Public relations w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi organizacji. Sztuka komunikowania się
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Difin
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788379302437
Publikacja obejmuje zagadnienia związane z zarządzaniem sytuacją
kryzysową na poziomie komunikowania się z otoczeniem – za pośrednictwem
mediów instytucjonalnych lub też wykorzystując tzw. media własne.
Wszystkie zagadnienia omówione zostały z perspektywy modelowych
rozwiązań i zilustrowane przykładami realnych kryzysów wraz z ich
analizą. W związku z faktem, iż w obecnej praktyce gospodarczej Internet
jest środowiskiem potrafiącym generować kryzysy i/lub dystrybuować je w
sposób całkowicie niezależny i bez kontroli firmy, duża uwaga została
zwrócona właśnie na ten aspekt komunikacji tzw. zapośredniczonej przez
komputer.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 5
- 4
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Public relations w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi organizacji. Sztuka komunikowania się
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
Książka była mi potrzebna do pracy dyplomowej, jako że poruszałam właśnie tematykę kryzysów wizerunkowych i uważam, że jest to bardzo dobra pozycja. Napisana profesjonalnym, ale zarazem zwykłym językiem, będzie dobrym wyborem zarówno dla studentów PR, ale także dla praktyków i wykładowców. Są w niej przedstawione różne przykłady, a treść jest merytoryczna. Przyjemnie się czyta.
Książka była mi potrzebna do pracy dyplomowej, jako że poruszałam właśnie tematykę kryzysów wizerunkowych i uważam, że jest to bardzo dobra pozycja. Napisana profesjonalnym, ale zarazem zwykłym językiem, będzie dobrym wyborem zarówno dla studentów PR, ale także dla praktyków i wykładowców. Są w niej przedstawione różne przykłady, a treść jest merytoryczna. Przyjemnie się czyta.
Pokaż mimo to