Psychologia zachowań konsumenckich
288 str.
4 godz. 48 min.
- Kategoria:
- nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
- Wydawnictwo:
- Data wydania:
- 2001-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2001-01-01
- Liczba stron:
- 288
- Czas czytania
- 4 godz. 48 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 8387957569
- Tagi:
- psychologia konsument marketing reklama psychologia sprzedaży
Książka ta wprowadza nas w świat zachowań konsumentów, wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy leżące u ich podstaw oraz przybliża zasady konstruowania reklam. Uczy wykorzystywania zjawisk psychologicznych w strategiach marketingowych, w procesie segmentacji rynku i w trakcie tworzenia wizerunku firmy. Jej autorzy, w sposób przystępny i zrozumiały, także dla osób nieposiadających wykształcenia psychologicznego, przedstawiają wiedzę z zakresu podejmowania decyzji i psychologii ekonomicznej, znakomicie łącząc je z najnowszymi badaniami zachowań konsumenckich.
Dodaj do biblioteczki