Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Tytuł oryginału:
- No Bullshit Social Media: The All-Business, No-Hype Guide to Social Media Marketing
- Wydawnictwo:
- Helion
- Data wydania:
- 2013-04-15
- Data 1. wyd. pol.:
- 2013-04-15
- Liczba stron:
- 280
- Czas czytania
- 4 godz. 40 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788324647880
- Tłumacz:
- Izabela Szybilska-Fiedorowicz
- Tagi:
- media społecznościowe marketing marka
Jeszcze kilka lat temu marketing w mediach społecznościowych był jak bułka z masłem. Dziś do tego zestawu trzeba dorzucić kilka specjałów, by zwrócić uwagę odbiorców i uzyskać satysfakcjonujące rezultaty, ale ten wysiłek nadal się opłaca!
Odpowiednia strategia i umiejętność określenia konkretnych celów, zastosowanie dyscypliny biznesowej i sprawdzonych wzorów zachowań to tylko kilka prostych zasad na Twojej nowej drodze wprost do domów i serc klientów.
- Poznaj szczegółowo techniki zwiększania sprzedaży, zysków, udziału w rynku i skuteczności.
- Ucz się na konkretnych przykładach budowania świadomości marki, obsługi klienta i zarządzania reputacją.
- Dowiedz się, jak wykorzystać media społecznościowe, by zapewnić klientom genialną obsługę, i jak zgromadzić masę klientów naprawdę zainteresowanych kupnem.
- Zapoznaj się z faktami, danymi statystycznymi, przykładami z życia - i stosuj solidne kryteria ich oceny.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 41
- 21
- 2
- 2
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Mam problem z amerykańskimi podręcznikami - irytuje mnie to, że są przegadane. Autorzy najpierw piszą o czym napiszą, potem o tym napiszą, a na koniec piszą o czym napisali. W efekcie mam wrażenie, że ciągle czytam to samo i książka, która mogłaby mieć 150 stron ma o 100 więcej i pod koniec nie daje się już czytać.
I tu właśnie mamy z tym do czynienia. A szkoda, bo autorzy mają wiedzę, mają pomysł na tę książkę i - gdyby nie była niemiłosiernie przegadana - powinna być naprawdę lekturą obowiązkową dla ludzi z tej tematyki.
Mam problem z amerykańskimi podręcznikami - irytuje mnie to, że są przegadane. Autorzy najpierw piszą o czym napiszą, potem o tym napiszą, a na koniec piszą o czym napisali. W efekcie mam wrażenie, że ciągle czytam to samo i książka, która mogłaby mieć 150 stron ma o 100 więcej i pod koniec nie daje się już czytać.
więcej Pokaż mimo toI tu właśnie mamy z tym do czynienia. A szkoda, bo...
Polecam. Dobrze przygotowana pozycja, mnóstwo przykładów.
Polecam. Dobrze przygotowana pozycja, mnóstwo przykładów.
Pokaż mimo toKsiążka idealna dla przedsiębiorcy, który nie ma pojęcia, z czym się "je" social media. Początkujący marketer też będzie z niej zadowolony. Napisana przystępnym, lekkim językiem, daje parę praktycznych i wartościowych wskazówek. W książce jest także opisanych dużo przypadków klientów i ich sukcesów, co procentuje.
Książka idealna dla przedsiębiorcy, który nie ma pojęcia, z czym się "je" social media. Początkujący marketer też będzie z niej zadowolony. Napisana przystępnym, lekkim językiem, daje parę praktycznych i wartościowych wskazówek. W książce jest także opisanych dużo przypadków klientów i ich sukcesów, co procentuje.
Pokaż mimo toKsiążka wyłącznie dla prezesów/właścicieli firm, dla zwykłego człowieka raczej mało przydatna.
Książka wyłącznie dla prezesów/właścicieli firm, dla zwykłego człowieka raczej mało przydatna.
Pokaż mimo to