Jezus - i biel staje się bielsza. Jak kościół wymyślił marketing.

Okładka książki Jezus - i biel staje się bielsza. Jak kościół wymyślił marketing.
Bruno Ballardini Wydawnictwo: W.A.B. biznes, finanse
218 str. 3 godz. 38 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
Gesù lava più bianco ovvero come la Chiesa inventò il marketing
Wydawnictwo:
W.A.B.
Data wydania:
2008-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2008-01-01
Liczba stron:
218
Czas czytania
3 godz. 38 min.
Język:
polski
ISBN:
9788374144094
Tłumacz:
Michał Oleksiuk
Tagi:
kościół katolicki marketing komunikacja społeczna
Średnia ocen

                5,8 5,8 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
5,8 / 10
41 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
1
1

Na półkach:

Jako jeden z publicystów portalu www.racjonalista.pl po przeczytaniu książki przyznaję, że niezwykle wciąga- całość utrzymana jest w merytorycznym, choć lekko konfrontacyjnym stylu, a zakup tego dziełka jest zakupem udanym i trafionym w stu procentach.

Potrzebne są takie książki jak ta- książki, które ukazują, że Kościół Katolicki posługuje się po prostu marketingiem. Mamy już mnóstwo dobrych dzieł, które polemizują z myślą chrześcijańską, miażdżąc ją zarówno na gruncie aksjologicznym, jak i gruncie zwykłego zdrowego rozsądku. Książki takie jak ta, wykazują ewidentny fakt, iż w szerzeniu się błędnych, wypaczonych idei, instytucje religijne nie posługują się zasadami boskimi, ale ludzkim pragmatyzmem- chyba, że założymy, iż to bóg jest stwórcą marketingu.

"Jezus i biel stanie się jeszcze bielsza" daje też do zrozumienia, iż marketing jako jedno z wielu ludzkich narzędzi, może służyć zarówno dobrym, jak i złym rzeczom- a to, czy są one takie, czy takie, mówią nam skutki promocji widziane na co dzień oraz ich bilans. Bruno Ballardini, opisując działalność Kościoła pod kątem mechanizmów typowych dla marketingu, nie dość, że przybliża niezaznajomionym jak dotąd czytelnikom same jego zasady, to w dodatku poszerza racjonalne spojrzenie na religię jako taką- kolejny raz potwierdzając, iż racjonalizm jest najlepszym fundamentem. Nie bez powodu- na nim zbudowany światopogląd charakteryzuje wewnętrzna spójność i taką też odnajdujemy na kartkach tejże książki.

Aż kusi, by (tutaj posłużę się reklamą) zachęcić portal www.racjonalista.pl do jeszcze skuteczniejszego... marketingu! Tym bardziej, że nie wyklucza on z definicji ani szlachetnych intencji, ani też, co ważniejsze, rzeczywistej jakości "produktu". Teraz mogę stwierdzić z całkowitą pewnością, że patronat tego portalu nad daną książką, bądź przynajmniej fakt jej obecności w jego księgozbiorze, jest wiarygodnym atestem.

"Niestety", jako że my, racjonaliści, nie mamy złych zamiarów, ani też nie mylimy racjonalizmu z zimnym pragmatyzmem, nie mamy w planach urządzać krucjat i wzorem Kościoła, wyrywać na siłę tego, co wrosło już w grunt mentalno-kulturowy. Bez względu na to, czy nasz lokalny, polski grunt urabiany i podlewany od wieków przez katolicyzm jest pełen chwastów, czy roślin jadalnych (a skłaniałbym się ku pierwszemu), warto dalej promować racjonalizm pokojowo, choćby przez dzieła takie, jak to- aby przekonać jak najwięcej ludzi do samodzielnego zabrania się za własny rozwój intelektualny i co za tym idzie, emocjonalny.

Koniec zapędów ewangelizatorskich- warto tylko dodać- przeczytajcie tą książkę koniecznie!

Jako jeden z publicystów portalu www.racjonalista.pl po przeczytaniu książki przyznaję, że niezwykle wciąga- całość utrzymana jest w merytorycznym, choć lekko konfrontacyjnym stylu, a zakup tego dziełka jest zakupem udanym i trafionym w stu procentach.

Potrzebne są takie książki jak ta- książki, które ukazują, że Kościół Katolicki posługuje się po prostu marketingiem....

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    74
  • Przeczytane
    48
  • Posiadam
    20
  • Teraz czytam
    4
  • 2014
    2
  • Biznes
    1
  • AntyR
    1
  • RELIGIA I DUCHOWOŚĆ
    1
  • 4) Ateizm
    1
  • Popularnonaukowe
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Jezus - i biel staje się bielsza. Jak kościół wymyślił marketing.


Podobne książki

Przeczytaj także