Media i komunikowanie masowe
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
369 str. 6 godz. 9 min.
- Kategoria:
- nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Naukowe PWN
- Data wydania:
- 1999-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 1999-01-01
- Liczba stron:
- 369
- Czas czytania
- 6 godz. 9 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788301143008
- Tagi:
- media socjologia
Podręcznik Tomasza Goban-Klasa - kierownika Katedry Komunikowania i Mediów Społecznych Uniwersytetu Jagiellońskiego i dyrektora The Polish Academic Information Center the State University of New York w Buffalo - w syntetyczny sposób przedstawia aktualny stan wiedzy o środkach komunikowania masowego, w tym także najnowszych mediów. Praca przeznaczona dla studentów nauk politycznych, dziennikarstwa, bibliotekoznawstwa, socjologii, psychologii, filmoznawstwa i kulturoznawstwa oraz praktyków medialnych - dziennikarzy, badaczy opinii publicznej, praktyków public relations i menedżerów medialnych.
Dodaj do biblioteczki
Porównaj ceny
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Szukamy ofert...
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 15
- 10
- 2
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
„Media i komunikowanie masowe” to bardzo dobrze napisany podręcznik. Wiedzę, którą powinien posiadać student kierunków humanistycznych przedstawiono bardzo czytelnie, dzięki czemu może się on stać podstawą do zgłębiania tematu również przez inne osoby. Prosty język pozwala wejść w treści również czytelnikowi naukowo niedoświadczonemu, nieobeznanemu z tematem.
W książce znajdziemy informacje dotyczące komunikowania społecznego, środków i form komunikowania, najpopularniejsze modele procesu komunikowania, informację o pierwszych badaniach, zmianach w ich zakresie po aktualne tendencje. W dobie web 2.0 bardzo przydatny do dalszych rozważań będą również informacje o stanie badań nad kształtowaniem społeczeństwa, kultury, sposobu funkcjonowania, przekazywania wartości, określanie odbiorcy, sposobów oddziaływania mediów masowych. Nie zabraknie tam również spojrzenia, w jaki sposób media kształtują gospodarkę.
Praca powstałą na początku istnienia portali społecznościowych, kształtowania się blogosfery i wielu rzeczy związanych z nowym spojrzeniem na komunikację masową. Poszczególne rozdziały będą bardzo dobrym wyjściem do dalszej dyskusji nad zmianami.
Przejrzysta struktura książki, wychodzenie od rzeczy podstawowych do zaawansowanych sprawia, że staje się ona gotowym materiałem do prowadzenia zajęć z medioznawstwa.
Pozycję tę polecam przede wszystkim studentom kierunków humanistycznych, wszystkim, którzy w swojej pracy wykorzystują media oraz osobom z nich korzystającym. Pozwoli ona świadomie spojrzeć na wiele procesów zachodzących wokół nas.
„Media i komunikowanie masowe” to bardzo dobrze napisany podręcznik. Wiedzę, którą powinien posiadać student kierunków humanistycznych przedstawiono bardzo czytelnie, dzięki czemu może się on stać podstawą do zgłębiania tematu również przez inne osoby. Prosty język pozwala wejść w treści również czytelnikowi naukowo niedoświadczonemu, nieobeznanemu z tematem.
więcej Pokaż mimo toW książce...
Bardzo przyzwoity podręcznik akademicki. Może być interesujący nie tylko dla studentów nauk społecznych - wszyscy zainteresowani sposobami funkcjonowania mediów znajdują w nim garść cennych informacji.
Bardzo przyzwoity podręcznik akademicki. Może być interesujący nie tylko dla studentów nauk społecznych - wszyscy zainteresowani sposobami funkcjonowania mediów znajdują w nim garść cennych informacji.
Pokaż mimo to