Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Reklama płynie prosto z serca: Sekret natchnionego marketingu

Tłumaczenie: Arkadiusz Romanek
Wydawnictwo: Helion
4,8 (5 ocen i 2 opinie) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
1
5
3
4
0
3
1
2
0
1
0
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Inspired Marketing!: The Astonishing Fun New Way to Create More Profits for Your Business by Following Your Heart
data wydania
ISBN
978-83-246-2252-8
liczba stron
263
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
Karol Cetlin

Wszystko, co robisz z sercem, z przekonaniem, że jest właściwe, daje stukrotnie większe korzyści niż działania wykonywane z przyzwyczajenia lub chęci zysku. Przesłanie tej książki można streścić w powyższym zdaniu. Myślisz, że to banał? Nieprawda! Wystarczy, że postarasz się odszukać w pamięci dzień, w którym ostatni raz zdarzyło Ci się iść do pracy z podobną myślą. Kiedy tworzyłeś ofertę...

Wszystko, co robisz z sercem, z przekonaniem, że jest właściwe, daje stukrotnie większe korzyści niż działania wykonywane z przyzwyczajenia lub chęci zysku.
Przesłanie tej książki można streścić w powyższym zdaniu. Myślisz, że to banał? Nieprawda! Wystarczy, że postarasz się odszukać w pamięci dzień, w którym ostatni raz zdarzyło Ci się iść do pracy z podobną myślą. Kiedy tworzyłeś ofertę handlową z pasji, a nie chęci szybkiego zarobku? Odpowiedz sobie na pytanie, czy kochasz swoją pracę, a pieniądze są tylko dodatkowym bonusem, czy raczej kochasz pieniądze, a pracę traktujesz jak najnudniejszy sposób na ich zdobywanie? Jeśli skłaniasz się ku drugiej opcji, sięgnij po tę książkę - przypomnij sobie, ile radości daje pełne zaangażowanie w pracę. A zyski? Przyjdą same!
Klienci są zmęczeni, znudzeni lub zwyczajnie znieczuleni na sztampowe przekazy reklamowe, jakie otaczają ich ze wszystkich stron. Przytłoczeni "chwytami marketingowymi" ludzie przestają dostrzegać wysiłki promocyjne producentów. Jak zatem przebić się przez ten zgiełk i dotrzeć do serc odbiorców? Odpowiedź znajdziesz w niniejszej książce.
Książka skutecznie łączy w sobie proces sprzedaży z czymś głębszym - czymś, za co odpowiadają siły potężniejsze niż popyt i podaż. W cyfrowym i syntetycznym świecie sztuczności i manipulacji natchniony marketing będzie jak powiew świeżego powietrza.

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 62
Karol Cetlin | 2010-08-29
Przeczytana: 20 sierpnia 2010

Książka godna polecenia, dzięki niej można wpaść na kilka ciekawych pomysłów i dowiedzieć się więcej o inspiracji. Jednak napisana dosyć chaotycznie, bowiem wszystkie rozdziały to wywiady. Rozczarowało mnie też bardzo to, że na pisane jest JOE VITALE, który jest tylko w pierwszym rozdziale, a CRAIG PERRINE przeprowadza z nim wywiad. To nie wiem jakim cudem znalazł się jako współautor jak cała książka to wywiady CRAIGA z innymi znanymi osobami. Domyślam się, że jest to chwyt marketingowy jako, że JOE pisze ciekawe i inspirujące książki, lecz w tej pozycji nie napisał żadnego rozdziału.

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Margo

Przeszłości nie możesz wybrać, ale Twoja przyszłość zależy tylko od Ciebie. Bardzo mocna książka poruszająca wiele ważnych tematów. Książka mówi międ...

zgłoś błąd zgłoś błąd