rozwińzwiń

Doświadczenie APPLE. Tajniki zdobywania niewiarygodnej lojalności klientów

Okładka książki Doświadczenie APPLE. Tajniki zdobywania niewiarygodnej lojalności klientów Carmine Gallo
Okładka książki Doświadczenie APPLE. Tajniki zdobywania niewiarygodnej lojalności klientów
Carmine Gallo Wydawnictwo: MT Biznes biznes, finanse
250 str. 4 godz. 10 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
MT Biznes
Data wydania:
2013-04-01
Data 1. wyd. pol.:
2013-04-01
Liczba stron:
250
Czas czytania
4 godz. 10 min.
Język:
polski
ISBN:
9788377464366
Tagi:
biznes sprzedaż obsługa klienta
Średnia ocen

7,2 7,2 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,2 / 10
5 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
41
38

Na półkach:

Książka należy do jednych z przeciętnych- ani dobra, ani zła. Przeczytałam ją ze względu na to, że musiałam na jej podstawie napisać pracę zaliczeniową na studia. Kilka naprawdę cennych uwag dla mnie, czyli początkującego marketingowca i ten sam motyw powtarzający się w tego typu książkach- właściciel naszej marki jest och i ach. Żadnych minusów, same plusy, ale jednak kilku ciekawych faktów dowiedziałam się z tej książki. Nie żałuję, że przeczytałam, ale w mojej prywatnej domowej biblioteczce jej nie chcę.

Książka należy do jednych z przeciętnych- ani dobra, ani zła. Przeczytałam ją ze względu na to, że musiałam na jej podstawie napisać pracę zaliczeniową na studia. Kilka naprawdę cennych uwag dla mnie, czyli początkującego marketingowca i ten sam motyw powtarzający się w tego typu książkach- właściciel naszej marki jest och i ach. Żadnych minusów, same plusy, ale jednak...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    35
  • Przeczytane
    7
  • Posiadam
    3
  • Biznes
    2
  • Wcześniejsze
    1
  • Biografie, dokumenty, eseje
    1
  • Zakupy!
    1
  • W niedalekiej przyszłości
    1
  • Jak to się robi
    1
  • Chcę na gwiazdkę
    1

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także