Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Fioletowa krowa. Zmień się i bądź rozpoznawalny.

Tłumaczenie: Ewa Borówka
Wydawnictwo: Helion
6,23 (26 ocen i 4 opinie) Zobacz oceny
10
1
9
1
8
3
7
8
6
4
5
6
4
1
3
1
2
1
1
0
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Purple Cow: Transform Yout Business by Being Remarkable
data wydania
ISBN
83-246-0166-X
liczba stron
184
słowa kluczowe
marketing, marka, biznes
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
Orisha

Zaoferuj zwykły, dobry produkt, a większość ludzi go nie kupi: nie będą go potrzebować albo zabraknie im czasu bądź pieniędzy. Klienci mają wygórowane oczekiwania. Są zbyt zajęci, aby testować nowości. Coraz częściej ignorują przekaz marketingowy i coraz rzadziej polecają produkty i usługi znajomym. Tradycyjna reklama już nie skutkuje, a rynek masowy jest zalany towarami. Stworzyliśmy świat, w...

Zaoferuj zwykły, dobry produkt, a większość ludzi go nie kupi: nie będą go potrzebować albo zabraknie im czasu bądź pieniędzy. Klienci mają wygórowane oczekiwania. Są zbyt zajęci, aby testować nowości. Coraz częściej ignorują przekaz marketingowy i coraz rzadziej polecają produkty i usługi znajomym. Tradycyjna reklama już nie skutkuje, a rynek masowy jest zalany towarami. Stworzyliśmy świat, w którym większość produktów znika w tłumie. Dlatego musisz stworzyć coś niezwykłego. Coś, o czym warto mówić. Coś, czego nie sposób przeoczyć. Coś wyjątkowego. Ciekawego. To właśnie... Fioletowa Krowa.

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (100)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 268
koozm | 2015-03-02
Na półkach: Przeczytane, Posiadam

Bardzo dobra książka o marketingu, w sumie to jedna z lepszych, napisana w przystępnym stylu.

książek: 37
Łukasz | 2013-01-18
Na półkach: Przeczytane

Jedna z najlepszych książek o marketingu szeptanym.

książek: 187
Łukasz Chrzanowski | 2012-11-04
Na półkach: Przeczytane, Posiadam

Jak dla mnie najgorsza ksiażka tego autora. Dla tego serdecznie polecam inne tego autora.

książek: 10
Monika Zwalińska | 2013-11-11
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 11 stycznia 2011

robi wrażenie

książek: 94
fuks2001 | 2016-05-08
Na półkach: Przeczytane
książek: 68
Dorota | 2016-02-01
Na półkach: Przeczytane
książek: 79
Jacek Hanarz | 2016-01-07
Na półkach: Rozwój, Biznes, Przeczytane
książek: 186
slawog | 2015-06-15
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 2010 rok
książek: 64
Paweł Wróblewski | 2015-05-10
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: maj 2015
książek: 59
silla | 2015-01-20
Na półkach: Przeczytane
zobacz kolejne z 90 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd