Książka Roku 2018

Planowanie mediów w kampaniach reklamowych

Książka jest przypisana do serii/cyklu "Marketing bez tajemnic". Edytuj książkę, aby zweryfikować serię/cykl.
Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
7 (2 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
2
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
83-208-1321-2
liczba stron
216
słowa kluczowe
marketing, media, reklama
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Książka ta ukazuje rolę mediów w działaniach reklamowych, przedstawia poszczególne rodzaje mediów i ich praktyczne wykorzystanie w kampaniach reklamowych, omawia machanizmy oddziaływania mediów na odbiorców, podaje parametry medialne i sposoby ich obliczania, wskazuje, jak planować kampanię w mediach.

 

źródło opisu: http://www.ksiegarnieinternetowe.pl/ksiazka-2228003.html

źródło okładki: http://ecsmedia.pl/c/planowanie-mediow-w-kampaniac...»

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (5)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 2146
justyna55 | 2014-01-06
Na półkach: Przeczytane
książek: 589
BlogGroszkowej | 2013-01-24
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 23 stycznia 2013
książek: 129
neti | 2014-05-12
Na półkach: Chcę przeczytać, Edukacja
książek: 2830
Anastazja | 2013-09-12
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 308
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd