Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Reklama płynie prosto z serca: Sekret natchnionego marketingu

Tłumaczenie: Arkadiusz Romanek
Wydawnictwo: Helion
4,8 (5 ocen i 2 opinie) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
1
5
3
4
0
3
1
2
0
1
0
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Inspired Marketing!: The Astonishing Fun New Way to Create More Profits for Your Business by Following Your Heart
data wydania
ISBN
978-83-246-2252-8
liczba stron
263
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
Karol Cetlin

Wszystko, co robisz z sercem, z przekonaniem, że jest właściwe, daje stukrotnie większe korzyści niż działania wykonywane z przyzwyczajenia lub chęci zysku. Przesłanie tej książki można streścić w powyższym zdaniu. Myślisz, że to banał? Nieprawda! Wystarczy, że postarasz się odszukać w pamięci dzień, w którym ostatni raz zdarzyło Ci się iść do pracy z podobną myślą. Kiedy tworzyłeś ofertę...

Wszystko, co robisz z sercem, z przekonaniem, że jest właściwe, daje stukrotnie większe korzyści niż działania wykonywane z przyzwyczajenia lub chęci zysku.
Przesłanie tej książki można streścić w powyższym zdaniu. Myślisz, że to banał? Nieprawda! Wystarczy, że postarasz się odszukać w pamięci dzień, w którym ostatni raz zdarzyło Ci się iść do pracy z podobną myślą. Kiedy tworzyłeś ofertę handlową z pasji, a nie chęci szybkiego zarobku? Odpowiedz sobie na pytanie, czy kochasz swoją pracę, a pieniądze są tylko dodatkowym bonusem, czy raczej kochasz pieniądze, a pracę traktujesz jak najnudniejszy sposób na ich zdobywanie? Jeśli skłaniasz się ku drugiej opcji, sięgnij po tę książkę - przypomnij sobie, ile radości daje pełne zaangażowanie w pracę. A zyski? Przyjdą same!
Klienci są zmęczeni, znudzeni lub zwyczajnie znieczuleni na sztampowe przekazy reklamowe, jakie otaczają ich ze wszystkich stron. Przytłoczeni "chwytami marketingowymi" ludzie przestają dostrzegać wysiłki promocyjne producentów. Jak zatem przebić się przez ten zgiełk i dotrzeć do serc odbiorców? Odpowiedź znajdziesz w niniejszej książce.
Książka skutecznie łączy w sobie proces sprzedaży z czymś głębszym - czymś, za co odpowiadają siły potężniejsze niż popyt i podaż. W cyfrowym i syntetycznym świecie sztuczności i manipulacji natchniony marketing będzie jak powiew świeżego powietrza.

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (30)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 797
Gosiarella | 2013-07-03
Przeczytana: lipiec 2013

Niewielu z Was wie, że mam prawdziwego bzika na punkcie reklamy. Nie mówię tu o byle jakich zwykłych reklamach, które atakują nas każdego dnia, o każdej porze i uprzykrzają nam życie. Chodzi mi o te niezwykłe, tworzone z pasją. To właśnie im poświęciłam sporo czasu, by napisać pracę "Reklama Kreatywna". Gdy nadarzyła się okazja przeczytania pozycji "Reklama płynie prosto z serca", nie wahałam się ani chwili, za to liczyłam na wiele! Przekonajmy się co tam ciekawego znalazłam.


Wpierw słówko o autorach. Joseph 'Joe Vitale jest amerykańskim przedsiębiorcą, autorem i wokalistą. Stał się znany dzięki swoim książkom, w których pisze o takich dziedzinach jak marketing i New Age Prawo Przyciągania , komunikacji, perswazji i reklamy. Był nazywany "Buddą Internetu" przez swoje połączenie duchowości i sprytu marketingowego. Jego klientami są m.in. na Czerwony Krzyż , PBS i Children Memorial Hermann Hospital. Z kolei Craig Perrine z MaverickMarketer.com jest jednym z czołowych strategów...

książek: 62
Karol Cetlin | 2010-08-29
Przeczytana: 20 sierpnia 2010

Książka godna polecenia, dzięki niej można wpaść na kilka ciekawych pomysłów i dowiedzieć się więcej o inspiracji. Jednak napisana dosyć chaotycznie, bowiem wszystkie rozdziały to wywiady. Rozczarowało mnie też bardzo to, że na pisane jest JOE VITALE, który jest tylko w pierwszym rozdziale, a CRAIG PERRINE przeprowadza z nim wywiad. To nie wiem jakim cudem znalazł się jako współautor jak cała książka to wywiady CRAIGA z innymi znanymi osobami. Domyślam się, że jest to chwyt marketingowy jako, że JOE pisze ciekawe i inspirujące książki, lecz w tej pozycji nie napisał żadnego rozdziału.

książek: 0
| 2014-09-30
Na półkach: Posiadam, Przeczytane
książek: 9
Daniel Wyrzykowski | 2014-09-09
Na półkach: Przeczytane
książek: 288
Patrycja | 2012-07-29
Przeczytana: 31 października 2012
książek: 8793
Chaoticreader | 2016-05-21
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 672
Patrycja7288 | 2016-04-24
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 155
Teea | 2015-06-25
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 180
Monika | 2015-04-05
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 614
Karolina | 2014-12-02
zobacz kolejne z 20 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd