Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie?

Okładka książki Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie?
Anna Piwowarska Wydawnictwo: Onepress biznes, finanse
192 str. 3 godz. 12 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Onepress
Data wydania:
2015-07-20
Data 1. wyd. pol.:
2015-07-20
Liczba stron:
192
Czas czytania
3 godz. 12 min.
Język:
polski
ISBN:
9788328306622
Tagi:
autentyczność marka
Średnia ocen

                6,0 6,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Dzieje Koreańczyków. Z azjatyckiego zaułka na salony świata Leszek Będkowski, Anna Diniejko-Wąs, Marcin Jacoby, Kamila Kozioł, Agnieszka Krzemińska, Jakub Krzosek, Krzysztof Kubiak, Oskar Pietrewicz, Anna Piwowarska, Dominik Rutana, Ewa Rynarzewska, Agnieszka Smiatacz, Jędrzej Winiecki, Michał Wiśniewski
Ocena 3,0
Dzieje Koreańc... Leszek Będkowski, A...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,0 / 10
71 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
396
114

Na półkach: ,

Pozycja dla marketingowców, którzy nie tylko liczą zera, ale przede wszystkim chcą być zgodni ze sobą w swojej pracy. Dla copywriterów obowiązkowo. Bardzo przystępna i ładna literacko książka w stylu "slow". Główna myśl zawiera się w tytule, ale warto ją zgłębić, na pewno w każdym czytelniku zaszczepi jakąś nową myśl w planowaniu działań oraz w działaniu! :)

Pozycja dla marketingowców, którzy nie tylko liczą zera, ale przede wszystkim chcą być zgodni ze sobą w swojej pracy. Dla copywriterów obowiązkowo. Bardzo przystępna i ładna literacko książka w stylu "slow". Główna myśl zawiera się w tytule, ale warto ją zgłębić, na pewno w każdym czytelniku zaszczepi jakąś nową myśl w planowaniu działań oraz w działaniu! :)

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    205
  • Przeczytane
    87
  • Posiadam
    31
  • Teraz czytam
    7
  • Poradniki
    5
  • Chcę w prezencie
    4
  • 2017
    3
  • Marketing
    3
  • Marketing
    3
  • 2020
    2

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także