Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Sekretariat czyli centrum informacyjne firmy

Wydawnictwo: Poltext
5 (3 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
1
5
1
4
1
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788375610574
liczba stron
290
kategoria
biznes, finanse
język
polski

W książce Sekretariat, czyli centrum informacyjne firmy Autorka koncentruje się na problematyce kształtowania wizerunku biura XXI wieku i nowych wyzwaniach, którym sprostać muszą pracownicy nowoczesnych firm działających na konkurencyjnym rynku. W lekkiej i przystępnej formie omawia wiele trudnych zagadnień, takich jak: skuteczne poszukiwanie pracy, kwalifikacje zawodowe i osobiste pracowników...

W książce Sekretariat, czyli centrum informacyjne firmy Autorka koncentruje się na problematyce kształtowania wizerunku biura XXI wieku i nowych wyzwaniach, którym sprostać muszą pracownicy nowoczesnych firm działających na konkurencyjnym rynku. W lekkiej i przystępnej formie omawia wiele trudnych zagadnień, takich jak: skuteczne poszukiwanie pracy, kwalifikacje zawodowe i osobiste pracowników administracji, rola sekretariatu w wewnętrznym obiegu informacji, dbałość o wizerunek oraz markę firmy. Nowoczesne techniki i narzędzia pracy w biurze (komputer, telefonia cyfrowa, Internet), korespondencja handlowa, organizacja zebrań, konferencji i spotkań, specyfika sekretariatu w dużej i małej firmie. Doradza, jakie umiejętności należy zdobyć, aby usprawnić działanie centrum informacyjnego, w którym zbiegają się wszystkie więzi łączące firmę z otoczeniem. Książka jest skierowana do osób wykonujących czynności sekretarskie i asystenckie, pracowników biurowych i administracyjnych, menedżerów i specjalistów do spraw personalnych, a także wykładowców, uczniów i studentów szkół zarządzania i biznesu. Halina Füchsel jest absolwentką Państwowego Studium Stenotypii i Języków Obcych w Warszawie (znanego jako Ogrodowa). Od wielu lat jest wykładowcą takich przedmiotów, jak: organizacja i technika pr! acy biurowej, kultura zawodu, etyka zawodowa, biurowość i ko! respondencja. Ukończyła Studium Pedagogiczne, a następnie Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Uzyskała II stopień specjalizacji w zakresie przedmiotów ekonomicznych, stopień nauczyciela dyplomowanego, oraz tytuł doktora nauk ekonomicznych w zakresie organizacji i zarządzania. Jest konsultantem w fachowych pismach, prowadzi szkolenia dotyczące organizacji i funkcjonowania biura. W 1994 r. była inicjatorką utworzenia w Polsce filii Europejskiego Stowarzysenia Sekretarek i Asystentek (European Management Assistants).

 

źródło opisu: Poltext, 2009

źródło okładki: Poltext, 2009

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (4)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 338
Vergessen | 2014-03-14
Na półkach: Z biblioteki, Przeczytane
Przeczytana: 14 marca 2014
książek: 184
pati454 | 2013-01-08
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 705
Marta | 2012-08-21
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: styczeń 2012
książek: 95
Brn69 | 2013-11-02
Na półkach: Chcę przeczytać
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd