rozwińzwiń

Budowanie marki miasta. Koncepcje, warunki, modele

Okładka książki Budowanie marki miasta. Koncepcje, warunki, modele Ewa Izabella Glińska
Okładka książki Budowanie marki miasta. Koncepcje, warunki, modele
Ewa Izabella Glińska Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska biznes, finanse
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Wolters Kluwer Polska
Data wydania:
2016-08-11
Data 1. wyd. pol.:
2016-08-11
Język:
polski
Średnia ocen

7,0 7,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Studium. Dwumiesięcznik literacko - artystyczny, nr 2 (44) - 3 (45) 2004 Dariusz Bitner, Tadeusz Dąbrowski, Maciej Dajnowski, Marta Dvorak, Julia Fiedorczuk, Tomasz Fijałkowski, Juliusz Gabryel, Ewa Izabella Glińska, Marta Gliwińska, Jacek Gutorow, Piotr Iwaszko, Katarzyna Jakubiak, Grzegorz Jankowicz, Grzegorz Jaśko, Anna Kałuża, Michał Kasprzak, Greta Kirec, Jarosław Klejnocki, Radosław Kobierski, Katarzyna Krochmal - Czyżowska, Kornelia Kwoka, Kuba Mikurda, Joanna Mueller, Dariusz Nowacki, Artur Nowaczewski, Joanna Obuchowicz, Joanna Orska, Redakcja Pisma Studium, Marcin Rumiński, Natalia Stankiewicz, Joanna Wajs, Jakub Winiarski, Bartosz Wokan, Maciej Woźniak, Tadeusz Zawadowski
Ocena 4,5
Studium. Dwumi... Dariusz Bitner, Tad...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,0 / 10
1 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Książka na półkach

  • Przeczytane
    2
  • Z biblioteki
    1
  • Chcę przeczytać
    1
  • Do przeczytania w 2020
    1
  • Miasta - do doktoratu
    1
  • Marketing
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Budowanie marki miasta. Koncepcje, warunki, modele


Podobne książki

Przeczytaj także