Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę

Okładka książki Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę
Erik DeckersJason Falls Wydawnictwo: Helion biznes, finanse
280 str. 4 godz. 40 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
No Bullshit Social Media: The All-Business, No-Hype Guide to Social Media Marketing
Wydawnictwo:
Helion
Data wydania:
2013-04-15
Data 1. wyd. pol.:
2013-04-15
Liczba stron:
280
Czas czytania
4 godz. 40 min.
Język:
polski
ISBN:
9788324647880
Tłumacz:
Izabela Szybilska-Fiedorowicz
Tagi:
media społecznościowe marketing marka
Dodaj do pakietu
Dodaj do pakietu
Średnia ocen
6,1 6,1 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Poczekaj, szukamy dla Ciebie najlepszych ofert

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama
Reklama

Podobne książki

Reklama

Oceny

Średnia ocen
6,1 / 10
17 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
285
157

Na półkach:

Mam problem z amerykańskimi podręcznikami - irytuje mnie to, że są przegadane. Autorzy najpierw piszą o czym napiszą, potem o tym napiszą, a na koniec piszą o czym napisali. W efekcie mam wrażenie, że ciągle czytam to samo i książka, która mogłaby mieć 150 stron ma o 100 więcej i pod koniec nie daje się już czytać.

I tu właśnie mamy z tym do czynienia. A szkoda, bo...

więcej Pokaż mimo to

4
avatar
268
43

Na półkach: ,

Polecam. Dobrze przygotowana pozycja, mnóstwo przykładów.

Pokaż mimo to

2
avatar
68
28

Na półkach:

Książka wyłącznie dla prezesów/właścicieli firm, dla zwykłego człowieka raczej mało przydatna.

Pokaż mimo to

2
Reklama
avatar
202
80

Na półkach: , ,

Książka idealna dla przedsiębiorcy, który nie ma pojęcia, z czym się "je" social media. Początkujący marketer też będzie z niej zadowolony. Napisana przystępnym, lekkim językiem, daje parę praktycznych i wartościowych wskazówek. W książce jest także opisanych dużo przypadków klientów i ich sukcesów, co procentuje.

Pokaż mimo to

1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę


Reklama
zgłoś błąd