Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę

Okładka książki Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę Erik Deckers, Jason Falls
Okładka książki Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę
Erik DeckersJason Falls Wydawnictwo: Helion biznes, finanse
280 str. 4 godz. 40 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
No Bullshit Social Media: The All-Business, No-Hype Guide to Social Media Marketing
Wydawnictwo:
Helion
Data wydania:
2013-04-15
Data 1. wyd. pol.:
2013-04-15
Liczba stron:
280
Czas czytania
4 godz. 40 min.
Język:
polski
ISBN:
9788324647880
Tłumacz:
Izabela Szybilska-Fiedorowicz
Tagi:
media społecznościowe marketing marka
Średnia ocen

6,1 6,1 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,1 / 10
17 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
255
170

Na półkach:

Mam problem z amerykańskimi podręcznikami - irytuje mnie to, że są przegadane. Autorzy najpierw piszą o czym napiszą, potem o tym napiszą, a na koniec piszą o czym napisali. W efekcie mam wrażenie, że ciągle czytam to samo i książka, która mogłaby mieć 150 stron ma o 100 więcej i pod koniec nie daje się już czytać.

I tu właśnie mamy z tym do czynienia. A szkoda, bo autorzy mają wiedzę, mają pomysł na tę książkę i - gdyby nie była niemiłosiernie przegadana - powinna być naprawdę lekturą obowiązkową dla ludzi z tej tematyki.

Mam problem z amerykańskimi podręcznikami - irytuje mnie to, że są przegadane. Autorzy najpierw piszą o czym napiszą, potem o tym napiszą, a na koniec piszą o czym napisali. W efekcie mam wrażenie, że ciągle czytam to samo i książka, która mogłaby mieć 150 stron ma o 100 więcej i pod koniec nie daje się już czytać.

I tu właśnie mamy z tym do czynienia. A szkoda, bo...

więcej Pokaż mimo to

avatar
176
43

Na półkach: ,

Polecam. Dobrze przygotowana pozycja, mnóstwo przykładów.

Polecam. Dobrze przygotowana pozycja, mnóstwo przykładów.

Pokaż mimo to

avatar
90
80

Na półkach: , ,

Książka idealna dla przedsiębiorcy, który nie ma pojęcia, z czym się "je" social media. Początkujący marketer też będzie z niej zadowolony. Napisana przystępnym, lekkim językiem, daje parę praktycznych i wartościowych wskazówek. W książce jest także opisanych dużo przypadków klientów i ich sukcesów, co procentuje.

Książka idealna dla przedsiębiorcy, który nie ma pojęcia, z czym się "je" social media. Początkujący marketer też będzie z niej zadowolony. Napisana przystępnym, lekkim językiem, daje parę praktycznych i wartościowych wskazówek. W książce jest także opisanych dużo przypadków klientów i ich sukcesów, co procentuje.

Pokaż mimo to

avatar
52
30

Na półkach:

Książka wyłącznie dla prezesów/właścicieli firm, dla zwykłego człowieka raczej mało przydatna.

Książka wyłącznie dla prezesów/właścicieli firm, dla zwykłego człowieka raczej mało przydatna.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    41
  • Przeczytane
    21
  • Rozwój
    2
  • Marketing
    2
  • Posiadam
    2
  • Biznes
    1
  • Ebook
    1
  • 2014
    1
  • 2013
    1
  • POSIADAM
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę


Podobne książki

Przeczytaj także