Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Doświadczenie APPLE. Tajniki zdobywania niewiarygodnej lojalności klientów

Wydawnictwo: MT Biznes
7,25 (4 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
0
9
1
8
1
7
1
6
0
5
1
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788377464366
liczba stron
250
słowa kluczowe
biznes, sprzedaż, obsługa klienta
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodała
joly_fh

Odmień oblicze swojej firmy. Osiągaj zadowolenie klientów oraz zyski na poziomie Apple W przeliczeniu na metr kwadratowy powierzchni sklepy Apple Store zarabiają więcej niż jakakolwiek inna sieć handlowa. Źródeł sukcesu Apple i niesamowitej lojalności jej klientów nie należy jednak doszukiwać się wyłącznie w genialnej ofercie produktu, ale również w zachowaniach jej pracowników – ludzi...

Odmień oblicze swojej firmy. Osiągaj zadowolenie klientów oraz zyski na poziomie Apple

W przeliczeniu na metr kwadratowy powierzchni sklepy Apple Store zarabiają więcej niż jakakolwiek inna sieć handlowa. Źródeł sukcesu Apple i niesamowitej lojalności jej klientów nie należy jednak doszukiwać się wyłącznie w genialnej ofercie produktu, ale również w zachowaniach jej pracowników – ludzi kompetentnych, samodzielnych i zdeterminowanych do zapewniania klientom najlepszego możliwego doświadczenia. Carmine Gallo, autor międzynarodowych bestsellerów, wyjaśnia w tej książce zasady i praktyki kryjące się za tym pełnym zaangażowaniem w służbę na rzecz klienta. Tłumaczy również, w jaki sposób twoja marka może osiągnąć rewelacyjne wyniki, oferując klientom ten sam – najwyższy – standard obsługi.

Carmine Gallo przeprowadził rozmowy z profesjonalistami wszelkich szczebli, którzy przyglądają się działalności Apple. Poświęcił też setki godzin na obserwacje funkcjonowania sklepów Apple oraz zgłębianie wizji i filozofii tej firmy. Posługując się uzyskanymi w ten sposób informacjami i danymi, dokonuje szczegółowej analizy modelu Apple skoncentrowanego na kliencie i na tej podstawie formułuje praktyczny plan działania, nawiązujący do trzech podstawowych obszarów:

- inspirowanie klienta wewnętrznego za pomocą szkoleń, wsparcia i odpowiednich działań w zakresie komunikacji, prowadzące do powstania „pętli sprzężenia zwrotnego”, dzięki której poprawiają się wyniki na wszystkich poziomach organizacji,
- inspirowanie klienta zewnętrznego dzięki atrakcyjnym historiom marki i wysokiemu poziomowi sprzedawców, którzy pracują zgodnie z modelem pięciu kroków obsługi APPLE: podchodzą, sondują, przedstawiają, słuchają i ciepło żegnają klienta,
- miejsce akcji – należy zadbać o wszystkie szczegóły związane z tworzeniem maksymalnie wciągającego otoczenia, w którym klient może zobaczyć twoje produkty, dotknąć ich i dowiedzieć się o nich czegoś nowego.

Dzięki niniejszej książce osiągniesz większy zwrot z inwestycji w działalność w dziedzinie handlu detalicznego, wprowadzając dodatkową wartość do każdej interakcji z klientem. Co więcej, wszystkie firmy nawiązujące bezpośredni kontakt z ludźmi – czy to z klientami, czy z pracownikami – mogą zastosować opisane tu techniki i osiągnąć dominację na swoim rynku na poziomie Apple, wzbogacając życie innych, wzmacniając ich lojalność oraz definiując na nowo doświadczenie oferowane klientowi

 

źródło opisu: MT Biznes, 2013

źródło okładki: http://www.mtbiznes.pl/b1341-doswiadczenie-apple.htm

pokaż więcej

Brak materiałów.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (30)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 56
Marlena Mirowska | 2014-12-25
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 25 grudnia 2014

Książka należy do jednych z przeciętnych- ani dobra, ani zła. Przeczytałam ją ze względu na to, że musiałam na jej podstawie napisać pracę zaliczeniową na studia. Kilka naprawdę cennych uwag dla mnie, czyli początkującego marketingowca i ten sam motyw powtarzający się w tego typu książkach- właściciel naszej marki jest och i ach. Żadnych minusów, same plusy, ale jednak kilku ciekawych faktów dowiedziałam się z tej książki. Nie żałuję, że przeczytałam, ale w mojej prywatnej domowej biblioteczce jej nie chcę.

książek: 9
Piotr Wojnowski | 2015-02-18
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 2015 rok
książek: 484
75styl | 2014-05-27
Na półkach: Przeczytane, Wcześniejsze
książek: 366
yonica | 2014-04-29
Na półkach: Przeczytane, Psychologia, Biznes
Przeczytana: wrzesień 2014
książek: 185
Krzysztof Rynkiewicz | 2017-07-03
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 104
Tomekkot | 2017-06-19
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 74
Michał | 2017-03-28
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 444
Qka | 2017-03-23
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 250
Wiktor Piskulak | 2016-12-11
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 85
krzysiek krzaczkowski | 2016-09-02
Na półkach: Chcę przeczytać
zobacz kolejne z 20 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd