Korespondencja w firmie
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Poltext
- Data wydania:
- 2000-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2000-01-01
- Liczba stron:
- 332
- Czas czytania
- 5 godz. 32 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 8386890827
• Przykłady korespondencji w językach: angielskim, niemieckim, francuskim, hiszpańskim, włoskim i rosyjskim.
• Omówienie dokumentów obowiązujących przy podejmowaniu pracy w Unii Europejskiej.
• Zasady biurowe kreujące dobry wizerunek firmy.
Tworząc dokumenty od pustej kartki, często zastanawiamy się, jaki dobrać format, jak umiejętnie sformułować treść i jak rozmieścić ją w dokumencie drukowanym bądź w e-mailu. Halina Füchsel proponuje sprawdzone wzory i zasady stosowane przez profesjonalistów. Korespondencja w firmie to najlepsze praktyki tworzenia dokumentacji handlowej, osobowej i zarządzającej.
To książka, którą warto mieć „pod ręką” w każdej firmie. Jest kierowana przede wszystkim do przedsiębiorców, menedżerów i osób pełniących funkcje sekretarskie, a także studentów szkół administracyjnych i biznesu.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 3
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
W pierwszej części książki, autorka przedstawia ogólne zasady korespondencji biurowej.
Następnie opisuje szczegóły dotyczące: korespondencji handlowej, finansowej, dokumentacji kasowej, osobowej, a także korespondencji w formie zaświadczeń, protokołów, raportów, umów i innych pism biurowych.
Nie zabrakło też cech charakterystycznych dla korespondencji w językach obcych.
Całości towarzyszy około 130 przykładów.
W pierwszej części książki, autorka przedstawia ogólne zasady korespondencji biurowej.
więcej Pokaż mimo toNastępnie opisuje szczegóły dotyczące: korespondencji handlowej, finansowej, dokumentacji kasowej, osobowej, a także korespondencji w formie zaświadczeń, protokołów, raportów, umów i innych pism biurowych.
Nie zabrakło też cech charakterystycznych dla korespondencji w językach obcych....