Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę

Erik DeckersJason Falls Wydawnictwo: Helion biznes, finanse
280 str.
Tytuł oryginału:
No Bullshit Social Media: The All-Business, No-Hype Guide to Social Media Marketing
Data wydania:
2013-04-15
Data 1. wyd. pol.:
2013-04-15
Liczba stron:
280
Język:
polski
ISBN:
9788324647880
Tłumacz:
Izabela Szybilska-Fiedorowicz
Wydawnictwo:
Helion
Tagi:
media społecznościowe marketing marka
Tytuł oryginału:
No Bullshit Social Media: The All-Business, No-Hype Guide to Social Media Marketing
Kategoria:
biznes, finanse
Data wydania:
2013-04-15
Liczba stron:
280
Język:
polski
ISBN:
9788324647880
Tłumacz:
Izabela Szybilska-Fiedorowicz
Tagi:
media społecznościowe marketing marka
Średnia ocen
6,2 / 10
16 ocen 4 opinii

Oceń przeczytaną książkę
i
Dodaj książkę do biblioteczki

Porównaj ceny

Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Poczekaj, szukamy dla Ciebie najlepszych ofert

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama
Reklama

Podobne książki

Więcej
więcej

Oceny

Średnia ocen
6,2 / 10
16 ocen
Twoja ocena
0 / 10
Reklama

Opinie [4]

Sortuj:
269
154

Na półkach:

Mam problem z amerykańskimi podręcznikami - irytuje mnie to, że są przegadane. Autorzy najpierw piszą o czym napiszą, potem o tym napiszą, a na koniec piszą o czym napisali. W efekcie mam wrażenie, że ciągle czytam to samo i książka, która mogłaby mieć 150 stron ma o 100 więcej i pod koniec nie daje się już czytać.

I tu właśnie mamy z tym do czynienia. A szkoda, bo...

więcej Pokaż mimo to

265
42

Na półkach: ,

Polecam. Dobrze przygotowana pozycja, mnóstwo przykładów.

Pokaż mimo to

63
26

Na półkach:

Książka wyłącznie dla prezesów/właścicieli firm, dla zwykłego człowieka raczej mało przydatna.

Pokaż mimo to

Reklama
202
80

Na półkach: , ,

Książka idealna dla przedsiębiorcy, który nie ma pojęcia, z czym się "je" social media. Początkujący marketer też będzie z niej zadowolony. Napisana przystępnym, lekkim językiem, daje parę praktycznych i wartościowych wskazówek. W książce jest także opisanych dużo przypadków klientów i ich sukcesów, co procentuje.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    43
  • Przeczytane
    20
  • Marketing
    2
  • Rozwój
    2
  • Posiadam
    2
  • Tworzenie tekstów, copywriting, marketing
    1
  • POSIADAM
    1
  • Nie posiadam
    1
  • Biznes
    1
  • Psychologia/rozwój osobisty
    1

Cytaty

Mogą Cię również zainteresować

Reklama

Przeczytaj także

zgłoś błąd