(b) Ty musisz skupiać się na akcjach reklamowych w mainstreamowych mediach,
(c) Twój sukces zależy od zasobności Twojego portfela
— nie ma możliwości, żebyście mogli się spotkać.

Dzisiaj Twoi klienci spędzają czas na Facebooku i Twitterze, bawią się z YouTube, czerpią informacje za pomocą Google'a i wyrażają swoje opinie na blogach. Zastanów się, czy mają szansę odwiedzić Cię w mediasferze społecznościowej? Czy Twoja strona internetowa to marketingowe centrum spotkań?

Aby dotrzeć do współczesnego nabywcy, przestań koncentrować się na wysyłaniu wiadomości na zewnątrz i skoncentruj się na przyciąganiu klientów do siebie. Zasady prowadzenia marketingu uległy zmianie, jeżeli zatem chcesz odnieść sukces, musisz wykorzystać te zmiany dla własnych potrzeb.

Autorzy tej książki, założyciele firmy HubSpot, przedstawiają narzędzia i strategie, które pozwolą Ci:
• poprawić Twoją pozycję w rankingach wyszukiwania w Google'u;
• stworzyć blog w celu promowania firmy;
• budować i pielęgnować sieci kontaktów w serwisach społecznościowych;
• analizować skuteczność działań podejmowanych w sieci.

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (57)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 1868
Krzysztof Mroczko | 2014-08-29
Na półkach: Przeczytane

Jest takie powszechne przekonanie wśród ludzi związanych z giełdą papierów wartościowych, które kojarzy mi się mocno z tą książką. Chodzi mianowicie o to, że kiedy ludzie masowo kupują jakieś akcje, kwestią chwili jest ich spadek. Tajemnica sukcesu – a tym samym pieniędzy – tkwi w tym, by wyprzedzić innych i zarobić. Inbound marketing sprawia dokładnie to samo wrażenie – para autorów dzieli się swoimi wskazówkami. Te wskazówki są najczęściej ogólnikowe, by nie powiedzieć zdawkowe i mało wnoszące do tematu. Halligan i Shah już zarobili, zarabiają teraz na dzieleniu się wiedzą. Jednak kiedy wszyscy znają tajemnicę sukcesu, na pewno trzeba robić coś zupełnie innego…

Inbound marketing to pojęcie względnie nowe. Chodzi głównie o nowe kanały komunikacji przekazu reklamowego, głównie te związane z siecią, a szczególnie z sieciami społecznościowymi. Pisana w 2010 roku jawi nam Twitter jako objawienie, a sporo ze wskazówek autorów po prostu nie da się zastosować w polskich warunkach. Jakoś...

książek: 1506
Pearon | 2015-01-27
Na półkach: Przeczytane, Posiadam, 2014
Przeczytana: 26 lutego 2014

Widzę wiele negatywnych opinii odnośnie tej książki. Myślę, że wynika to z braku rozumienia tematu i pewnych konkretnych niespełnionych oczekiwań - czyli pomysłów, które od razu można wdrożyć w życie bez głębszego zastanowienia i spijać śmietankę. Tego w tej książce nie znajdziecie (choć przedstawione w książce narzędzia i techniki po odpowiedniej modyfikacji i inwencji twórczej należy wdrożyć w życie, aby skutecznie rywalizować na e-rynku). Inbound Marketing nie jest jakimś nowym tworem, który odwraca do góry nogami działania marketerów. To połączenie wielu różnych już znanych wcześniej na rynku technik marketingowych w jeden uporządkowany organizm. Celem jest zmiana sposobu myślenia i dostosowania do niego odpowiednich działań, tak aby nie skupiać się na wysyłaniu wiadomości na zewnątrz tylko na przyciąganiu klientów do siebie .

Zarzuca się autorom często autoreklamę. Nie powinno to nikogo jednak dziwić, ponieważ to właśnie oni stworzyli termin "inbound marketig",...

książek: 846
Ewa | 2010-11-07
Na półkach: 2010, Przeczytane

Właściwie mogłabym się zgodzić z recenzją Roberta. Bardzo ogólnie piszą w tej książce o marketingu inbound. Treść mnie niczym nie zaskoczyła, chociaż nie jestem "specem od marketingu" (nie moja branża). Nie podobały mi się wielokrotne powtórzenia oczywistych rad, reklamowanie własnej strony internetowej (praktycznie w każdym rozdziale w treści i pod koniec zachęcali do jej odwiedzenia), braki ważnych moim zdaniem informacji (np. różnych narzędzi zbierania informacji o stronie, którą się prowadzi), które również dotyczą marketingu inbound. Do plusów zaliczam to, że autorzy przedstawili kilka przypadków różnych firm i korzyści wynikających z skupiania się na inbound marketingu.

książek: 221
Robert | 2010-10-02
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 01 października 2010

Temat bardzo ciekawy, jak najbardziej aktualny. Niestety tutaj przedstawiony bardzo ogólnikowo, pobieżnie, momentami wręcz hasłowo. Dość dobrze czyta się początek ("Błękitny Ocean" wciągnął mnie, nie powiem), potem wyraźny spadek, końcówka momentami interesująca ("lejek", model DARC).

Reasumując, niezła pozycja na początek przygody z inbound marketingiem, jednakże kolejny krok to poszukiwania rozwinięcia zagadnienia na własną już rękę (nie wiem, czy coś wartego uwagi w tym temacie jest na naszym rynku). Oczywiście autorzy - jak to zwykle bywa w przypadku OnePress (submarki Helionu) - sugerują korzystanie z własnych komercyjnych usług i narzędzi (HubSpot). Być może jednak takie właśnie są założenia wydawania tego rodzaju książek - promocja działalności autorów.

Tak czy siak, pozostaje spory niedosyt. Ja bynajmniej takowy odczuwam. A szkoda, bo zapowiadało się naprawdę dobrze.

książek: 250
qswyt | 2011-12-30
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: kwiecień 2011

Autor zbyt dużo leje wody, ale jego idee są bardzo sensowne. Książka pokazuje na czym polegają obecne zmiany związane z WEB 2.0, jak to wpływa na marketing.

książek: 46
Tomek | 2010-12-17
Na półkach: Przeczytane

Fajna pozycja dotycząca inbound marketingu. Pokazująca co i jak robić. Pare przykładów jest

książek: 46
Kamila | 2016-08-18
Na półkach: Przeczytane
książek: 156
skarfet | 2016-07-11
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 11 lipca 2016
książek: 29
TomQ | 2016-05-15
Na półkach: Przeczytane
książek: 395
TocataRea | 2016-01-05
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
zobacz kolejne z 47 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd