Doświadczenie APPLE. Tajniki zdobywania niewiarygodnej lojalności klientów

Okładka książki Doświadczenie APPLE. Tajniki zdobywania niewiarygodnej lojalności klientów Carmine Gallo
Okładka książki Doświadczenie APPLE. Tajniki zdobywania niewiarygodnej lojalności klientów
Carmine Gallo Wydawnictwo: MT Biznes biznes, finanse
250 str. 4 godz. 10 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
MT Biznes
Data wydania:
2013-04-01
Data 1. wyd. pol.:
2013-04-01
Liczba stron:
250
Czas czytania
4 godz. 10 min.
Język:
polski
ISBN:
9788377464366
Tagi:
biznes sprzedaż obsługa klienta
Średnia ocen

7,2 7,2 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,2 / 10
5 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
41
38

Na półkach:

Książka należy do jednych z przeciętnych- ani dobra, ani zła. Przeczytałam ją ze względu na to, że musiałam na jej podstawie napisać pracę zaliczeniową na studia. Kilka naprawdę cennych uwag dla mnie, czyli początkującego marketingowca i ten sam motyw powtarzający się w tego typu książkach- właściciel naszej marki jest och i ach. Żadnych minusów, same plusy, ale jednak kilku ciekawych faktów dowiedziałam się z tej książki. Nie żałuję, że przeczytałam, ale w mojej prywatnej domowej biblioteczce jej nie chcę.

Książka należy do jednych z przeciętnych- ani dobra, ani zła. Przeczytałam ją ze względu na to, że musiałam na jej podstawie napisać pracę zaliczeniową na studia. Kilka naprawdę cennych uwag dla mnie, czyli początkującego marketingowca i ten sam motyw powtarzający się w tego typu książkach- właściciel naszej marki jest och i ach. Żadnych minusów, same plusy, ale jednak...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    40
  • Przeczytane
    7
  • Posiadam
    4
  • Biznes
    2
  • Klient
    1
  • Wcześniejsze
    1
  • Biografie, dokumenty, eseje
    1
  • Zakupy!
    1
  • W niedalekiej przyszłości
    1
  • Rozwój
    1

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także