Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie?

Wydawnictwo: Onepress
6,36 (33 ocen i 13 opinii) Zobacz oceny
10
2
9
1
8
8
7
5
6
7
5
5
4
2
3
1
2
2
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788328306622
liczba stron
192
słowa kluczowe
autentyczność, marka
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
bales

Autentyczność w biznesie pozwala ci być sobą w tym, co robisz! Wyróżnia ciebie i twoje usługi oraz sprawia, że twoja marka staje się nie do podrobienia. Pozwala ci też docierać do właściwych odbiorców — twoich idealnych klientów. Bo autentyczność ma moc przyciągania! Poradniki biznesowe często przekazują wiedzę oraz zasady, których należy przestrzegać przy budowaniu swojej marki i rozwijaniu...

Autentyczność w biznesie pozwala ci być sobą w tym, co robisz! Wyróżnia ciebie i twoje usługi oraz sprawia, że twoja marka staje się nie do podrobienia. Pozwala ci też docierać do właściwych odbiorców — twoich idealnych klientów.
Bo autentyczność ma moc przyciągania!
Poradniki biznesowe często przekazują wiedzę oraz zasady, których należy przestrzegać przy budowaniu swojej marki i rozwijaniu firmy, ale bardzo rzadko wspierają w podejmowaniu samodzielnych decyzji, wybieraniu tego, co jest najlepsze akurat dla ciebie, poznawaniu siebie i słuchaniu własnej intuicji. Tym razem jest inaczej!

Masz przed sobą praktyczny przewodnik zawierający mnóstwo ćwiczeń, pytań, które należy sobie postawić, a także przykładów tekstów i osób, które zaczęły budować swoją działalność na autentycznym przekazie — pochodzącym z ich wnętrza, czyli zgodnym z tym, kim są, w co wierzą i co jest dla nich ważne.

Książka pomoże ci w budowaniu swojej marki (osobistej i firmowej) w sposób autentyczny, który będzie jednocześnie atrakcyjny dla twoich klientów. Przeczytaj ją i sprawdź, czy to podejście jest dla ciebie.
Jeśli tak — zacznij działać!
Zagadnienia poruszane w książce są bliskie nowym trendom w marketingu, takim jak personal branding, storytelling, content marketing.
Budowanie marki na autentycznym przekazie to prawdziwa rewolucja w podejściu do biznesu!

 

źródło opisu: http://onepress.pl/

źródło okładki: http://onepress.pl/

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 581
Renata | 2016-04-11
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 11 stycznia 2016

Pozycja dla marketingowców, którzy nie tylko liczą zera, ale przede wszystkim chcą być zgodni ze sobą w swojej pracy. Dla copywriterów obowiązkowo. Bardzo przystępna i ładna literacko książka w stylu "slow". Główna myśl zawiera się w tytule, ale warto ją zgłębić, na pewno w każdym czytelniku zaszczepi jakąś nową myśl w planowaniu działań oraz w działaniu! :)

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Achaja - Tom II

Super:) Jeszcze lepsza cześć od poprzedniej. Autor skupia się przede wszystkim na przygodach Achai a są one coraz bardziej zwariowane. Polecam wsz...

zgłoś błąd zgłoś błąd