Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Prawdziwe historie nowych produktów

Wydawnictwo: Prószyński i S-ka, Prószyński i S-ka
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
8372559120
liczba stron
294
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Na książkę składają się dwadzieścia cztery historie udanych debiutów, opowiedziane od przedstawienia produktu, poprzez zwięzłą prezentację procesu jego przygotowywania, po skojarenie efektu końcowego z czynnikami zależnymi i niezależnymi od przedsiębiorstwa.

 

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (4)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 308
książek: 395
TocataRea | 2012-11-25
Na półkach: Chcę przeczytać, Posiadam
książek: 764
Femme | 2011-01-16
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 376
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd