Wizualny młotek

Wydawnictwo: Helion
6,29 (17 ocen i 5 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
2
7
4
6
9
5
1
4
1
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788328320710
liczba stron
208
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Mimo wielu rewolucyjnych zmian, jakie zaszły w marketingu w ciągu ostatnich dekad, pozycjonowanie marki jest wciąż priorytetem. Jednak rozwój internetu, media społecznościowe i marketing mobilny radykalnie przeobraziły reklamę i środki przekazu. Dziś sukces marki wymaga nie tylko dobrych narzędzi, ale i konsekwentnej realizacji dobrze przemyślanej strategii. Wiele z takich strategii opiera się...

Mimo wielu rewolucyjnych zmian, jakie zaszły w marketingu w ciągu ostatnich dekad, pozycjonowanie marki jest wciąż priorytetem. Jednak rozwój internetu, media społecznościowe i marketing mobilny radykalnie przeobraziły reklamę i środki przekazu. Dziś sukces marki wymaga nie tylko dobrych narzędzi, ale i konsekwentnej realizacji dobrze przemyślanej strategii. Wiele z takich strategii opiera się na pozycjonowaniu, czyli na przekazach werbalnych, ale słowo nie zawsze jest najlepszym nośnikiem przekazu marki. Często skuteczniej działa obraz, a jeszcze lepsza jest taka kombinacja słowa i obrazu, która obudzi nasze emocje.

Podczas lektury tej książki zrozumiesz, a potem wdrożysz nowatorską koncepcję wizualnego młotka i werbalnego gwoździa. Dowiesz się, jak za pomocą młotka (poruszającego obrazu) przyciągnąć uwagę konsumenta i wbić mu w umysł gwóźdź (przekaz pozycjonujący). W ten sposób sprawisz, że przekaz marki zagnieździ się na dobre w mózgu odbiorcy. Jeśli odpowiednio wzmocnisz obraz werbalnym przekazem pozycjonującym, uda Ci się entuzjastycznie nastawić odbiorcę do Twojego produktu.

Z tej książki dowiesz się:
że obrazy i słowa są trochę jak młotki i gwoździe,
jak wybrać najlepszy młotek, czyli stworzyć obraz wart zapamiętania,
jak wykuć najlepszy gwóźdź, czyli zwrócić się przekonująco do odbiorcy,
jaką rolę odgrywa właściwe opakowanie,
jak pielęgnować i wykorzystać mit założyciela,
jak używać wizerunku celebrytów i zwierząt ,
jak bogatym źródłem inspiracji jest historia.
Oto 10 wizualnych narzędzi, których można użyć do budowy marki:

Kształt
Kolor
Produkt
Opakowanie
Akcja
Założyciel
Symbol
Założyciel
Symbol
Dziedzictwo

 

źródło opisu: https://helion.pl/ksiazki/wizualny-mlotek-jak-wbic...(?)

źródło okładki: https://helion.pl/ksiazki/wizualny-mlotek-jak-wbic...»

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (5)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 294
Mollie | 2019-09-08
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 06 września 2019

Chyba najgorzej złożona książka w swojej branży. Trudno się ją czyta pod względem składu tekstu i ilustracji.

Pomijając aspekt wizualny treść interesująca, autorka zwraca uwagę na podstawowe aspekty zasad marketingu marek. Jednak są kwestie, z którymi trudno się zgodzić.

książek: 18
Grzegorz | 2019-07-09
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 09 lipca 2019

Ciekawa pozycja z dużą ilością przykładów i przydatnymi spostrzeżeniami.

książek: 72
Przemek | 2019-03-23
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 23 marca 2019

Mało zachęcający tryb czytania. Chaos - wszędzie chaos. Autorka przerabia setki, setki logo, sloganów i akcji marketingowych. Wiele jest tutaj słusznych i ciekawych opinii Laury Ries. Mało jednak zostaje w głowie po wszystkim. Tyle z mojej strony - opinia krótka jak sama książka + tyle samo w tym nieładu ;)

książek: 166
barczakmichal | 2019-02-17
Na półkach: Przeczytane

bardzo szybka fajna i inspiracyjna lektura dla każdego marketingowca czy też designera. Polecam :)

książek: 203
krzysztof chrobak | 2019-01-30
Na półkach: Przeczytane

W sumie nic odkrywczego. Raczej można traktować tę pozycję jako kompilację dostępnej od lat wiedzy, ale wydaje mi się niezłe jako "przypominajka", albo wstęp do zdobywania dalszej wiedzy. Oczywiście ma też słabe strony - tezy płynące ze stron książki często można by bez większego problemu, jeśli nie obalić, to przynajmniej poważnie pokiereszować. Łatwo bowiem podawać przykłady "wizualnych młotków", które ostały się i nadal liderują po dziesiątkach lat dominacji, ale czy aby na pewno to ich zasługa? Może działa zasada bezwładności systemu, albo duży może więcej, albo na bezrybiu i rak... Mechanizmów tłumaczących niektóre opisane tu sytuacje może być znacznie więcej i niekoniecznie muszą być zalety "wizualnego młotkowania". Tak czy siak, czytało się nieźle, a i do myślenia pobudzało, choćby i w kontrze do autorki przemyśleń, a to już coś.

Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd