Media i komunikowanie masowe

Okładka książki Media i komunikowanie masowe Tomasz Goban-Klas
Okładka książki Media i komunikowanie masowe
Tomasz Goban-Klas Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
369 str. 6 godz. 9 min.
Kategoria:
nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Data wydania:
1999-01-01
Data 1. wyd. pol.:
1999-01-01
Liczba stron:
369
Czas czytania
6 godz. 9 min.
Język:
polski
ISBN:
9788301143008
Tagi:
media socjologia
Średnia ocen

7,1 7,1 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Problemy mediów i komunikacji społecznej - uwarunkowania polskie i ukraińskie Krzysztof Gajdka, Sławomir Gawroński, Tomasz Goban-Klas, Błąd Łukasz, Kurek-Ochmańska Olga
Ocena 0,0
Problemy medió... Krzysztof Gajdka, S...
Okładka książki Projekt dla Polski. Perspektywa lewicowa Leszek Gilejko, Tomasz Goban-Klas, Krzysztof Janik, Andrzej Kurz, Aleksander Łukasiewicz, Andrzej Mencwel, Lech Nikolski, Janusz Reykowski, Andrzej Romanowski, Zdzisław Sadowski, Andrzej Walicki, Jerzy J. Wiatr, Piotr Żuk
Ocena 10,0
Projekt dla Po... Leszek Gilejko, Tom...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,1 / 10
10 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
6145
3446

Na półkach:

„Media i komunikowanie masowe” to bardzo dobrze napisany podręcznik. Wiedzę, którą powinien posiadać student kierunków humanistycznych przedstawiono bardzo czytelnie, dzięki czemu może się on stać podstawą do zgłębiania tematu również przez inne osoby. Prosty język pozwala wejść w treści również czytelnikowi naukowo niedoświadczonemu, nieobeznanemu z tematem.
W książce znajdziemy informacje dotyczące komunikowania społecznego, środków i form komunikowania, najpopularniejsze modele procesu komunikowania, informację o pierwszych badaniach, zmianach w ich zakresie po aktualne tendencje. W dobie web 2.0 bardzo przydatny do dalszych rozważań będą również informacje o stanie badań nad kształtowaniem społeczeństwa, kultury, sposobu funkcjonowania, przekazywania wartości, określanie odbiorcy, sposobów oddziaływania mediów masowych. Nie zabraknie tam również spojrzenia, w jaki sposób media kształtują gospodarkę.
Praca powstałą na początku istnienia portali społecznościowych, kształtowania się blogosfery i wielu rzeczy związanych z nowym spojrzeniem na komunikację masową. Poszczególne rozdziały będą bardzo dobrym wyjściem do dalszej dyskusji nad zmianami.
Przejrzysta struktura książki, wychodzenie od rzeczy podstawowych do zaawansowanych sprawia, że staje się ona gotowym materiałem do prowadzenia zajęć z medioznawstwa.
Pozycję tę polecam przede wszystkim studentom kierunków humanistycznych, wszystkim, którzy w swojej pracy wykorzystują media oraz osobom z nich korzystającym. Pozwoli ona świadomie spojrzeć na wiele procesów zachodzących wokół nas.

„Media i komunikowanie masowe” to bardzo dobrze napisany podręcznik. Wiedzę, którą powinien posiadać student kierunków humanistycznych przedstawiono bardzo czytelnie, dzięki czemu może się on stać podstawą do zgłębiania tematu również przez inne osoby. Prosty język pozwala wejść w treści również czytelnikowi naukowo niedoświadczonemu, nieobeznanemu z tematem.
W książce...

więcej Pokaż mimo to

avatar
605
508

Na półkach: , ,

Bardzo przyzwoity podręcznik akademicki. Może być interesujący nie tylko dla studentów nauk społecznych - wszyscy zainteresowani sposobami funkcjonowania mediów znajdują w nim garść cennych informacji.

Bardzo przyzwoity podręcznik akademicki. Może być interesujący nie tylko dla studentów nauk społecznych - wszyscy zainteresowani sposobami funkcjonowania mediów znajdują w nim garść cennych informacji.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Przeczytane
    15
  • Chcę przeczytać
    10
  • Teraz czytam
    2
  • Posiadam
    2
  • Literatura polska
    1
  • Studia
    1
  • <>
    1
  • 2015
    1
  • Na naszym regale
    1
  • Wybrane do przeczytania
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Media i komunikowanie masowe


Podobne książki

Przeczytaj także