Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Treść jest kluczowa. Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne)

Tłumaczenie: Sławomir Kupisz
Książka jest przypisana do serii/cyklu "Onepress Power". Edytuj książkę, aby zweryfikować serię/cykl.
Wydawnictwo: Helion
6,33 (6 ocen i 2 opinie) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
2
6
4
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Content Rules: How to Create Killer Blogs, Podcasts, Videos, Ebooks, Webinars (and More) That Engage Customers and Ignite Your Business
data wydania
ISBN
9788324634309
liczba stron
304
słowa kluczowe
informatyka
kategoria
poradniki
język
polski

Jak wirtualni kowboje robią to online? Blogi, które uzależniają jak narkotyk Podcasty rozchwytywane niczym świeże bułeczki Wideo oglądane z zapartym tchem E-booki bardziej wciągające niż rasowy kryminał Webinaria (i wiele, wiele innych) Stwórz coś, co zafascynuje klientów i da kopa Twojemu biznesowi! Jak sprawić, aby treści, które masz do zaoferowania, wciągały niczym film w 3D? Co zrobić,...

Jak wirtualni kowboje robią to online?

Blogi, które uzależniają jak narkotyk
Podcasty rozchwytywane niczym świeże bułeczki
Wideo oglądane z zapartym tchem
E-booki bardziej wciągające niż rasowy kryminał
Webinaria (i wiele, wiele innych)
Stwórz coś, co zafascynuje klientów i da kopa Twojemu biznesowi!

Jak sprawić, aby treści, które masz do zaoferowania, wciągały niczym film w 3D? Co zrobić, aby Twoja strona internetowa, wpisy na blogu czy pliki wideo były bardziej atrakcyjne niż nowy serial w telewizji? Jeśli chcesz wprowadzić produkt na rynek albo dotrzeć do nowych klientów i pozyskać ich trwałą lojalność, potrzebujesz jednego nieodzownego elementu: TREŚCI. Niezależnie od tego, czy mowa o krótkich notkach na Twitterze, fachowych artykułach na blogu, e-bookach, interaktywnych webinariach, pozwalających uczestnikom na ciekawe doświadczenia, czy podcastach, które można pobierać, by słuchać ich w biegu - dziś bardziej niż kiedykolwiek wcześniej rządzi właśnie TREŚĆ!
Książka Treść jest najważniejsza pozwoli Ci opracować własną strategię przekazywania treści. Poprowadzi Cię za rękę i podpowie, jak ubrać w słowa własną historię i stworzyć wartościowe portfolio, które będzie procentować przez długi czas. Przemów do ludzi we właściwy sposób, a Twoi klienci będą z własnej woli dzielić się Twoją historią ze znajomymi i rozpowszechniać ją za Ciebie. Dobrze prowadzona narracja to najlepszy ambasador Twojej firmy!
Dowiedz się, jak pisać, co pisać, kiedy i do kogo.
Daj wyraz własnemu, niepowtarzalnemu punktowi widzenia i stylowi.
Poznaj zasady konstruowania ekscytującej i wciągającej narracji.
Zobacz, na czym polega potęga dobrej fotografii.
Odkryj tajemnicę sukcesu poczytnych blogów.
Twórz rozchwytywane podcasty, porywające filmiki wideo i poczytne e-booki.
Ann Handley (annhandley.com) — dyrektor programowa w MarketingProfs, bogatym i rzetelnym źródle łatwo dostępnych informacji dla ponad 365 tysięcy subskrybentów. Jako autorka z pasją tworzenia dobrych treści pisze i bloguje na temat biznesu online, marketingu, a czasem po prostu życia.
C.C. Chapman (cc-chapman.com) — mocno związany z mediami przedsiębiorca i ekspert w dziedzinie marketingu. Jego najnowszym projektem jest DigitalDads.com — miejsce, w którym każdy tata może na chwilę stać się chłopcem.

 

źródło opisu: Wydawnictwo Helion, 2012

źródło okładki: www.onepress.pl

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (49)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 183
Magdalena Bienia | 2012-07-19
Na półkach: Posiadam
Przeczytana: 19 lipca 2012

Książka momentami wyczerpująca, ale jest w niej kilka dobrych pomysłów na to jak uatrakcyjnić publikowane przez siebie treści.

Dobry poradnik dla tych, którzy w świecie internetu prezentują swoje pomysły.

Pomaga w określeniu jasnych celów, stworzeniu sobie harmonogramu działań i podrzuca cenne rady od ludzi, którzy już w tym temacie odnieśli sukces.

książek: 160
Patryk Korycki | 2015-12-26
Na półkach: Przeczytane

Jeśli prowadzisz bloga to ważna lektura. Właściwie nadaje się tylko do tego. Porusza podstawowe kwestie, wskaże kierunek. Nic jednak nie zastąpi praktyki, która daje 25 razy więcej niż ta książka.

książek: 137
Kaminska | 2016-05-23
Na półkach: Przeczytane
książek: 766
KaniaM | 2016-02-18
Na półkach: Rozwój
Przeczytana: 29 lutego 2016
książek: 546
Amarant | 2015-12-18
Na półkach: Przeczytane
książek: 418
Agata | 2014-12-02
Na półkach: 2014
Przeczytana: listopad 2014
książek: 697
misha | 2017-04-28
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 35
Sylwia Skowyrska | 2017-04-24
Na półkach: Przeczytane
książek: 160
Kasiaa | 2017-04-17
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 135
Majka | 2017-04-06
Na półkach: Chcę przeczytać
zobacz kolejne z 39 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd