Krew, pot i piksele. Chwalebne i niepokojące opowieści o tym, jak robi się gry

Okładka książki Krew, pot i piksele. Chwalebne i niepokojące opowieści o tym, jak robi się gry
Jason Schreier Wydawnictwo: Sine Qua Non reportaż
336 str. 5 godz. 36 min.
Kategoria:
reportaż
Tytuł oryginału:
Blood, Sweat, and Pixels: The Triumphant, Turbulent Stories Behind How Video Games Are Made
Wydawnictwo:
Sine Qua Non
Data wydania:
2018-09-05
Data 1. wyd. pol.:
2018-09-05
Data 1. wydania:
2017-09-05
Liczba stron:
336
Czas czytania
5 godz. 36 min.
Język:
polski
ISBN:
9788381292436
Tłumacz:
Bartosz Czartoryski
Tagi:
gry komputerowe historia gier tworzenie gier
Średnia ocen

                7,2 7,2 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,2 / 10
680 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
917
916

Na półkach:

Publikacja Jasona Schreiera skierowana jest głównie do tych fanów "elektronicznej rozrywki", którzy nie zagłębiali się dotąd w tajniki procesu deweloperskiego i - skupiając się na czerpaniu radości, bądź przeklinaniu efektu końcowego pracy programistów - nie śledzą na co dzień informacji z branży.

Autor wyjaśnia tutaj rzeczy, które są "oczywistą oczywistością" dla co bardziej wnikliwych graczy i wydaje mi się, że poza kilkoma ciekawostkami nie dowiedzą się oni niczego nowego o swoich ulubionych grach, ich twórcach, czy też "znienawidzonych" studiach i wydawcach.

Myślę jednak, że ten napisany w niezwykle przystępny i interesujący sposób zbiór felietonów, okaże się ciekawym dla tych, którzy co prawda w gry grać lubią, ale niekoniecznie są one dla nich ich największym - bądź jedynym -hobby, a chcieli by (choć na moment) zajrzeć w kulisy ich powstawania. Tu znajdą informacje - niepokojące, smutne, inspirujące (historia Erica Barone i "Stardew Valley", moja ulubiona i najbardziej przejmująca partia tej książki) - a może i takie, które powstrzymają niektórych z nich przed wylewaniem "wiader" złośliwości, kiedy ta czy owa gra okaże się nie spełniać oczekiwań.

Naprawdę świetna, znakomicie napisana i - dodać trzeba, wybornie przetłumaczona na język polski przez Bartosza Czartoryskiego - publikacja!

Publikacja Jasona Schreiera skierowana jest głównie do tych fanów "elektronicznej rozrywki", którzy nie zagłębiali się dotąd w tajniki procesu deweloperskiego i - skupiając się na czerpaniu radości, bądź przeklinaniu efektu końcowego pracy programistów - nie śledzą na co dzień informacji z branży.

Autor wyjaśnia tutaj rzeczy, które są "oczywistą oczywistością" dla co...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Przeczytane
    830
  • Chcę przeczytać
    575
  • Posiadam
    207
  • Teraz czytam
    30
  • 2018
    27
  • 2022
    16
  • 2019
    12
  • 2023
    12
  • Audiobooki
    10
  • 2020
    9

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Krew, pot i piksele. Chwalebne i niepokojące opowieści o tym, jak robi się gry


Video

Video

Podobne książki

Przeczytaj także