Narzędzia Google dla e-commerce

Okładka książki Narzędzia Google dla e-commerce
Krzysztof Marzec Wydawnictwo: Helion biznes, finanse
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Helion
Data wydania:
2016-09-30
Data 1. wyd. pol.:
2016-09-30
Język:
polski
ISBN:
9788328332690
Średnia ocen

                7,1 7,1 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce i marketerów Krzysztof Marzec, Tomasz Trzósło
Ocena 7,1
Marketing inte... Krzysztof Marzec, T...
Okładka książki AdWords i Analytics. Zostań certyfikowanym specjalistą Krzysztof Marzec, Tomasz Trzósło
Ocena 5,6
AdWords i Anal... Krzysztof Marzec, T...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,1 / 10
17 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
754
753

Na półkach:

„Narzędzia Google dla e-commerce” jest to książka autorstwa Krzysztofa Marca, która pomoże początkującym e-przedsiębiorcom oraz praktykom e-commerce w odnoszeniu lepszych wyników w sieci. Autor pozwala lepiej zrozumieć mechanizmy kierujące wyszukiwaniami Google, jak również, jak w skuteczniejszy sposób trafiać do większej rzeszy odbiorców. E-przedsiębiorcy, którzy nie potrafią w umiejętny sposób korzystać z narzędzi typu Google Adwords czy Google Analytics, po prostu są niewidoczni w sieci. Lektura tej książki pomoże początkującym praktykom e-commerce w odnoszeniu pierwszych, spektakularnych sukcesów.

Widoczność w wyszukiwarce zależy od wielu czynników i trików, które mogą pomóc nam skutecznie współpracować z Google. Umiejętne stosowanie Google Search Console umożliwi szybsze znajdowanie interesujących nas fraz oraz pomoże skuteczniej docierać do potencjalnych klientów, jak i efektywniej monitorować ich zachowania w sieci. Stosowanie się do porad zawartych w niniejszej książce poprawi pozycję naszej witryny w wynikach wyszukiwania Google. Planowanie i prowadzenie własnej witryn, dzięki tym poradom, może stać się dużo łatwiejsze i efektywniejsze.

Autor niniejszej publikacji opisuje sposoby i techniki, dzięki którym będziemy mogli zbudować własną, skrojoną pod indywidualne potrzeby kampanię reklamową AdWords. Krzysztof Marzec opisuje również, w jaki sposób mierzyć efekty tej kampanii, aby skuteczniej ją wykorzystać. Optymalizacja SEO również jest istotną kwestią w życiu e-przedsiębiorcy i dlatego również te zagadnienia zostały poruszone w publikacji. Zakończywszy lekturę książki będziemy potrafili tworzyć bardziej skuteczne strategie e-commerce i optymalizować działania w zakresie rozbudowanej analityki wyników Google.

Narzędzia Google są niezwykle istotne w dziedzinie e-commerce, dlatego lektura tej książki może przynieść sporo nowych pomysłów i rozwiązań dla e-przedsiębiory. Krzysztof Marzec podaje zwięzłe i klarowne rozwiązania, które w szybki i efektywny sposób mogą pomóc nam w prowadzeniu swoich witryn internetowych. Pozycja ta jest godna uwagi w szczególności dla osób zaczynających swoją przygodę z narzędziami Google. Nawet bardziej zaawansowani użytkownicy Google Adwords oraz Google Analytics powinni znaleźć tu sporo ciekawostek, które mogą poszerzyć ich wiedzę z zakresu e-commerce. Polecam.

http://fantasy-bestiarium.blogspot.com/2017/02/narzedzia-google-dla-e-commerce.html

„Narzędzia Google dla e-commerce” jest to książka autorstwa Krzysztofa Marca, która pomoże początkującym e-przedsiębiorcom oraz praktykom e-commerce w odnoszeniu lepszych wyników w sieci. Autor pozwala lepiej zrozumieć mechanizmy kierujące wyszukiwaniami Google, jak również, jak w skuteczniejszy sposób trafiać do większej rzeszy odbiorców. E-przedsiębiorcy, którzy nie...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    42
  • Przeczytane
    27
  • Posiadam
    13
  • 2021
    2
  • Biznes
    2
  • 2018
    1
  • EBk
    1
  • Seo/sem
    1
  • E-COMMERCE
    1
  • Marketing Internetowy
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Narzędzia Google dla e-commerce


Podobne książki

Przeczytaj także