Treść jest kluczowa. Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne)
- Kategoria:
- poradniki
- Tytuł oryginału:
- Content Rules: How to Create Killer Blogs, Podcasts, Videos, Ebooks, Webinars (and More) That Engage Customers and Ignite Your Business
- Wydawnictwo:
- Helion
- Data wydania:
- 2012-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2012-01-01
- Liczba stron:
- 304
- Czas czytania
- 5 godz. 4 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788324634309
- Tłumacz:
- Sławomir Kupisz
- Tagi:
- informatyka
Jak wirtualni kowboje robią to online?
Blogi, które uzależniają jak narkotyk
Podcasty rozchwytywane niczym świeże bułeczki
Wideo oglądane z zapartym tchem
E-booki bardziej wciągające niż rasowy kryminał
Webinaria (i wiele, wiele innych)
Stwórz coś, co zafascynuje klientów i da kopa Twojemu biznesowi!
Jak sprawić, aby treści, które masz do zaoferowania, wciągały niczym film w 3D? Co zrobić, aby Twoja strona internetowa, wpisy na blogu czy pliki wideo były bardziej atrakcyjne niż nowy serial w telewizji? Jeśli chcesz wprowadzić produkt na rynek albo dotrzeć do nowych klientów i pozyskać ich trwałą lojalność, potrzebujesz jednego nieodzownego elementu: TREŚCI. Niezależnie od tego, czy mowa o krótkich notkach na Twitterze, fachowych artykułach na blogu, e-bookach, interaktywnych webinariach, pozwalających uczestnikom na ciekawe doświadczenia, czy podcastach, które można pobierać, by słuchać ich w biegu - dziś bardziej niż kiedykolwiek wcześniej rządzi właśnie TREŚĆ!
Książka Treść jest najważniejsza pozwoli Ci opracować własną strategię przekazywania treści. Poprowadzi Cię za rękę i podpowie, jak ubrać w słowa własną historię i stworzyć wartościowe portfolio, które będzie procentować przez długi czas. Przemów do ludzi we właściwy sposób, a Twoi klienci będą z własnej woli dzielić się Twoją historią ze znajomymi i rozpowszechniać ją za Ciebie. Dobrze prowadzona narracja to najlepszy ambasador Twojej firmy!
Dowiedz się, jak pisać, co pisać, kiedy i do kogo.
Daj wyraz własnemu, niepowtarzalnemu punktowi widzenia i stylowi.
Poznaj zasady konstruowania ekscytującej i wciągającej narracji.
Zobacz, na czym polega potęga dobrej fotografii.
Odkryj tajemnicę sukcesu poczytnych blogów.
Twórz rozchwytywane podcasty, porywające filmiki wideo i poczytne e-booki.
Ann Handley (annhandley.com) — dyrektor programowa w MarketingProfs, bogatym i rzetelnym źródle łatwo dostępnych informacji dla ponad 365 tysięcy subskrybentów. Jako autorka z pasją tworzenia dobrych treści pisze i bloguje na temat biznesu online, marketingu, a czasem po prostu życia.
C.C. Chapman (cc-chapman.com) — mocno związany z mediami przedsiębiorca i ekspert w dziedzinie marketingu. Jego najnowszym projektem jest DigitalDads.com — miejsce, w którym każdy tata może na chwilę stać się chłopcem.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 60
- 14
- 7
- 2
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Treść jest kluczowa. Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne)
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
To może być dobra książka dla początkujących. Zaawansowani docenią za to przedostatni rozdział z case study - dla mnie ta książka mogłaby mieć spokojnie tylko ten rozdział. Reszta była dla mnie wtórna, nudna, oczywista. Mam wrażenie, że autorzy nadużywają słowa "content", które tutaj co zdanie jest tłumaczone jako "zawartość", a lepiej pasuje w tym kontekście jednak treść. Opis książki u wydawcy w ogóle nie oddaje tego, o czym faktycznie jest książka - to zbiór wskazówek, jak tworzyć najróżniejsze treści, ale jednak - te wskazówki są oczywiste i ślizgają się po powierzchni.
To może być dobra książka dla początkujących. Zaawansowani docenią za to przedostatni rozdział z case study - dla mnie ta książka mogłaby mieć spokojnie tylko ten rozdział. Reszta była dla mnie wtórna, nudna, oczywista. Mam wrażenie, że autorzy nadużywają słowa "content", które tutaj co zdanie jest tłumaczone jako "zawartość", a lepiej pasuje w tym kontekście jednak treść....
więcej Pokaż mimo toJeśli prowadzisz bloga to ważna lektura. Właściwie nadaje się tylko do tego. Porusza podstawowe kwestie, wskaże kierunek. Nic jednak nie zastąpi praktyki, która daje 25 razy więcej niż ta książka.
Jeśli prowadzisz bloga to ważna lektura. Właściwie nadaje się tylko do tego. Porusza podstawowe kwestie, wskaże kierunek. Nic jednak nie zastąpi praktyki, która daje 25 razy więcej niż ta książka.
Pokaż mimo toKsiążka momentami wyczerpująca, ale jest w niej kilka dobrych pomysłów na to jak uatrakcyjnić publikowane przez siebie treści.
Dobry poradnik dla tych, którzy w świecie internetu prezentują swoje pomysły.
Pomaga w określeniu jasnych celów, stworzeniu sobie harmonogramu działań i podrzuca cenne rady od ludzi, którzy już w tym temacie odnieśli sukces.
Książka momentami wyczerpująca, ale jest w niej kilka dobrych pomysłów na to jak uatrakcyjnić publikowane przez siebie treści.
Pokaż mimo toDobry poradnik dla tych, którzy w świecie internetu prezentują swoje pomysły.
Pomaga w określeniu jasnych celów, stworzeniu sobie harmonogramu działań i podrzuca cenne rady od ludzi, którzy już w tym temacie odnieśli sukces.