Rewolucja social media
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Helion
- Data wydania:
- 2012-12-07
- Data 1. wyd. pol.:
- 2012-12-07
- Liczba stron:
- 214
- Czas czytania
- 3 godz. 34 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788324643950
- Tagi:
- facebook instagram marketing social media sadowski
Rewolucja, która sprzyja przystosowanym
Krajobraz po zmianie, jaka dokonała się za sprawą mediów społecznościowych, prezentuje się obiecująco i niepokojąco zarazem. Social media skupiają już wokół siebie ponad miliard ludzi na całym świecie. Co trzeci z nich dzieli się wrażeniami dotyczącymi konkretnych marek. Tej rewolucji towarzyszy zmiana najskuteczniejszych narzędzi i kanałów dotarcia do klienta. Modyfikacji uległ też wzór utrzymywania relacji. Pojawiły się nowe sposoby mierzenia efektywności przekazu reklamowego, a dialog z klientem online stał się ważniejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Wszystkim rządzi wszechwładny konsument, którego jeden wpis może decydować o losach dużych i małych marek czy produktów.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Oceny
Książka na półkach
- 172
- 148
- 52
- 10
- 6
- 5
- 4
- 3
- 2
- 2
Opinia
Internet ewoluuje. Ale na skalę niemożliwą już do wyobrażenia. Facebook, Youtube, Twitter, Google, LinkedIn, portale, blogi i wiele innych tworzą przyszłość i kształtują konsumenckie postawy. Walka o klienta trwa. Tym razem jest jednak o wiele ciekawsza.
Do niedawna Internet traktowano, jak zabawę. Dzisiaj Twitter, Facebook, Google, Youtube zmieniają rzeczywistość. Dobrze dopasowane do strategii jakiejkolwiek firmy media to podstawa jej egzystencji. Przy pomocy Internetu nawet niewielki biznes w niewielkiej miejscowości może dzisiaj świadczyć swoje usługi całemu światu.
Superblogi, social commerce, geotagowanie, social gaming, czy wyszukiwarki społecznościowe mogą wprawić nieobytego z materią czytelnika w zakłopotanie. Tymczasem wiele osób korzysta z Facebooka, przegląda filmy na Youtube, prowadzi bloga, dodaje posty na Twitterze i gra w gry na Facebooku tworząc internetową rzeczywistość.
Dzisiaj Internet jest bezsprzecznie potęgą. Dzięki niemu realia i promocja biznesu to już nie tylko akademickie podejście do marketingu, znane każdemu studentowi, jako produkt, miejsce, cena i promocja. Dziś, cytując guru marketingu, ta sfera dotyczy doświadczenia, bycia wszędzie, wymiany i edukacji. Bezsprzecznie w umysłach i psychice ludzkiej nastąpiły dzięki temu ogromne zmiany.
Za pomocą Internetu coraz więcej firm szuka rozwiązań na styku psychologii oraz technologii w kontekście, właśnie social media. Obecnie to zjawisko można nazwać społeczną rewolucją w kontekście usług społecznościowych. Konsument ewoluuje, staje się świadomy sposobów rozwiązywania problemów dzięki internetowym narzędziom. Co więcej, zdaje sobie sprawę z siły swojego głosu.
Książka Michała Sadowskiego w sposób bardzo oryginalny przybliża czytelnikowi sferę social media. Mówi o rewolucji, która sprzyja na rynku tym przystosowanym. Wskazuje na skuteczny dialog online i prezentuje wiele możliwości oraz kanałów komunikacji. W dodatku autor omawia po krótce każdą z możliwości dodając coraz bardziej popularne odnośniki do tekstów tzw. QRcode. Za ich pomocą i coraz bardziej popularnego smartfona czytelnik przenieść się może z wymiaru książki w świat interaktywny, gdzie tekst jest ilustrowany np. filmem.
Bez wątpienia nadszedł czas rewolucji. Czas social media. Internet jest medium potężnym, stale ewoluującym i w dużej mierze niezależnym. Wszystko na to wskazuje, że jego znaczenie będzie rosnąć z ogromną siłą wraz ze stale zwiększającym się dostępem do niego i wraz z umiejętnościami i świadomością korzystania z tego zasobu przez użytkownika. Potencjał jest ogromny. To właśnie tutaj dojrzewają biznesy i kształtują się światopoglądy.
Warto sięgnąć po doskonale dokumentującą ten fakt książkę Sadowskiego i zgłębić wiadomości tu zawarte, aby z pełną świadomością podążać za nowymi trendami. Walka o klienta trwa. Za pomocą rewolucji. Rewolucji rozpoczętej właśnie w social media.
Do przeczytania zachęca blog: https://bachorski.wordpress.com/
Internet ewoluuje. Ale na skalę niemożliwą już do wyobrażenia. Facebook, Youtube, Twitter, Google, LinkedIn, portale, blogi i wiele innych tworzą przyszłość i kształtują konsumenckie postawy. Walka o klienta trwa. Tym razem jest jednak o wiele ciekawsza.
więcej Pokaż mimo toDo niedawna Internet traktowano, jak zabawę. Dzisiaj Twitter, Facebook, Google, Youtube zmieniają rzeczywistość. Dobrze...