Planowanie mediów w kampaniach reklamowych

Okładka książki Planowanie mediów w kampaniach reklamowych Adam Czarnecki, Rafał Korsak
Okładka książki Planowanie mediów w kampaniach reklamowych
Adam CzarneckiRafał Korsak Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne biznes, finanse
216 str. 3 godz. 36 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Data wydania:
2001-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2001-01-01
Liczba stron:
216
Czas czytania
3 godz. 36 min.
Język:
polski
ISBN:
83-208-1321-2
Tagi:
marketing media reklama
Średnia ocen

6,0 6,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce Radosław Baran, Marciniak Beata, Adam Czarnecki, Stefan Doroszewicz, Piotr Miller, Teresa Taranko, M. Miśkiewicz Tomasz, Anna Zbierzchowska
Ocena 0,0
Działania mark... Radosław Baran, Mar...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,0 / 10
3 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    6
  • Przeczytane
    3
  • Firma
    1
  • Ordo White Lion Library
    1
  • Edukacja
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Planowanie mediów w kampaniach reklamowych


Podobne książki

Przeczytaj także