Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Inteligencja emocjonalna w praktyce

Tłumaczenie: Andrzej Jankowski
Wydawnictwo: Media Rodzina
6,09 (148 ocen i 12 opinii) Zobacz oceny
10
3
9
7
8
11
7
42
6
41
5
21
4
9
3
12
2
1
1
1
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Working with emotional intelligence
data wydania
ISBN
9788385594819
liczba stron
492
język
polski
dodał
acwo

W drugiej, po fenomenalnym bestsellerze Inteligencja emocjonalna, książce zatytułowanej Inteligencja emocjonalna w praktyce Goleman zajmuje się źródłami sukcesu w pracy, i to zarówno indywidualnego pracownika, jak i całej organizacji. Pokazuje na konkretnych przykładach jak emocje, samokontrola i samoświadomość, zdolność komunikacji, umiejętność pracy w grupie wpływają na osiągnięcie sukcesu.

 

źródło opisu: Wydawnictwo Media Rodzina, 2007

źródło okładki: http://mediarodzina.pl/prod/183/Inteligencja-emocjonalna-w-praktyce

Brak materiałów.
książek: 7
Karmazynowa | 2016-03-18
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 2009 rok

w porównaniu do "pierwszej części" słaba.
Pewnie autor na fali sukcesu "Inteligencji emocjonalnej" postanowił npisać tę część.

Rzadko porzucam książki i staram się doczytać do końca natomiast tę porzuciłam i zostawiłam około 30 stron...

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Farma lalek

Druga powieść o komisarzu Mortce jest jeszcze lepsza o ile to możliwe niż pierwsza. Widać, że autor doskonali swój warsztat w robieniu z czytelnika ty...

zgłoś błąd zgłoś błąd