Szybcy i mądrzy. Decyzja w 10 sekund.
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Tytuł oryginału:
- The Ten-Second Internet Manager
- Wydawnictwo:
- Rebis
- Data wydania:
- 2004-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2004-01-01
- Liczba stron:
- 172
- Czas czytania
- 2 godz. 52 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 8373015345
- Tłumacz:
- Robert Bartołd
- Tagi:
- handel elektroniczny zarządzanie Internet zarządzanie czasem e-mail zebrania inwestorzy delegowanie
Zgodnie ze swoją dewizą - "Działaj szybko, działaj mądrze" - Mark Breier twierdzi, że gwarantem powodzenia w biznesie jest dzisiaj odpowiednie tempo pracy. Książka ta skierowana jest do tych wszystkich, dla których Internet i poczta elektroniczna nie są już tylko źródłem informacji, ale także istotnymi narzędziami handlowymi. To one, przy zachowaniu ośmiu podstawowych wytycznych, zapewnią sukces tak pracownikom, jak i przedsiębiorstwu. Breier kładzie w związku z tym nacisk na szybkie i sprawne działanie, odpowiednie korzystanie z e-maila, ustalanie list priorytetów, zacieśnianie współpracy z podwładnymi, budowanie marki i - wreszcie - pewną swobodę i radość z działania.
Fantastyczna literatura, po którą musi sięgnąć każdy, kto próbuje rywalizować w dzisiejszym świecie dotcomów. Solidne i praktyczne rady pokazują jak działać w stale zmieniającym się świecie handlu elektronicznego. Książka przedstawia sposoby zdobywania kapitału wysokiego ryzyka, a przede wszystkim pomoże znaleźć radość w pracy 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu.
Mark Breier - współtwórca hiperwzrostu Amazon.com jako wiceprezes marketingu tej firmy, a następnie prezes Beyond.com. Wprowadził obie firmy do pierwszej dziesiątki światowych liderów handlu elektronicznego. Jako pionier na tym rynku jest jednym z najbardziej wziętych ekspertów w tej dziedzinie. Założyciel i partner zarządzający funduszu "Fast Angels Ventures", inwestującego w nowe przedsięwzięcia związane z nowymi technologiami.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 14
- 6
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Porady istotne dla osób decyzyjnych w firmach lub mających własne biznesy. Pisana jest mocno z amerykańskiego punktu widzenia (sporo luzu w relacjach pracownik-pracownik i pracownik-szef). Dużo też o roli e-maili w każdej porze dnia, zdobywaniu funduszy i sposobach rozmowy z potencjalnymi inwestorami. Jest również cały rozdział o roli klienta dla firmy i jak bardzo jego opinia jest istota. Dla mnie akurat ciekawe były rozdziały dotyczące efektywnej korespondencji e-mailowej oraz prowadzenia zebrań, generalnie podsumowujące się jako: krótko, zwięźle i na temat; co w niektórych dużych korporacjach baaaardzo by się przydało wdrożyć ;). Język przystępny, porady konkretne, wskazówki bazujące na doświadczeniu autora jako szefa wysokiego szczebla, czyli generalnie warto!
Porady istotne dla osób decyzyjnych w firmach lub mających własne biznesy. Pisana jest mocno z amerykańskiego punktu widzenia (sporo luzu w relacjach pracownik-pracownik i pracownik-szef). Dużo też o roli e-maili w każdej porze dnia, zdobywaniu funduszy i sposobach rozmowy z potencjalnymi inwestorami. Jest również cały rozdział o roli klienta dla firmy i jak bardzo jego...
więcej Pokaż mimo toKsiążka opisuje pracę w dużej internetowej firmie. Jest raczej przeznaczona dla kierowników i właścicieli internetowych firm, które chciałyby rozwinąć skrzydła. W obecnych czasach wiele porad jest według mnie oczywista.
Książka opisuje pracę w dużej internetowej firmie. Jest raczej przeznaczona dla kierowników i właścicieli internetowych firm, które chciałyby rozwinąć skrzydła. W obecnych czasach wiele porad jest według mnie oczywista.
Pokaż mimo to