Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Grywalizacja. Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych

Tłumaczenie: Rafał Jońca
Wydawnictwo: Helion
6,62 (13 ocen i 4 opinie) Zobacz oceny
10
0
9
1
8
2
7
3
6
5
5
2
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Gamification by Design: Implementing Game Mechanics in Web and Mobile Apps
data wydania
ISBN
9788324639861
liczba stron
168
język
polski
dodał
Daniel

Na rynku aplikacji jest już tak ciasno, że nowy produkt musi być zaskakujący, nowatorski i atrakcyjny, a ponadto gwarantować dużo przyjemności z użytkowania. Dopiero wtedy ma szansę konkurować z innymi, dostępnymi wcześniej. Warto więc zastanowić się nad tym, co sprawia, że jedna aplikacja zdobywa popularność, a druga o identycznej funkcjonalności nie może się przebić. Wszyscy autorzy pragną,...

Na rynku aplikacji jest już tak ciasno, że nowy produkt musi być zaskakujący, nowatorski i atrakcyjny, a ponadto gwarantować dużo przyjemności z użytkowania. Dopiero wtedy ma szansę konkurować z innymi, dostępnymi wcześniej. Warto więc zastanowić się nad tym, co sprawia, że jedna aplikacja zdobywa popularność, a druga o identycznej funkcjonalności nie może się przebić. Wszyscy autorzy pragną, aby ich dzieło należało do tej pierwszej kategorii. Jak to osiągnąć?

Wszyscy wiedzą, jak gry potrafią wciągać. Często już po pierwszym uruchomieniu gracze mają problem, żeby zakończyć rozrywkę, i wracają do niej w każdej wolnej chwili. A gdyby zastosować mechanizmy stosowane w grach także w aplikacjach? Czy użytkownicy też mogliby się od nich uzależnić? Oczywiście! Proces ten nazywa się grywalizacją i jest powszechnie stosowany! W tej książce znajdziesz wiedzę niezbędną do wykorzystania tych elementów w Twojej aplikacji. Dzięki temu łatwiej osiągniesz sukces! Niezależnie od tego, czy jesteś producentem, projektantem, kierownikiem czy deweloperem gier, książka ta pozwoli Ci zrozumieć, jak tworzyć mechanikę gry zapewniającą lojalność klientów.

Odkryj system motywacyjny stosowany przez projektantów gier do angażowania różnych typów klientów
Poznaj podstawowe elementy mechaniki gry: punkty, odznaczenia, poziomy, wyzwania i tabele wyników
Skuś klientów odpowiednią strukturą nagród, pozytywnym wzmocnieniem lub pętlami informacji zwrotnych
Połącz grę z elementami społecznymi i działaniami takimi, jak zbieractwo, heroizm, chwalenie się lub dawanie prezentów
Poznaj opisy systemów grywalizacji stosowanych przez Nike i Yahoo! oraz przeanalizuj rozwiązania firm Google, Facebook i Zynga
Zaprojektuj i zaimplementuj grywalizację na prostej witrynie

 

źródło opisu: Helion

źródło okładki: www.helion.pl

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 109
Mariusz Kozłowski | 2013-02-05
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 04 lutego 2013

Książka dobra dla osób nic nie wiedzących o grywalizacji, dobrze wprowadza i tłumaczy podstawy. Jak dla mnie bez sensu przykład kodu konkretnego rozwiązania bo każdy programuje w czymś innym a książka nie miała być o programowaniu.

Dowiedziałem się dużo bo nic nie wiedziałem ale nie czuje się zaspokojony ;)

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Wyśnione miejsca

Okładka piękna i chyba ona zwiodła mnie najbardziej :D Opis, tytuł, recenzje... czuję się oszukana bo przez to wszystko oczekiwałam czegoś więcej, inn...

zgłoś błąd zgłoś błąd