Podstawy komunikacji społecznej
- Kategoria:
- nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
- Tytuł oryginału:
- A First Look at Communication Theory
- Wydawnictwo:
- Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne (GWP)
- Data wydania:
- 2003-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2003-01-01
- Liczba stron:
- 563
- Czas czytania
- 9 godz. 23 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 978-83-89120-14-4
- Tłumacz:
- Magdalena Kacmajor, Wojciech Kubińscy
- Tagi:
- reklama psychologia komunikacja kulturoznawstwo
Czy o teorii komunikacji można pisać tak, aby nie zanudzić czytelnika, w sposób interesujący, dowcipny, lecz zarazem kompetentny? Wydaje się to prawie niemożliwe, a jednak Griffinowi się to udało. W swojej książce przedstawił on trzydzieści dwie koncepcje teoretyczne dotyczące szeroko pojętej komunikacji, ukazując ich zalety i wady, możliwości i ograniczenia. Dzięki temu przeglądowi każdy, kto docenia wagę słowa, lub choćby znaczenie skutecznego przekazywania informacji, zdobędzie umiejętność swobodnego poruszania się w tym obszarze zagadnień. Podręcznik ten przyda się zatem nie tylko studentom – powinni po niego sięgnąć psychologowie, socjologowie, lingwiści, kulturoznawcy, dziennikarze, twórcy reklam, nauczyciele, a także politycy.
Omawiana pozycja jest obszernym przeglądem wybranych teorii komunikacji, na podstawie których prezentowane są kolejno:
komunikacja międzyludzka
komunikacja w grupie i komunikacja publiczna
komunikacja masowa
kulturowy kontekst komunikacji
oraz próba integracji koncepcji wyjaśniających zjawisko porozumiewania się.
Każdy rozdział zakończony jest autorską krytyką przedstawionej teorii oraz odesłaniem czytelnika do innych prac zajmujących się omawianymi obszarami.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.